Kim pov.~
We stappen de tuin in en iedereen is er al. Ik en Conor blijven aan het terras staan als ze op ons afkomen, ze feliciteren ons en geven ons allemaal 3kussen. Mijn moeder kolt naar,me toe en geeft me een knuffel zoals alleen mijn moeder dat kan. Mijn vader komt ook op me afgelopen en zwaait me in het rond.
'Je deed het fantastisch kleine meid'
'Dankje papa, je bent de beste'
Shana komt met Liam naar me toe gelopen.
'Je ziet er prachtig uit! En nog eens bedankt dat je al die tijd op Liam wilde passen.'
'Dankje en graag gedaan, het is een schatje om in huis te hebben'
'Het spijt me dat ik hem zomaar achter liet'
'Ik begrijp het wel, maar doe het alsjeblieft nooit meer'
'Ben ik ook niet van plan, en trouwens heb je Maarten al ontmoet?'
'Wie is Maarten?'
'Mijn nieuwe vriend, daar komt hij aan.'
'Hey, gefeliciteerd en ik ben Maarten prettige kennis making.'
'Kim, prettige kennis making. Dit is Conor mijn man.' Zeg ik terwijl ik Conor een hand geef.
'Maarten'
'Conor'
Na iedereen eens gedag te hebben gezegd gaan we aan de tafel zitten en begint mijn vader met stilte te vragen.
"Welkom familie en vrienden, we zijn hier dus bij elkaar gekomen op de trouw van mijn dochter en haar man Conor. Ik en Martine zijn natuurlijk super blij met dit geschenk dat ze ons gegeven heeft. Conor en Delphine zijn twee schatten en ik hoop dat er nog een schat volgt, maar genoeg gezeverd ik wil nu de mensen naar voor vragen die ook iets wilden zeggen."
Mijn kleinste neefje Stig die nu 6jaar is loopt naar voor bij mijn papa en begint wat te vertellen over de jaren dat ik op hem moest babysitten. Over de jaren dat we op de cross in het zand aan het spelen waren. Hoe hard hij mij had gemist toen ik op vakantie vertrok en hoe hij me snachts wakker hield als ik op hem moest passen. Als hij klaar is komt mijn meter en mijn peter naar. Voor om hun zegje te doen. Daarna mijn 2beste vriendinnen Shana en Eline. En als laatste Othello, hij liet mijn tranen vloeien. Hij vertelde hoe hij me had keren kennen hoe hij me troostte als er niemand anders was, hoe hij mij en Dieter telkens weer voor de gek hield.
Na al de speeches gingen we eten, het voorgerecht was een stuk zalm met gebakken patatjes. Daarna volgt het hoofdgerecht, kangoeroe met gestoofde reepjes aardappelen. Als dessert is er dan de onwijs grote taart, ik heb het mes vast samen met Conor die achter mij aan staat. Wanneer we er in snijden worden er verschillende foto's genomen, als snel vliegt het eerste stukje taart mijn gezicht in ik draai me om en gooi het terug in Conor's gezicht. Niemand solt met Kim. Als we gedaan hebben met eten staat er een rustig muziekje op en moeten Conor en ik de eerste dans inzetten, wat we natuurlijk met plezier doen! Ik ga tegen Conor aan staan sla mijn armen om zijn nek en hij zijn armen om mijn middel. En zo slowen we, niet lang daarna wordt de dansvloer alleen maar drukker met allemaal koppels die aan het slowen zijn.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...