If the sun refused to shine,
I would still be lovin' you.
When mountains crumble to the sea,
There will still be you and me.
Kind woman, I give you my all,
Kind woman, nothing more.
Little drops of rain whisper of the pain,
Tears of loves lost in the days gone by.
My love is strong
With you there is no wrong,
Together we shall go until we die.
My, my, my,
Inspiration is what you are to me,
Inspiration, look see.
/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*
Shana pov.~
Samen met Delphine, Liam en Othello zit ik in de tuin te genieten van een heerlijk zelfgemaakt drankje van Othello. Het is heerlijk weer, zelfs voor de avond is het super weer. Af en toe is er een briesje, maar het is nog steeds onwijselijk warm.
'Mamie? Mag Delphine bij mij slapen?' Ik kijk naar Liam die Delphine haar handje vast heeft. Ik kijk naar hun handjes en weer terug naar hun lief gezichtjes.
'Eén keertje, omdat het de laatste drie dagen zijn.' Liam springt in de lucht en geeft Delphine een knuffel en een kusje op haar wang. Het is zo schattig!
'Net zoals zijn papa en mama vroeger. Haha, wat mis ik die tijden..' Ik kijk naar Othello die voor zich uit staart naar de Waaiende palmbomen en de zee die rustig heen en weer golft. Ik weet hoe hij zich voelt, ik voel net hetzelfde maar ik kan nu toch nog niets met hem beginnen? Wat gaan ze dan wel niet van me denken?
'Ik weet het, ik mis ze ook.' Hij knikt zonder naar me te kijken en zakt onderuit in zijn stoel. Hij laat een zucht los en staat op uit de stoel en loopt naar binnen.
'Liam, Delphine bedtijd.' Roept hij de tuin in, Delphine neemt Liam zijn hand en trekt hem mee naar binnen. Othello volgt ze beide naar boven en zal ze gaan onderstoppen. Ik neem een slok van het drankje en verdwijn van deze wereld, mijn gedachtes in.
Othello! Ik heb je zo gemist!' Ik spring in zijn armen en plaats mijn lippen op die van hem. Ik ben op vakantie geweest met mijn vader naar Turkije en heb hem dus moeten missen. Ik had hem gezegt me op te komen halen van het vliegveld en hij had dus geluisterd.
'Ik jou ook liefje. Heb je je geamusseerd?' Hevig knik ik en kom weer op mijn beide voeten te staan. Hij neemt mijn koffer avn mij over en samen lopen we naar zijn auto. Ik stap in de auto en klik mijn gordel vast. Hij is niet zo een veilige rijder, daarmee..
'Goed gebruind zo te zien?' Ik knik en hij neemt mijn hand vast terwijl we aan het rijden zijn. Ik ben echt tot over mijn oren verliefd op hem, alles wat we in onze relatie hebben doorstaan hebben mijn gevoelens alleen maar sterker gemaakt.
'Kom mee naar binnen Shana! Mijn broer wil je graag weer eens zien. Trouwens mijn moeder en vader ook.' Ik geef eindelijk toe en volg hem naar binnen. Achter hem aan lopen we de keuken binnen waar zijn moeder aan het koken is.
'Shana! Fijn je weer te zien!.' Ze neemt me in een knuffel en laat me dan weer los. Zijn broer komt ook binnen en geeft me ook een knuffel net zoals zijn vader doet.
'Eet je mee?' Ik schud nee.
'Nee sorry, mijn vader verwacht dat ik thuis ga eten. Maar ik kom zeker nog eens eten.' Zijn moeder knikt en begint weer in haar potten te roeren. Othello tilt me op en loopt met me naar zijn kamer waar hij mij op zijn bed legt.
'Nee, nu niet Othello. Ik ben doodop, je kan me beter naar huis brengen.' Hij trekt een beteuterd gezicht en knikt dan.
'Op één voorwaarde, je komt straks terug en kijkt met mij een film.' Ik knik en stap van het bed terug de kamer uit naar beneden.
'Shana? Hallo?!' Ik schrik op en kijk recht in het gezicht van Othello dat gevaarlijk dichtbij is.
'Ja? Sorry was een in mijn gedachten verzonken.'
'Blijkbaar, ik zei net dat het beter is om naar binnen te gaan. Volgens mij gaat het snel afkoelen.' Ik knik en ga naar binnen en zet me neer op de bank. Othello zet zich naast me neer en plaatst een kus op mijn schouder en gaat zo richting mijn nek. Als zijn lippen op de mijne liggen ga ik mee op in de kus en duwt hij acherover op de bank.
'Mag ik?' Ik knik en volg elke beweging hij maakt met het uitdoen van mijn blousje. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en ga met mijn handen over zijn sixpack. God.. Nog beter dan eerst. Als we beide naakt zijn, komt hij met een zachte stoot binnen.
*
Ik luister naar zijn hartslag terwijl hij rustig ligt te slapen. Ik plaats een kusje op zijn lippen en leg me neer op zijn borst
Kim pov.~
We zijn deze ochtend naar de dokter geweest, en ik moet dus gewoon pilletjes nemen die niet schadelijk zijn voor de baby. Het probleem is dat de pilletjes alleen niet helpen en ik dus ook naar een psychiater moet. Dik tegen mijn zin, maar het is beter dan niets.
'Conor? Bedankt dat je met me meeging.' Hij komt achter mij staan en slaat zijn armen om me heen.
'Het is niets, voor jou alles.' Ik draai me om en plaats mijn lippen op die van hem.
'Wanneer komt Delphine terug?'
'Binnen 3dagen, we moeten haar wel gaan halen.' Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder.
'Ik mis onze kleine meid enorm..' Hij streelt over mijn rug en plaat een kus op mijn oorhoofd.
'Ik ook, heel erg.' Ik neem zijn hand en trek hem mee op de zetel waar we in elkaars armen gaan liggen. Kijkend in elkaars ogen, ik druk mijn lippen op die van hem en ga met mijn hand door zijn haren.
'Je hebt me echt goed geholpen de laatste dagen, ik kan niet genoeg zeggen hoe dankbaar ik je ben.' Hij legt mijn armen om zijn nek heen en plaatst zijn lippen op mijn neus.
'Voor jou alles, ik wil dat je hier door komt. We komen samen door deze periode, met zen 4en gaan we een gelukkig leven leiden. Jij, Delpine, ik en ons klein wondertje.'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
Roman d'amourKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...