Going out with the family.

251 3 0
                                    

Conor pov. ~

Vandaag ben ik een dagje thuis, dat betekent samen een uitstapje met mijn twee schatten. Kim en Delphine zijn ondertussen al weer naar boven om hun klaar te maken. Het is al maart dat betekent dus lente. Kim komt de woonkamer in gelopen met Delphine op haar arm, Kim heeft een grijze jeans aan met een groene trui van superdry. Haar lievelings merk en kleur! Delphine heeft ongeveer hetzelfde aan. Ik neem Delphine over en zet haar in het kinderstoeltje in de auto.

'Zo kleine meid we gaan ons vandaag eens goed amuseren he.' Ik geef haar een kus op haar hoofdje en sluit de deur.

'Kim stap in anders komen we te laat en dan gaat het super lang aanschuiven zijn voor binnen te geraken.'

'Ik ben er al'

We stappen in en ik start de auto, Kim vindt het leuker als ik met de auto rijd. We rijden de parking van de dierentuin op en ik parkeer de auto, ik stap uit en doe de kofferbak open waar ik de kinderwagen uithaal en opklap. Kim zet Delphine in de kinderwagen en hangt de tas er vanachter aan.

'Conor? Waarom heb je mijn fototoestel bij? Je weet dat ik het alleen gebruik als we op vakantie gaan.'

'Sorry lieverd maar ik vind dat je het meer moet gebruiken, je kan zo'n mooie foto's maken maar je doet er helemaal niets mee je kan zelfs een eigen fotoshoot beginnen. Doener toch iets mee je hebt het niet voor niets gestudeerd.'

'Ik weet het, en zou het ook heel graag willen maar ik heb er geen lokatie voor' we stappen de zoo binnen.

'We kunnen de zolder ombouwen dan kan je daar werken'

'Ja lijkt me een goed idee maar we hebben er de tijd helemaal niet voor.'

'Ik regel dat wel maak je daar maar niet druk in ik zorg ervoor dat alles in orde is'

'Wil je dat echt doen? Dat zou geweldig zijn!'

'Tuurlijk wil ik dat!'

Middag.~

Kim pov.~

Delphine begint te huilen.

'Conor kom,we gaan op een bankje zitten Delphine heeft honger.' Hij duwt de kinderwagen naar het bankje en gaat neer zitten terwijl hij het flesje van Delphine uit de tas neemt en haar pap geeft.

'Is het geen schatje die kleine meid van ons.' Zegt hij wanneer hij over haar hoofdje aait.

'Ze is het beste wat mij overkomen is.'

'Bij mij ook.' Delphine heeft gedaan met eten en Conor steekt het flesje terug in de tas en neemt er een brooddoos uit waar hij onze broodjes in had gestoken. Hij geeft er eentje aan mij en pakt er een voor hem en steekt de doos weer weg.

'Smakelijk lieverd'

'Smakelijk' zegt hij terug. Wanneer we klaar zijn vegen we onze monden af en staan we recht, ik duw deze keer de kinderwagen en Conor loopt naast mij met Delphine in zijn armen. Ze stoppen bij de olifant die tegen de draad komt staan wanneer Delphine haar handje uitsteekt. Ik neem snel mijn camera en maak net op het juiste moment een foto dat de olifant zijn slurf naar Delphine uitsteekt.

'Kijk Delphine wat doet hij nu?' Ze kijkt me aan alsof ik echt een dom mens ben. Haar gezichtje is zo schattig.

'Ela, niet zo kijken he kleine spruit' ze draait zich weer naar de olifant die zijn slurf weer uitsteekt en ze begint te lachen. Dat lachetje doet mijn moederhartje sneller kloppen.

3u later.~

'Kom Delphine we gaan naar huis' zeg ik tegen Delphine. Die me aanstaart met een 'ikwilniet'-gezicht.

'Delphine Maynard, je gaat mee naar huis of je kan bij de apen gaan slapen.' Zegt Conor terwijl hij in de lach schiet.

'Dat helpt ook niet echt hoor Conor.' Zeg ik tegen hem.

'Delphine, we gaan naar huis daar heb ik een verrassing voor jou'

Ze gaat weer tegoei liggen in de kinderwagen en we stappen richting de auto. Bij de auto aangekomen zet ik Delphine in de kinderstoel en klik haar vast, ik stap zelf ook in en Conor start de auto. Onderweg naar huis hoor ik lichtjes gesnurk van Delphine. Ze slaapt eindelijk, vandaag heeft ze geen ene keer geslapen. Dus deze nacht zal ze zeer goed slapen. Even rust zalig.

Conor pov.~

Ik neem Delphine uit haar stoeltje en volg Kim naar binnen, ik loop naar boven en leg Delphine in haar bedje waar ze vredig verder slaapt. Ik loop terug naar beneden en ga bij Kim op de bank liggen. Ik geef haar kusjes in haar nek en merk dat ze er kippenvel van krijgt. Ze draait zich naar mij om en we beginnen te zoenen. Ik sta recht en til haar op. Ze slaat haar benen om mijn middel heen en haar armen om mijn nek, zonder de kus te verbreken loop ik naar onze slaapkamer en leg haar op het bed terwijl ik haar blijf zoenen maar af en toe de kus verbreek om lucht te nemen. Ik maak een weg van kusjes tot aan haar onder buik wanneer ik merk dat ze het niet meer kan houden en me terug naar boven trekt om me terug te zoen terwijl ze ons omdraait en een spelletje begint te spelen dat ik maar al te goed ken.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu