Conor pov.~
Ik neem Kim haar hand
'kom schat we moeten naar het zwembad'
'Jaja rustig liefje'
Ik neem de sleutel van de kamer en steek die in Kim haar tas. We komen aan het zwembad aan dat mooi versierd is en alleen voor ons.
'Ooh Conor dit is echt geweldig!' De rozenblaadjes rond het zwembad waar ook kaarsjes tussen staan. Ik heb dat goed gedaan.
'Conor, je bent echt zo een schat! Ik zie je zo graag!' En ze geeft me een zoen.
'Kim, ik weet dat ik niet altijd de beste ben geweest voor jou, maar echt je betekent zoveel voor mij! Ik ben zo blij dat ik je binnenkort mijn vrouw kan noemen. Je weet echt niet hoe gelukkig je maakt en nog steeds elke keer mijn hart sneller laat slaan. Toen Delphine op de wereld kwam kon je echt niet geloven hoe gelukkig je me maakte. Nu hebben we een bewijs van onze ware liefde, een kleine spruit waar ik super veel van hou.' Ik kijk diep in haar ogen en geef haar dan een zoen. Dat al snel over gaat in een tongzoen.
'Wow, Conor je blijft me elke keer weer verbazen op de manier waarop je me gelukkig maakt. Echt je bent de beste!'
'Dat doe ik alleen maar voor jou en Delphine' ik neem haar bij haar hand en we springen samen het water in. Ze komt naar me toe gezwommen en slaat haar benen om mijn middel heen en haar armen rond mijn nek en speelt wat met mijn haar. Ik leg mijn handen op haar heupen en begin haar te zoenen.
Ondertussen bij Zeno en Eline.
Zeno pov.~
Ik lig op het bed naar het plafond te staren wanneer ik twee ijskoude handen op mijn buik voel. Ik krijg er kippenvel van.
'Hahaha Zeno je moet niet zo schrikken hoor! Hahahaha!' Eline komt boven op mij zitten en geeft me een zoen. Ze brengt haar handen naar mijn haar en maakt er krulletjes in.
'Ik zie je zo graag Eline'
'Ik jou ook Zeno' ze legt zich neer met haar hoofd op mijn borst. Een halfuurtje later gaat ze terug recht zitten en trekt een strandkleedje aan, omdat we naar het strand gaan (klinkt logisch)
Ik neem haar bij haar hand en verstrengel onze vingers met elkaar. We lopen het strand op, ik doe mijn slippers uit en neem ze in mijn hand. Eline komt dichter tegen me aanlopen en ik sla mijn arm om haar heen en druk haar dicht tegen me aan. We lopen nu al een tijdje op het strand en Eline legt zich neer op het zand en trekt me mee. Waardoor ik dus letterlijk op haar val. Ze trekt een pijnlijk gezicht.
'Schat gaat het?'
'Jaja, ik kreeg gewoon even een pijnscheut door mijn lichaam het is niets'
'Ben je zeker? Als je pijn hebt zeg het dan he'
'Jaja het gaat al weer' en ze ontspand.
Ik leg me neer en trek haar dicht tegen me aan en streel met mijn hand door haar haren.
'Zo kan ik wel jaren liggen, zolang het maar met jou is'
'Zeno, ik heb eens nagedacht over wat je me zei toen ik net afgestudeerd was.. Wil je echt naar Miami gaan?'
'Tuurlijk wil ik dat, anders zou ik het toch niet voorstellen?'
'Het zou echt geweldig zijn maar dan moet ik iedereen achterlaten begrijp je?'
'Ik snap je wel hoor, maar ik moet ook iedereen achterlaten zolang ik jou heb maakt me niet uit wie ik moet achterlaten, jij bent veel belangrijker.'
'Ik zou echt super graag met jou naar Miami gaan maar ik ga ontzettend veel heimwee hebben'
'Schat, rustig het is pas over een jaar ofzo dat we naar daar verhuizen, je hebt nog tijd genoeg'
'Maar ik vind afscheid nemen zo moeilijk.'
'We zien wel wat we doen oke?'
'Oke' ik geef haar een zoen op haar voorhoofd en streel verder met mijn hand door haar haren.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...