Eline pov. ~
'Zeno, dan zeg jij iets over mij he maar jij doet er ook lang over hoor.'
'Ik moet er toch goed uitzien om met mijn verloofde over straat te gaan.'
'Jaja niet beginnen slijmen he lieveke, je ziet er altijd goed uit'
'Kom we zijn weg'
'Eindelijk!'
We lopen naar de uitgang van het hotel en daar staan Conor en Kim al. Zo een gelukkig stelletje. Na alles wat ze hebben meegemaakt toch nog steeds bij elkaar zijn. Ben zo trost op diejen dwerg (Kim dus).
Conor pov.~
Eline en Zeno komen al aangelopen. Ik neem Kim haar hand en we lopen met zen 4'en richting het stadje. Kim is druk in gesprek met Eline over wat ze allemaal heeft meegemaakt in dit jaar zonder haar beste vriendin. Terwijl ik met Zeno wat mensen aan het uitlachen zijn en af en toe eens een winkel binnen lopen waar ze zwemshorten hebben. Kim en Eline lopen een winkel binnen met allemaal zwemkleding en zomerkleedjes. Het voelt zo raar, wij zijn hier zomerkleding aan shoppen terwijl het bij ons winter is. Na een half uur zijnkim en Eline de winkel nog steeds niet buiten. Ik bedenk me geen seconde en loop de winkel biine waar ik ze aan de kassa zien staan. Ze hebben beide de zelfde bikini en een kleedje gekocht met dezelfde tekening alleen in een andere kleur. Kim komt naar me toe gelopen met een roze tas waar de kleding in zit.
'Zo dat is dan weer een nieuw kleedje?'
'Seg Conor, precies of ik heb duizenden kleedjes'
'Het scheelt niet veel nee maar duizend is wel wat veel das waar.'
Ik geef haar een kus terwijl ze mijn hand pakt en samen met mij naar een gezellig winkeltje loopt waar allemaal geur kaarsen en andere geur spulletjes staan. Kim neemt er 3kaarsen uit het rek en betaalt ze. We lopen terug naar Zeno en Eline, ik zie dat Zeno snel iets weg steekt in zijn achterzak.
Zeno pov.~
Ik steek snel het cadeautje voor Eline in mijn achterzak als ze naar me toe komt lopen. Ze springt in mijn armen en slaat haar benen om me heen. Ze plaats haar lippen op de mijne en geef me een zoen.
'Ik hou echt zoveel van jou he! Weet je dat?'
'Dat vertel je me zoveel, maar ik moet je wel zeggen dat ik ook echt super veel van jou hou!' Ik geef haar weer een zoen en zet haar weer op de grond. Ze neemt mijn hand, maar voor ze mijn hand vast heeft leg ik mijn arm om haar heen. Ze komt dicht tegen mij aanlopen en legt haar arm rond mij. We lopen een plein op dat omringt is met een stervormige kaarsen cirkel. We gaan op de bank zitten en geven onze gsm aan Kim en laten haar een foto maken. Daarna doen we net hetzelfde voor Conor en Kim.
'Hoe laat is het?' Vraagt Eline aan mij.
'Kweet niet, kijk eens mijn gsm steekt in mijn achterzak.'
'Eline pakt mijn gsm uit mijn achterzak, dan pas besef ik dat het cadeautje er ook in zit.
'Wat is dit Zeno?'
'Oh dat is een cadeautje voor Zoë.'
'De lieftallige zus, zo lief van jou.'
Ze steekt het terug en kijkt hoelaat het is.
'Het is al 8 uur, gaan we terug naar het hotel?'
'Ja is goed' zegt Kim. Ik zie dat ze echt moe word.
'Mijn benen doen echt pijn!' Zegt ze er nog achteraan.
'Kom spring op mijn rug.' Zegt Conor. Ze springt op zijn rug en klemt zich goed vast aan hem.
Ik loop met Zeno hand in hand richting het hotel.
Kim pov.~
'Liefje, je bent echt de beste!' En ik geef hem kusjes in zijn nek.
'Haha, zie je wel dat het je gevoelig plek is! En altijd maar zeggen dat het niet zo is foei!'
'Oke oke, ga je mij nu straffen? Nee toch he?'
'Nene, ik zal je deze keer niet straffen.'
'Je bent echt een schatje!'
'Je kent me toch'
'Ik wil jullie onderonsje niet storen, maar gaan jullie nog mee naar het avond zwembad of niet?'
'Ja is goed we gaan ons even omkleden dan'
'Oke, we spreken terug af aan het zwembad'
'Oke we zullen er snel terug zijn'
'Super'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...