Conor of Niall?

472 10 0
                                    

Kim pov ~

Oke, ik ben bijna bij Conor's appartement. Hoe moet ik het hem vertellen? Wat gaat hij antwoorden? Ik zit met honderden vragen, hij is mijn beste vriend maar toch ben ik bang dat hij me niet meer wilt zien. Hij heeft het druk met zijn 'nieuw' leven en ik hoor er precies niet meer bij. He went on with his life without me. Zou hij met me willen praten? Ja Kim tuurlijk jullie zijn de beste vrienden waarom zou hij niet met je willen praten. Daar is het zijn appartement. Ik bel aan en hij komt open doen. Wanneer hij mij ziet wil hij de deur terug dicht doen.

K: Conor niet docht doen alsjeblieft ik wil met je praten.

C: kon je dan geen brief sturen? Was het dan teveel moeite voor je?

K: ik heb je wel een brief gestuurd! Jij hebt er geen terug gestuurd!

C: ah nee, als ik er geen krijg kan ik er geen sturen he!

K: Conor mag ik binnen komen? Ik wil hier rustig over praten.

C: als het echt moet.. Kom binnen.

K: dankje.

Ik loop de woonkamer binnen. Voor een appartement is dit wel groot! En ook heel mooi ingericht. Er staan vele foto's van Conor en mij en ook met die Rita Ora.. Zouden ze een koppel zijn? Nee dat zal wel niet zo zijn. Ik loop naar de kast met de foto's en neem de foto van mij en Conor en bekijk hem keurig. Ik weet het nog heel goed van waar die foto komt. We waren samen op vakantie in Oostenrijk lekker snowboarden. Het is een foto van 2jaar geleden we waren 16. Iedereen van het hotel dacht da we een koppel waren maar nee hoor dat was niet zo. En dat komt ook niet denk ik. Ik ben helemaal in gedachte verzonken als Conor me roept.

C: Kim kom zitten!

K: ow sorry was in gedachten verzonken.

C: ik merkte het.

K: zo je woont hier wel mooi en groot he voor zo een appartementje.

C: kom Kim niet rond de pot draaien waarom ben je hier?

K: ik kwam naar hier om je eigenlijk te zeggen dat ik het niet kunnen vind dat je niet meer terug stuurt op mijn brief. Een dag na dat ik de jouwe heb gekregen heb ik er een terug gestuurd. En je hebt niet geantwoord. Conor snap je dan niet dat dat mijn hart breekt?

Conor pov. ~

'ik kwam naar hier om je eigenlijk te zeggen dat ik het niet kunnen vind dat je niet meer terug stuurt op mijn brief. Een dag na dat ik de jouwe heb gekregen heb ik er een terug gestuurd. En je hebt niet geantwoord. Conor snap je dan niet dat dat mijn hart breekt?' Zei Kim.

C: ik zweer het ik heb geen brief aangekregen echt niet. Als ik er een had gekregen had ik zeker terug gestuurd!

K: was je niet gewoon te druk bezig met die Rita?

C: wat? Ze is gewoon een vriendin! Ik heb niets met haar en wil het ook niet!

K: je ging wel op date met haar. Ik heb het sterren nieuws wel gezien hoor dus ontken het niet!

C: het was geen date. Het was gewoon om een datum af te spreken om verder te werken aan onze song.

K: nog zo iets. Heb je misschien ooit even aan mij gedacht? Je kon misschien eens even bellen ook al kost het geld.

C: dat had jij even goed kunnen doen!

K: ik ben hier weg! Ik wou het allemaal uitpraten maar als jij er de moeite niet voor doet ja pech dan!

C: Kim nee wacht!

Maar ik was te laat ze was al weg en voor ik het wist was ze nergens meer te bekennen de straat was leeg er liep niemand meer. Dacht ze nu echt dat ik met Rita samen was? Oke het is een knappe madam maar dat is het dan ook. Ik zet de tv aan. Het sterren nieuws begint. Er komt een foto van Niall Horan op, kussend met een meisje. Dat meisje is Kim? Kim heeft Niall gekust? Hoe kent ze hem? Ik moet haar spreken. Ik stuur haar voor deze ene keer een sms'je maar ze antwoord niet. Ik bel haar maar ze duwt af. Hoe durft ze? Eerst zo belachelijk doen over mij en Rita maar zelf kust ze wel met een andere gast.

Kim pov. ~

Hier loop ik dan door de stad waar niemand me kent en ik ook niemand ken. Ik weet niet waar ik met tranen in mijn ogen ga ik op een bankje zitten naast de weg. Mensen kijken me raar aan. Is er iets mis met een meisje van 18 dat huilt omdat haar beste vriend liever met andere dingen bezig is dan zijn beste vriendin? Pff.. Ik snap niet waarom ik ben gekomen het is duidelijk dat hij het niet wilt oplossen. Ik voel mijn iPhone trillen. Een sms van Conor.

Kim waar ben je? Ik moet met je spreken!

Ik negeer het. Beetje later word ik gebeld door Conor ik duw af nu moet hij ook niet afkomen. Ik voel mij. iPhone weer trillen, deze keer is het niet Conor maar Niall. Ik neem op.

K: Hey Niall!

N: Hey Kim! Alles goed?

K: nee niet echt.. Conor wil niet met me praten ik ben nu ergens verdwaald in de stad.

N: wat een klootzak. Zo een mooie dame als jou laten verdwalen in de grote stad. Btw heb je het sterren nieuws gezien?

K: nee hoezo?

N: we zijn groot nieuws! Er is een foto gemaakt toen we elkaar kusten op het vliegtuig.

K: wat? Menes? Ow god.. Ik weet waarom Conor me belde en een sms stuurde. Hij heeft het waarschijnlijk gezien.

N: vind je het erg dat we nu groot nieuws zijn? Ze zullen je vast niet herkennen. Maar ik moet gaan ik stuur je nog wel. Dag Kim!

K: bye Niall.

Daarom wilt Conor me dus spreken. Oh nee ik had gehoopt dat het biet zou uitkomen. Maar ja het lot heeft er anders over beslist. Ik sta op en loop door naar een tentje op de hoek van de straat. Ik stap binnen en het sterren nieuws staat op. Ik zie inderdaad een foto van mij en Niall. En ook een foto van mij apart? Ook van in het vliegtuig. Ik bestel een stukje appeltaart en een warme chocomelk. Ik zit hier nu al bijna 2uur en ik zie Conor voorbij rennen, helemaal in paniek. Ik doe alsof ik het niet zie. Anders komt hij toch alleen maar ruzie maken en niemand hoeft het te horen.

Conor pov. ~

Kim is nu al meer dan 2uur weg. Ik doe mijn jas en schoenen aan en ga haar zoeken. Ik vind haar nergens en begin te paniekeren ik moet haar vinden ik blijf door lopen tot ik bij een tentje kom op de hoek van de straat. Ik kijk naar binnen en zie daar iemand heel bekend zitten. Ik ga even naar binnen en ja hoor het is Kim. Ik ga bij haar zitten en vraag of ze even mee wil komen.

C: Kim, sorry dat ik zo deed maar kun je even meekomen?

K: zo ineens?

C: Kim kom gewoon mee we moeten praten.

K: oke oke ik kom wel mee.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu