Is it true love or not?

444 9 2
                                    

2maanden later~

Kim pov. ~

Pff.. Wat zit ik hier nu te doen? Het is zomer vakantie en ik zit hier in Spanje met mijn familie. Er is niets te doen van Conor heb ik ook niet veel meer gehoord. Ik weet wel dat hij het druk heeft met zijn werk. Maar zo eens een sms'je of even Skype kan toch geen kwaad? Ik heb hier gratis internet maar altijd als ik op Skype ga dan is Conor niet op Skype. Hij trekt nu ook veel op met Rita. Ik begin echt te twijfelen of het nog wel aan is tussen mij en Conor. Ach ja.. Ik zal een toch nog een leuke vakantie van maken al is het zonder Conor. Ik loop mijn kamer in en kleed me om. Ik doe mijn bikini aan en een los wit kleedje met open rug. Ik neem mijn spullen bij elkaar en vertrek samen met mijn klein neefje naar het zwembad. Ik stap beneden de lift uit en bots tegen iemand aan. Toeval of niet, maar het is Niall ik begroet hem vriendelijk zeg sorry en loop door naar het zwembad. Er zijn nog 2 ligstoelen vrij. Wat een geluk! Ik leg snel mijn handdoek en tas op de stoelen en doe de zwembandjes aan bij mijn neefje. Het is echt een schattig zicht om hem zo te zien. Ik doe mijn kleedje uit en leg het op mijn stoel. Dan ga ik samen met Brent het zwembad in en begin wat baantjes te trekken. Gevolgd door Brent, kom ik na ongeveer een halfuurtje uit het zwembad ik droog me af en smeer me in. Ik zet mijn zonnebril op en ga lekker zonnen. Brent doet net hetzelfde alleen gaat hij wat op zijn Nintendo spelen.

1uurtje later ~

Ik voel dat er iemand in mijn zon komt staan. Ik doe mijn ogen open en zet mijn bril af en ik roep tegen de persoon dat hij aan de kant moet gaan. Wanneer ik hem beter bekijk zie ik dat het Niall is. 'Ow het Niall had niet gezien dat jij het was' , 'haha maakt niet uit. Je ziet er al mooi bruin uit' , 'ow haha dank je Niall! Het is al een tijdje geleden he dat we klaar nog gesproken hebben.' En zo gaat het gesprek maar verder. Na een half uur gepraat te hebben komt kleine Brent aangelopen en roept dat ik snel moet komen dat er een verassing is voor mij. Ik doe snel mijn kleedje aan laad alles in mijn tas, pak Brent zijn handdoek en loop hem achterna. Wanneer ik buiten aan de ingang sta van het hotel zie ik een grote helikopter staan. Conor stapt uit. Hij ziet me en begint als een gek te rennen. Ik ren ook naar hem en spring in zijn armen. Ik geef hem een lange kus en laat hem dan los omdat Brent aan mijn kleedje trekt. Altijd op de goede momenten moet hij het komen verstoren he die kleine aap.

Conor pov.~

Ik en Kim hebben elkaar al een tijdje niet meer gehoord of gesproken. Ik heb wel veel contact gehad met de rest van de familie en we hebben een verassing voor haar. Ik kom met de helikopter naar Spanje speciaal voor mijn meisje. Als ben geland staat Kim al buiten en we zwaaien naar elkaar en beginnen tegelijkertijd te rennen naar elkaar. Ze springt in mijn armen en geeft me een lange kus. Man wat heb ik dat gemist! Na een tijdje laten we elkaar los en lopen we samen met Brent naar binnen. Binnen aangekomen neem ik mijn koffer mee naar haar kamer. Wanneer we in de lift willen stappen komt Niall aangerend. 'Kim wacht hier je zonnebril lag nog op de stoel' , urgh wat moet hij hier nu.. Kim bedankt hem en we lopen de lift in en gaan naar de kamer die ze nu met mij en Brent deelt. Ik laad mijn koffer uit en doe mijn zwemshort aan en ga met Kim en Brent naar het zwembad waar haar ouders en haar tante en nonkel nu ook zijn. We nemen de stoelen naast hun en gaan zwemmen. Die avond hebben we een gezellig maar erg lawaaierig diner met de familie. Brent die natuurlijk met zijn eten speelt en Kim die hem eten voederd. Een schattig zicht die twee komen echt goed overeen. Dat had ik niet met mijn neefjes hoor.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu