Just us two.

188 4 0
                                    

Eline pov.~

Het is vrijdag, vandaag gaan Zeno en ik samen met Yannick en Delphine naar de zoo. Kim en Conor hadden even tijd voor zichzelf nodig, Shana is met Liam naar de stad.

'Kim,we zijn weg he tot straks!'

'Tot straks!' We lopende deur uit en vertrekken naar de zoo.

Conor pov.~

'Liefje, het spijt me echt super hard'

'Het is goed, echt waar'

'Heb je zin om een film te kijken?'

'Tuurlijk de welke gaan we zien?'

'We kunnen blue lagoon: awakening zien?'

'Ja super! Zo een goede film!' Ik steek de film in de dvd-speler en druk op start, ik ga inde zetel liggen en Kim legt zich naast me neer. Ik sla mijn armen om haar heen en geef een kusje.

Ergens in het midden van de film kunnen we niet meer van elkaar afblijven en raken we verstrikt in een mooi liefdesspel.

Shana pov.~

Ik en Liam lopen de kinderlijker binnen, ik zoek een paar kleertjes uit en doe ze bij Liam aan. Als ik 3shirtjes 2broekjes 4paar schoentjes heb lopen we weer naar buiten. Eigenlijk voel ik me wel schuldig dat ik Othello in zijn middel trapte. Hij moet zoveel pijn gehad hebben. Maar hij verdiende het toch? Ja hij verdiende het!

'Mama wanneel komt daddy terug?'

'Lieverd, die zien we de komende weken niet snel terug het spijt me. Mama en papa zijn uit elkaar.'

'Waalom?'

'Papa is verliefd op een andere vrouw'

'Daddy stom! Daddy mama geen pijn doen!'

'Oh lieverd toch, maak je er maar niet druk in. Mama komt er wel overheen. Samen met Liam goed?'

'Jaaaa!'

'Vooruit ga maar spelen' hij loopt de speeltuin in en klimt op elk hek wat hij maar vindt. Het is toch ook zo een schatje! Zou ik Maarten bellen? Misschien is hij wel boos? Ik waag het erop. Ik neem mijn gsm en typ zijn nummer in. Hij gaat een paar keer over als hij opneemt.

M: Met Maarten'

S: Maarten? Het spijt me.

M: Shana, wat ben ik blij je te horen!

S: sorry, ik zat fout ik had je niet moeten dumpen. Je bent echt een super kerel! Het spijt me.

M: Shana rustig hoe komt het dat je van gedachten bent veranderd?'

S: Maarten ik draag een kindje van jou

M: echt? Meen je dat? Dat is geweldig!

S: Maarten? Kunnen we weer terug van nul beginnen? Alsjeblieft?

M: laat me er nog even over nadenken. Ik laat het je zo snel mogelijk weten goed?

S: j-ja super, bedankt.

M: maar ik moet hangen, heb vergadering.

S: oke, tot snel!

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu