I wanna be that G.U.Y.

169 4 0
                                    

I wanna be the girl,

Under you.

I wanna be your G.U.Y.

Oh yeah

I wanna be the grave unearth you

Our sex doesn't tell us no lies

I'm gonna wear the tie,

want the power to leave you.

I'm aimin' for full control of this love

of this love

Touch me, touch me don't be sweet

Love me, love me please retweet

Let me be the girl under you that makes you cry

I wanna be that G.U.Y.

I wanna be that G.U.Y.

I wanna be that G.U.Y.

The girl under you, Guy

-------------~~~~---------------

Conor pov.~

Het is ondertussen al bijna avond, we zijn weer in het hotel. Met 6op een kamer is zo druk! Al een geluk zijn Nash en Dieter aan het douchen. Er zijn 2 badkamers in onze kamer. Ik voel mijn gsm trillen en lees mijn smsje.

"Zin om mee naar de club te gaan? Kom om 22u naar mijn hotel.

Kus Rita. Xx

Ik typ snel terug dat het goed is. We gaan direct eten als iedereen klaar is, hier om de hoek is een bangelijke pizzeria volgens de hotelmanager. Niet veel later zitten we in de pizzeria te eten.

'Conor, heeft Kim al iets laten weten?' Ja weer Dieter..

'Nope, ze heeft het waarschijnlijk te druk met Delphine.'

'Ik wou dat ze erbij waren.'

'Kerel meen je dat nu? Als je het zo graag wilt waren trouw je dan niet met haar? Heb je ze ineens voor jezelf..'

'Conor rustig, hij bedoelde het niet zo.' Nash die zich moeit, dat komt ook niet vaak voor.

'Wat is het probleem? Ben je niet gelukkig met haar? Ze heeft wel een wonder op de wereld gezet.'

'Dat is het niet.. De laatste tijd leven we precies naast elkaar.'

'En daarom wil je haar jaloers maken door met Rita zo close te doen? Ik hoop dat je in je ongeluk loopt.' En met die woorden verlaat Dieter samen met Giovanni de pizzeria.

'Ben ik echt zo slecht bezig dan?'

'Nee tuurlijk niet, zolang er geen bijbedoelingen zijn kan het geen kwaad.'

Kim pov.~

Het is vandaag weer zo een stille dag, het toppunt van deze eenzame ochtend was Delphines vis die tegen het raampje zwom wanneer ik hem eten wilde geven. Ik heb gisteren een foto gezien van Conor en Rita.. Me not happy. Hij flipte zelfs al toen Stef op de luchthaven stond wanneer ik landde. Delphine is naar school, tegen haar zin in maar omdat Elias en Luke op school zijn ging ze veel liever. Luke is een jongen uit haar klasje en ze kan er geen 5minuten over zwijgen, zo schattig. Ik ben nu gewoon wat tv aan het zien, het nieuws weliswaar. Er komen steeds maar nieuwe foto's van Conor en Rita. Hij breekt mijn hart in duizenden stukken begrijpt hij het dan echt niet? Ben ik zo slecht voor hem? Moet ik meer moeite doen voor hem? Ik heb nu misschien wel weer contact met Stef maar dat kan het probleem niet zijn toch? Nu ik het erover heb, ik ging vandaag skypen met Stef omdat hij toch alleen thuis is. Ik start snel mijn pc op en log me in.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu