I got a hangover, wo-oh!
I've been drinking too much for sure
I got a hangover, wo-oh!
I got an empty cup
Pour me some more
So I can go until I blow up, eh
And I can drink until I throw up, eh
And I don't ever ever want to grow up, eh
I wanna keep it going, keep keep it going, going, going, going....
I got a little bit trashed last night, night
I got a little bit wasted, yeah yeah
I got a little bit mashed last night, night
I got a little shhh faced it, yeah yeah
Oh oh oh oh oh
I'm on the roof
If you don't know
Well now you know
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Kim pov.~
Ik stap de zetel uit en loop naar Delphine haar kamer.
'Schatje opstaan, tijd voor school' ik til haar uit haar bedje en kleed haar aan. Ik maak mezelf snel klaar en dan maak ik Delphine haar boterhammetjes klaar en haar ontbijt. Ik stop al de benodigdheden in haar boekentasje van Dora. Ze eet haar broodje op en drink nog snel haar glas fruitsap op, ik breng haar naar boven waar ze haar tandjes poetst en doet daarna haar jasje aan. Ik klik haar vast en vertrek naar de school.
'Braaf zijn he meid, mama komt je straks halen. Love you little one.' Ik geef haar een kusje en stap mijn auto in. Opweg naar mijn werk, moet ook gebeuren natuurlijk. Ik doe snel mijn haar goed en stap de winkel in.
'Kim je bent er! Super, het gaat een drukke dag worden.' Ik knik en begin al direct met de winkel netjes te ordenen.
Conor pov.~
Ik word wakker met barstende hoofdpijn en een fijne vanille geur, ik stap het bed net iets te snel uit waardoor mijn hoofd nog meer pijn begint te doen. Ik grijp het vast en blijf even zo zitten. Als het beter is sta ik op en loop richting de vanille geur met een geur vermengd met pannenkoeken. Ik stap de keuken in en zie Rita staan.
'Hey schatje, lekker gelsapen?' Ze komt naar me toe een geeft me een kus.
'Wat doe je?' Ik duw haar van me af en zet een stap naar achter.
'Conor weet je niet meer wat er gisteren is gebeurd?'
'Nee? Wat dan?'
'We zijn gisteren uit geweest en je kuste me toen je vroeg of ik je vriendin wilde zijn en ik ja zei'
'Wat?! Dat kan niet! Ik ben getrouwd remember?'
'Je vertelde me dat je haar niet meer wilde..'
'Nee Rita nee!' Ik ren naar boven trek mijn kleren aan en vertrek naar mijn hotel.
'Waar zat je? We hebben niets meer van je gehoord na dat je vertrok.' Dieter opent de deur.
'Sorry ik ben bij Rita blijven slapen, ik ben niet meer thuis geraakt.' Dieter knikt en laat me binnen ik loop direct naar de badkamer en spring onder de douche. Waar ben ik mee bezig? Ik bedrieg haar met Rita.. De persoon die Kim ontzettend haat, hoe moet ik dit gaan uitleggen?
Shana pov.~
Vandaag komt Liam nog eens langs, twee dagen is hij bij ons en dan is hij van Othello. Maarten is de slaapkamer aan het klaarmaken aangezien we die eigenlijk al hadden afgebroken voor het baby bedje. Ik grijp naar mijn buik waar ik weer last heb van de steken.
'Aah..' Kreun ik binnensmonds, die helse pijn.
'Schat alles oke?'
'Ja, gewoon weer last maar niet zo erg als anders.' Hij geeft me een kusje en loopt de keuken in.
'Moet je een rozebottel thee hebben?'
'Ja graag' hij komt met de thee aangelopen en overhandigd hem aan mij.
'Dankje.' Ik neem een slok van mijn thee en leg me neer op de bank. Ik sluit mijn ogen en probeer een beetje te ontspannen.
Ik schrik wakker van de bel die gaat. Maarten staat op en opent de deur. Liam en Othello komen binnengelopen.
'Mama!' Liam komt naar me toe gerent en geeft me een knuffel.
'Liam, wat heb ik je gemist!' Ik geef hem een kusje en zeg gedag tegen Othello.
'Hier zijn de kleren die hij wilde meenemen en zorg goed voor hem de kopende twee dagen.' Ik knik en hij verlaat het huis.
'Wat wil je doen Liam?'
'Speeltuin!!!!!!' Ik sta op trek mijn schoenen aan jas aan sleutel en we vertrekken naar de speeltuin. Hij neemt mijn hand vast en we lopen de speeltuin binnen. Ik laat zijn hand los en hij rent naar de zandbak. Ik zet me neer op het bankje en kijk naar hoe mijn zoon zich amuseert.
Zeno pov.~
Eline en Yannick zijn samen koekjes aan het maken, aleja Eline is de koekjes aan het maken en Yannick is wat aan het smossen met het deeg. Het is echt schattig om dat te zien. Ik sla mijn armen om haar middel heen kijk mee over haar schouder terwijl ik haar een kusje in haar nek geef.
'En lukt het een beetje?'
'Ja hoor, alleen nog in de oven zetten en dan zullen ze binnen een uurtje klaar zijn.'
'Het ruikt anders al super' ze draait eich om en geeft me een kus. Ze zet de koekjes in de oven en ruilt de keuken op. Yannick is ondertussen buiten in de ruin aan het spelen.
'Schat, nu Yannick 2 jaar is he Euhm..' Ik stop mijn handen in mijn zakken en kijk haar in haar diep in haar ogen aan.
'Wordt het geen tijd voor een ander wondertje?' Ze kijkt me met grote ogen aan.
'Je bedoelt een tweede kindje?'
'Ja, alleen als je dat wilt anders niet he' ze neemt mijn handen vast en knijpt er lichtjes in.
'Je weet hoe graag ik het zou willen, maar laten we ons niet opdringen oke?'
'Oke, ik vind het gewoon eenzaam voor Yannick zo als enig kind het moet niet fijn zijn hij heeft gaan maatje om met te spelen.'
'We zullen daar wel verandering in brengen, maar nu nog niet.' Ze geeft me een kus en gaat met Yannick in het zwembad.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...