Conor pov. ~
Ik neem mijn net geschreven song mee naar beneden waar Kim op de bank zit met Delphine in haar armen.
'Lieverd, na wat je gisteren tegen me zei heb ik eens goed nagedacht.' Ze kijkt me met grote ogen aan.
'Euhm oke?'
'Luister gewoon even oke?'
'Ja ik luister'
Ik neem mijn blad en pak mijn gitaar. Ik begin de eerste noten te spelen op mijn gitaar en begin dan te zingen.
When I first saw you, I saw love.
And the first time you touched me, I felt love.
And after
all this time, you're still the one I love.
Looks like we made it
Look how far we've come my baby
We mighta took the long way
We knew we'd get there someday
They said, "I bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together still going strong
(You're still the one)
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're still the one I want for life
(You're still the one)
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night
Ain't nothin' better
We beat the odds together
I'm glad we didn't listen
Look at what we would be missin'
They said, "I bet they'll never make it"
But just look at us holding on
We're still together still going strong
(You're still the one)
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're still the one I want for life
(You're still the one)
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night
(You're still the one)
You're still the one I run to
The one that I belong to
You're still the one I want for life
(You're still the one)
You're still the one that I love
The only one I dream of
You're still the one I kiss good night
I'm so glad we made it
look how far we've come my baby
Ik kijk haar aan terwijl ze Delphine op de bank neer zet en ze op me af komt gelopen. Ik leg de gitaar weg en ze springt op mijn schoot terwijlze me omhelst. Ik verlies mijn evenwicht en we vallen achterover.
'Conor dat was geweldig! Het is zo een mooi liedje! Ik zie je echt ontzettend graag!' Ze drukt haar lippen op de mijne.
'Ik schreef dit lied omdat ik je duidelijk wou maken na alles wat we hebben meegemaakt je nog steeds de ware bent voor mij. Ik wil je echt niet kwijt en ik ga ook tegen Jack zeggen dat hij niet zo belachelijk moet doen.' Vertel ik haar terwijl ik in haar blauwe ogen kijk. Ik zie tranen in haar ogen opkomen en trek haar nog dichter tegen me aan.
'Oh baby, please don't cry.'
'Sorry, maar het is zo een mooi gebaar wat je allemaal voor me doet. Je gaf me 3maand en 2weken geleden al een pracht cadeau en nu nog eens een liedje voor mij. Waar heb ik dit toch aan verdient je bent echt de beste!'
'Jij hebt mij het prachtigste cadeau gegeven dit is er echt niets tegen sweetheart. I love you.' En ik druk mijn lippen op de hare. We gaan terug recht staan en ze neemt Delphine weer in haar armen en komt naast mij zitten. Ik sla mijn armen om hun heen. Ik neem mijn telefoon en maak een foto van ons drie. Kim en Delphine zijn de reden waarom ik zo gelukkig ben. Ik zet de foto op instagram.
"These two treasures are the reason I'm happy.' Ik vergrendel mijn gsm en leg hem op het salontafel. Ik geef een zoen op Kim haar hoofd en fluister: 'you're still the one' in haar oor. Ze legt zich dichter tegen me aan en houd Delphine stevig vast terwijl ze beide hun ogen sluiten. Sleep tight sweetheart.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...