Oh, forget about the shit that we've been through
I wanna stay here forever and always
Oh, standing here in front of all of you
I wanna stay here forever and always
Forever and always
Always, always, always
Forever and always
Oh, oh, oh, forever and always
Oh, oh, oh, forever and always
Always, always
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Conor pov.~
De laatste twee dagen heb ik geen enkel deftig gesprek kunnen hebben met Kim, ze is alleen maar in haar gedachten en god weet waarover die gaan.. Ik zou haar graag willen vragen wat ze allemaal denkt, maar ze zal me nooit toelaten in haar gedachten. Nooit. Ze kan op sommige momenten zo sterk zijn, maar als je over haar gedachten iets vraagt dan breekt ze, dat is iets gevoeligs dat je bij haar raakt. Net zoals je vraagt over haar kinderdroom, geen kinderen meer kunnen krijgen is echt een hel voor haar. Voor mij ook, begrijp me niet verkeerd. Ik zou het liefst wel 10kinderen met haar willen, als teken van onze liefde. Daar hebben ze duidelijk anders over beslist, ik weet niet wat doen, ik wil zo graag nog een tweede kind, misschien nog wel een 3de. Stop Conor, je maakt jezelf alleen maar ongelukkig door zo te denken. Je moet er nu voor haar zijn, misschien is ze daarom altijd zo in gedachten. Ik lijk uit mijn trance te komen door een kokhalzend geluid. Ik stap de zetel uit en loop naar de badkamer die het geluid alleen maar erger maakt.
'Gaat het schat?' Vraag ik als ik haar bruin lokken bij elkaar neem zodat ze niet in de weg hangen. Ik wrijf zachtjes over haar rug en voel haar rustig worden. Ze knikt en neemt een handdoek waarmee ze haar mond afveegt. Ze zet zich op de grond neer en komt tegen mij aanzitten en langzaam aan stromen de tranen over haar wangen.
'Rustig maar, het is niets. Ssht' fluister ik in haar oor en plaats een kusje op de zijkant van haar hoofd.
'Ik voel me echt niet goed Conor..' Brengt ze er met een gebroken stem uit, je hoort het verdriet in haar stem. Ik trek haar dichter tegen me aan en plaats weer een kusje op haar wang.
'Ik merk het, je zweet super hard maar je voelt ijskoud aan.' Ik sta recht en til haar op zodat ik haar naar ons bed kan brengen. Ik leg haar neer en stop haar goed onder en geef een kusje op haar hoofd.
'Slaapzacht lieve schat, als er iets is dan roep je maar.' Ze knikt en legt zich goed. Ik streel haar haren uit haar gezicht en geef nog snel een kusje voor ik de kamer verlaat. Ik ga terug naar beneden en zet een volle pot thee klaar, dat mijn schatje maar snel terug beter is. Ik zet mij neer aan de keukentafel en haal mijn gsm boven, ik typ de gsm-nummer van mijn moeder is en krijg al direct antwoord na twee keer overgaan.
'Conor, is er iets aan de hand? Waarom bel je? Heb je weer ruzie met Kim?' Mijn mama, zoals iedereen ze kent.
'Nee, we hebben geen ruzie maar Kim is ziek. Ze moest net overgeven en ze voelde ijskoud aan ookal zweette ze als zot.' Mijn moeder laat een zucht uit haar mond ontsnappen en lijkt even in gedachten te zijn.
'Hebben jullie onlangs nog je-weet-wel gedaan?' Ik knik, maar dan kom ik tot het besef dat ze dat helemaal niet kan zien.
'Euhm.. Ja, waarom?' Ze laat weer een overdreven zucht los.
'Dat is het probleem, een grote kans dat ze toch zwanger is lieve schat. Ik heb net hetzelfde gehad bij Jack. Als ze weer wat beter is laat je haar best een test doen.' Wow wat?! Is ze toch zwanger?! Geweldig!
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomansaKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...