Fighting for the son that isn't my son.

203 4 0
                                    

Kim pov.~

Ik word wakker van iemand dat beneden aan het rommelen is, ik kijk naast me en zie Conor nog liggen. Ik stap voorzichtig en muisstil het bed uit en loop naar beneden, ik loop de woonkamer binnen en zie Othello op de bank zitten.

'Wat doe jij hier?!'

'Gosh Kim.. Laat een ander schrikken.'

'Wat die jij hier?!'

'Ik kom mijn zoon halen, je hebt het recht niet om hem bij mij weg te houden'

'Pardon?! Ik ben niet degene dat zijn heeft achtergelaten omdat ik problemen heb!'

'Kim begrijp het dan, ik had haar verdomme ten huwelijk gevraagd en ze is gaan lopen! Ik kon het gewoon niet oke?!'

'Othello er is altijd wel een oplossing!'

'Ik had geen oplossing, denk jij dat Shana het toeliet dat ik hem zag?'

'Heb je het geprobeerd dan om Liam te zien?!'

'Nee..'

'Dat bedoel ik dus! Je hebt zelfs niet de moeite gedaan!'

'Ja wat moest ik doen? Hey Shana zou ik mijn zoon mogen zien, hij kan ineens bij mij blijven wonen?'

'Othello, je bent gevlucht net zoals Shana! Waarom hebben jullie in godsnaam een zoon?! Jullie kunnen er blijkbaar niet echt voor zorgen' hij kijkt me boos aan en ik zie gewoon dat hij gaat barsten van de woede. En ja hoor, hij loopt op mij af en geeft me een harde duw waardoor ik tegen de deur knal.

'Wat denk je wel niet te doen?! Je moest blij zijn dat ik Liam onderdak heb gegeven! Waar kon hij anders naartoe? Nergens!' Hij duwt me nog harder tegen de deur aan. Ik probeer hem met al mijn kracht van me weg te duwen maar het lijkt niets te helpen hij wordt alleen maar bozer als ik in zijn maag stomp hij valt tegen de grond en ik loop naar hem toe en ga boven op hem zitten en probeer hem in bedwang te houden.

'Je verdient het niet om vader te zijn!'

'Jij verdient het niet om moeder te zijn!'

'Wat zei je daar?! Ik verdien het wel! Ik zorg voor JOU kind die JIJ hebt achtergelaten omdat JIJ problemen had! Dus durf dat niet nog eens te zeggen!' Hij perst zijn tanden op elkaar en duwt me met al zijn kracht van hem af waardoor ik met een smak op de grond beland. Hij komt nu boven mij zitten en houdt mijn handen naast mijn hoofd vast zodat ik niets kan doen.

'Je verdient het niet om moeder te zijn' sist hij tussen zijn tanden door.

'AAAAAAAAAAAAAAH!! Nu ben je te ver gegaan! Ik heb al het recht om moeder te zijn! Ik zorg tenminste voor mijn kind hoe het moet! Je bent een waardeloze vader!'

Conor pov.~

Ik schrik wakker van een gil van Kim. Ik spring het bed uit en ren naar beneden van waar de gil kwam.

'Hey! Laat haar los!' Kim en Othello kijken me aan met een woest gezicht. Othello staat recht en geeft Kim nog een klap tegen haar kaak.

'Nu is het genoeg Othello! Maak dat je weg bent!' Hij komt langs me voorbij gestapt.

'Jullie zijn nog niet van mij vanaf! Ik moet en zal mijn zoon terug krijgen!' Hij slaat de deur met een knal dicht en ik val op mijn knieën naast Kim neer.

'Gaat het? Hoelang was hij hier al?'

'Ja het gaat, en ik werd wakker van gerommel en ik kwam zien en toen zat hij hier op de bank'

'Wat?! Hoe komt hij hier binnen?'

'Ik weet het niet, echt niet.' Ze komt recht zitten en slaat haar armen om me heen.

'Ik kan dit niet meer Conor. Hij is te ver gegaan, hij verdient Liam niet!'

'Sssht schat, kom eerst tot rust hij is weg hij zal je niets meer doen dat beloof ik je.' Ze kijkt me met betraande ogen aan en pakt nog steviger vast.

'Kom ik neem je mee naar boven je trilt helemaal.' Ik til haar op en loop naar de slaapkamer en leg haar neer.

'Rust nog maar even, slaapwel' ik geef haar nog een kus en ga dan naar beneden.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu