Dreaming of you.

147 3 0
                                    

Late at night when all the world is sleeping

I stay up and think of you

And I wish on a star

That somewhere you are thinking of me too

'Cause I'm dreaming of you tonight

'Til tomorrow I'll be holding you tight

And there's nowhere in the world I'd rather be

Than here in my room, dreaming about you and me

Wonder if you ever see me

And I wonder if you know I'm there

If you looked in my eyes

Would you see what's inside? Would you even care?

I just wanna hold you close

But so far all I have are dreams of you

So I wait for the day and the courage to say

How much I love you, yes, I do

I'll be dreaming of you tonight

'Til tomorrow I'll be holding you tight

And there's nowhere in the world I'd rather be

Than here in my room, dreaming about you and me

💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕

Shana pov.~

/ Ik kom mijn bed uitgestrompeld van een nacht waarin ik amper geslapen heb. Vraag me niet waarom maar ik heb de hele nacht wakker gelegen van alles wat met Liam en Brady te maken heeft. Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan, ontdoe me van mijn kleding en laat de warme stralen over mijn lichaam lopen. Aaaaah zalig, een moment van rust en verlossing. Ik shampoo mijn haar in en sop mijn lichaam in, wanneer ik mijn haar aan het uitspoelen ben hoor ik de deur van de badkamer open gaan.

'De badkamer is bezet!' Roep ik vanuit de douche.

'Weet ik, daarom ben ik hier.' Zegt hij, ik krijg spontaan een lach op mijn gezicht als ik zijn stem hoor. Ik hoor hem zijn kleren uitdoen en hij opent de deur van de douche en komt naast me onder de douche staan. Othello bewonderd mijn lichaam waar ik verlegen mijn armen omheen sla.

'Kijk niet zo. Ik heb dat niet zo graag..' Hij slaat zijn armen om me heen en geeft een kus op mijn voorhoofd. Ik kijk hem aan en plaats mijn lippen op die van hem, hij tikt met zijn tong tegen mijn onderlip en al snel geef ik hem toegang.

Ik trek terug als ik geklop op de badkamer deur hoor, geschrokken open ik mijn ogen en doe teken naar Othello dat hij moet zwijgen. Ik stap de douche uit en bind een handdoek om mijn lichaam. Ik duw de kleren van Othello achter de deur zodat je ze niet kan zien.

'Ja?' Zeg ik zo normaal mogelijk.

'Het eten is klaar, als je klaar bent kan je komen eten. Roep jij daarna Othello ook even?'

'Komt in orde lieveling.' Ik haal opgelucht adem en begin mijn lichaam af te drogen.

'Kom die douche uit en zorg dat je klaar bent, Maarten zal hier niet met kunnen lachen.' Othello opent de douchedeur en neemt een handdoek terwijl hij mij een kus geeft en zacht tegen de muur drukt.

'Ik zie je graag, ben ik altijd blijven doen.' Fluistert hij tegen mijn lippen, door de woorden die hij fluisterde krijg ik een rilling over mijn rug wat hij schijnbaar merkte aangezien hij grinnikte./

'Shana!' Ik schrik wakker van een harde stem. Ik open mijn ogen en kom recht te zitten.

'Ook een goedemorgend..' Kaats ik hem toe op een chagrijnige manier. Ik wrijf in mijn ogen en rek me nog eens uit.

'Ja wat wil je? Je praat de hele tijd hardop in je slaap over Othello..' Ik open mijn ogen nog verder en voel me een beetje betrapt. Ik kijk Maarten aan en schenk hem een lieve glimlach.

'Liefje toch, je hoeft niet jaloers te zijn. Je weet toch dat jij het belangrijkste bent voor mij.' Ik geef hem een kusje en stap mijn bed uit.

-Australie-

Conor pov.~

Ik sta in de keuken een taart te bakken samen met mijn lieftallige vrouw en dochter, Kim snijdt de ananas in stukken samen met de stukken perzik. Delphine heeft de pudding in het deegbalde gekapt en legt er voorzichtig de stukjes fruit in zoals ik heb voorgedaan. Ik zet ondertussen de oven op 175° zodat de taart er straks voor 40minuten in kan.

'Klaaaaaaaaaar!' Roept Delphine als alle stukjes fruit er mooi in liggen en ze de deeg wat heeft aangeduwd aan de zijkant. Ik neem de taart op en plaats hem in de oven zodat hij mooi kan bakken. Ook zet ik het klokje op 40minuten zodat we zeker niet vergeten om ze er dan uit te halen.

'Mama? Wanneer is de taart klaar?' Vraagt Delphine die gefascineerd naar de taart aan het staren is.

'Over 40minuutjes is ze klaar, dan moet ze nog afkoelen dus deze avond kan je een stukje taart eten goed?' Delphine knikt en gaat voor de oven zitten. Kim gaat de tuin in en maak de zwarte ijzeren tafel proper zodat we daar straks kunnen eten, ze neemt de borden en het bestek en legt de tafel klaar als laatste zet ze de pannenlappen en de glazen op tafel en zet ze zich neer op een lig bed dat aan ons zwembad staat. Ik ga achter haar zitten en sla mijn armen om haar heen.

'Weet je wat ik het leukste vind aan ons gezin?' Kim schudt haar hoofd en kijkt me met een zeg-het-nu-blik.

'Dat hoe boos we op elkaar ook kunnen zijn het na 5minuten weer opgelost is.' Kim legt zich tegen me aan en ik voel gewoon dat ze ontspannen is aangezien haar spieren niet meer gespannen staan.

'Ik ben blij dat alles weer zoals eerst was, we zijn een perfect gezin. Ik hou zoveel van jullie.' Ik druk een kus in haar haren en leg mijn hoofd op de hare neer.

'Mama! Mama! Mama! De taart ziet er super lekker uit!' Roept Delphine vanuit de keuken.

'De oven toe laten he, als de taart klaar is zal mama hem er wel uithalen.' Roep ik terug naar onze dochter. Ik ga met mijn handen onder het truitje van Kim en ga met mijn vinger over haar buik wat haar overduidelijk rillingen doet geven. Ze sluit haar ogen en laat het fijne gevoel zijn gang gaan.

**

'Delphine! Blijf van die taart af we moeten eerst nog eten. Papa heeft speciaal lasagne voor jou gemaakt.' Roept Kim naar haar zodat ze stopt met eten. Delphine zet zich snel aan tafel en wacht tot ik de schotel op tafel heb gezet en voor ons drieën een stuk op het bord schep. Kim snijdt Delphine haar lasagne in stukjes zodat Delphine het makkelijker kan eten.

'Eet smakelijk.' Zeggen we tegen elkaar en beginnen aan onze lasagne.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu