Well hello sweetheart.

216 2 0
                                    

Kim pov.~

We zijn weer terug speciaal voor Yannick en Eline.

'Schat waar heb je Delphine haar speen gelegd?'

'In de kinderwagen'

'Ik heb hem' ik geef haar haar speen en stop haar goed in. Het is namelijk niet echt zo heel warm meer. Ik trek mijn jas en schoenen aan en wacht op Conor.

'Kom we kunnen vertrekken' we gaan namelijk te voet naar het ziekenhuis, het is niet zo heel ver en Delphine heeft echt nog eens frisse lucht nodig. Aangekomen bij het ziekenhuis vragen we waar Eline ligt. 2de verdieping kamer213. Ik klop op de deur niet te hard natuurlijk.

"Kom binnen" hoor ik Zeno zeggen.

'Hey, goede morgend'

'Goedemorgend'

'Hoe is het met jullie?'

'Goed goed, Eline ligt eindelijk te slapen en Yannick is eindelijk stil'

'Oh kijk toch wat een schatje!' Ik neem hem in mijn armen en wieg hem heen en weer.

'Het is echt een schatje, kom eens kijken Delphine' ze klimt haar kinderwagen uit en komt naast staan.

'Kijk eens wat een klein schatje ik vast heb'

Ze neemt het handje van Yannick en geeft hem een kusje.

'Ja lieve Delphine.' Zeno kijkt ons liefdevol aan, hij is echt gelukkig met Eline en Yannick dat merk je direct aan hem.

'Als Eline wakker is stuur je maar een sms'je we gaan even bij mijn ouders op bezoek'

'Oke zal ik doen' ik leg Yannick terug in zijn bedje zet Delphine in de kinderwagen en loop richting mijn ouders naar huis samen met mijn twee schatten. Bij mij ouders aangekomen drukt Conor op de bel. Niet veel later komt mijn moeder op ons afgerend.

'Ik heb jullie zo gemist!'

'Wij jullie ook!'

'Kom binnen het is te koud om buiten te blijven staan' we lopen binnen ik haal Delphine uit haar kinderwagen en geef haar aan mijn vader. Hij vindt het echt geweldig om haar in zijn armen te hebben.

'En wat brengt jullie hier?'

'Eline is bevallen en we kwamen op bezoek'

'Ja Kim moest en zou terug komen'

'En gelijk heeft ze'

'Meid we hebben je echt gemist'

'Oh mam je doet me huilen, ik heb jullie ook gemist'

'Seg heb je het al gehoord?'

'Welk gehoord?'

'Van onze brent'

'Euhm.. Nee wat is er dan?'

'Hij is wereldkampioen geworden'

'Wat? Geweldig! Ik bel hem direct!' Ik loop de woonkamer uit naar de keuken en bel naar Brent.

K: Hey kleine drol!

B: Kim! Hey!

K: gefeliciteerd he kleine!

B: haha bedankt, ik vond het jammer dat je er niet bij kon zijn..

K: het spijt me, maar ik heb wel iets om het goed te maken. Je kan bij ons komen logeren als je weer in Australië moet rijden.

B: echt? Super! Ik moet binnen twee weken daar rijden maar het duurt wel een week en dan een week heb ik geen wedstrijd'

K: dan kan je twee weken blijven als je dat wilt.

B: echt? Dat zou echt super zijn!

K: ik zal de kamer klaar maken, ik mis mijn kleine drol weer hoor

B: ik jou ook, ik laat je wel weten wanneer ik vertrek en aankom.

K: ja dat is goed, daag kleine! Kusjes!

B: bye! Kusjes terug!

En daarmee verbreekt hij de lijn. Ik loop de woonkamer weer binnen waar Conor en mijn ouders in een druk gesprek zijn. Ik ga weer naast Conor zitten en luister naar het gesprek waar ik totaal niet met kan volgen.

'En wat zei hij?'

'Hij moet over twee weken in Australië rijden, ik heb voor gesteld op twee weken bij ons te logeren.'

'Zo lief! Dan kan hij ook even rusten als hij te hard heeft getraind.'

'Ja, een kampioen moet goed rusten he'

'Ja dat is waar'

'Ik ben zo trots op mijn kleine neefje'

'Zo klein is hij niet meer hoor'

'Ja weet ik, je blijft niet altijd een kind he hij is ondertussen toch al 17jaar. Mijn kleine drol is nu een grote drol haha'

Eline pov.~

Ik word wakker van het gehuil van Yannick. Ik had eindelijk nog eens 4uur aan een stuk geslapen zonder wakker te worden. Ik stap uit bed en neem Yannick uit zijn bedje.

'Ssht niet huilen we zijn bij je' Zeno slaat zijn armen om mijn middel heen en leunt met zijn hoofd op mijn schouder.

'Ssht Yannick niet huilen' ik wieg hem heen en weer tot hij weer rustig in slaap valt. Ik leg hem weer in zijn bedje en ga weer op mijn bed liggen.

'Ik ga even bellen naar Kim, ik moest laten weten wanneer je wakker was'

'Oke' Zeno loopt de gang op en begint te bellen. Hij komt de kamer weer binnen gelopen .

'Ze zijn er binnen een half uurtje' een half uurtje later komen ze de kamer binnen.

'Hey Schoone slaapster'

'Ooh! Hey ik heb je zo gemist!'

'Ooh! Ik jou ook!'

'Ben blij dat je er bent'

'En hoe gaat het nu? Ik heb gehoord dat de bevalling geen pretje was?'

'Verschrikkelijk! Het deed verschrikkelijk veel pijn en duurde echt super lang!'

'Maar bekijk het positief, je hebt nu wel een wondertje bij'

'Ja en daar ben ik ook echt ontzettend blij om!'

'Het is echt een schatje, ow voor ik het vergeet hier dit is voor jou en deze is voor Zeno en het grootste pakje is voor Yannick'

'Oh dankje' ik open de pakjes en bedank Kim nog eens.

'Vind je het goed? Ik kan het ook nog verwisselen als je wil'

'Nee het is super, zo een verwen weekendje kunnen we wel gebruiken.'

'Het is geldig tot februari, en als je geen oppas hebt voor Yannick kan hij altijd bij ons nog komen logeren'

'Bedankt!'

'Graag gedaan'

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu