Beat that bitch.

226 4 0
                                    

Kim pov.~

Weken gingen voorbij, iedereen happily in love. Liam die weer bij zijn mama woont, Othello die Liam elk weekend bij hem heeft. Eline en Zeno die op huwelijksreis zijn vertrokken, aangezien we naar de zelfde bestemming gingen zijn wij een week eerder geweest. Delphine doe vordering maakt, Conor die super graag nog een kind wil maar ik nog niet, nog even wachten. Ik ben echt ontzettend blij dat Shana nog veel langs komt Liam, ik zou hem echt niet meer kunnen missen. Jammer genoeg zal het binnekort wel zo zijn ik Conor en Delphine gaan verhuizen naar Australië. Aan het zelfde strand waar mijn broer woont, we hebben er een stuk grond gekocht en daar zijn ze ons huis aan het bouwen. Dat was dus de grote verrassing van Conor voor mij. Ongelofelijk toch?

'Delphine!' Roep ik als ik zie dat ze de hete tas thee van het salon tafel wil pakken.

'Schatje dat mag niet straks ben je verbrand' ik zet de tas verder weg en geef Delphine een koekje.

'Ga maar flink spelen meid' ze kruipt naar de speelkamer en maakt een vreugde kreet als ze Conor in de hal ziet die net terug is van de studio.

'Ik ben thuis schatje!' Roept Conor door de hal. Ik loop naar de hal en spring in zijn armen.

'Ik heb je gemist!'

'Ik jou ook, en ik heb je song lagen horen en ze vonden hem geweldig!'

'Conor alsjeblieft ik heb je toch gezegd dat die song tussen ons bleef.. Ik heb hem speciaal voor jou geschreven dus niemand moet die horen.'

'Rustig ik heb gezegd dat ze hun mond moesten houden tegen iedereen dus de song zal niet uitlekken.'

'Het is te hopen voor jou' ik geef hem een kusje en laat hem los om naar de keuken te gaan en kijken wat we deze avond gaan eten.

'Conor wat wil je eten?'

'Frietjes?'

'Ja je bent een held! Moet ik niet koken! Thans you!' Roep ik terwijl ik hem een duw tegen zijn schouder.

'Weet ik toch'

'Meneer Maynard niet te groot beginnen doen he'

'Hoeft ook niet ik ben sowieso al groter dan jou'

'Conor!' Roep ik wanneer ik achter hem aanloop en hem boven in de gang tegen de grond krijg.

'Onderschat mij niet lieverd' zeg ik terwijl ik in zijn wangen knijp.

Eline pov.~

Ik en Zeno zijn op huwelijksreis in Miami. Het is hier echt geweldig! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik getrouw ben het voelt nog steeds zoals ervoor alleen heb ik nu een peperdure ring om mijn vinger.

'Schat waarom zit je weer voor de tv? Kom we gaan zwemmen.'

'Jaja ik kom al' ik sta op en loop achter Zeno aan.

'Zeno?'

'Ja lieverd?'

'Ik wik niet dat Kim en Conor gaan verhuizen.'

'Hey schat, we kunnen altijd langs gaan hebben ze gezegd en je moet het begrijpen ze ziet haar broer anders nooit en nu woont ze er zo goed als naast.'

'Ja dat weet ik ook wel, maar ik ga haar zo hard missen'

'We gaan er veel op bezoek gaan goed?'

'Ja dat is goed, we gaan er een jaarlijks uitstapje van maken.'

'Dat doen we!' Hij komt dichter naar me toe gezwommen en slaat zijn armen om me heen als hij me een zoen geeft.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu