I don't care about you
I don't care about you anymore
You hurt me, lied to me
You earned my trust but then you
Betrayed me, my family
You wanted all control so
You cut down everyone
Whoever stepped in your way
But I'm moving on
I don't care about you
I don't care about you
No, I don't care about you anymore
I forgive you, now I'm moving on
Moving on, moving on
•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•
Kim pov.~
Sinds ik Stef weer ben tegen gekomen blijft hij maar sturen. Conor is een weekje weg met vrienden van hem, een weekje zonder Conor is toch maar stil. Delphine is bij mijn broer gaan logeren, ze wou het zo graag aangezien het Elias zijn verjaardag is kon ik niet anders dan het toestaan. Ik heb net de keuken nog eens opgeruimd, koekjes bakken met Delphine en Elias is toch niet zo een goed idee. De keuken hing helemaal vol. Ze zijn dan misschien wel net 2jaar, maar geloof me als je ze bezig ziet zijn ze misschien net 3maand oud. Mijn telefoon heeft nog geen 5seconden stil gestaan, of wel is het Conor die me belt of is het Stef die me maar blijft sturen. Het zijn lieve sms'jes maar ik word er gewoon gek van! Ik neem mijn telefoon en zet het trillen uit, leg hem weg en ga languit op de bank liggen. Niet veel later val ik in een diepe slaap..
Othello pov.~
Liam is ondertussen al een beetje gewend dat hij nu bij ons woont en Shana alleen in de vakanties ziet. Hij heeft er precies niet echt moeite mee, Valerie daarin tegen heeft het er soms toch wat moeilijk mee. Ja wat wil je, als je binnen een maand moet bevallen werkt alles wel op je zenuwen. Ik ben ondertussen al het hele huis rond gelopen maar geen spoor van Valerie.
'Schat, waar ben je?'
'Op de bank, ik heb super veel krampen.' Ik loop de woonkamer binnen en ga naast haar zitten. Ze komt recht en leunt tegen mij aan. Ik leg mijn arm om haar heen en ze legt haar hoofd op mijn schouder.
'Weet je dat ik hier altijd al van gedroomd heb?'
'Van wat?'
'Gewoon.. Dit, mijn toekomstige man, ik die een kindje draag van een super knappe vent.'
'Dit is ook wat ik droomde, de juiste persoon waar ik alles voor zal doen. De vrouw van mijn leven die ik mijn prinses maak. Mijn zoon die ik eindelijk weer terug heb, binnenkort mijn kleine meid die het hier nog levendiger maakt.' Ze kijkt me aan, haar ogen, ze twinkelen. Het is alsof ik mijn toekomst in haar ogen kan zien.
'Ik hoop dat we een gezin worden zonder dat we uit elkaar zullen vallen. A happy family.' Ik druk mijn lippen op de hare.
'Dat is waar ik voor ga vechten.' Ze legt haar armen om me heen en haar hoofd tegen mijn borst.
'I love you'
'Love you to.'
Conor pov.~
Hawaï, I love you! Een weekje weg met mijn vrienden, beter kan niet! Even zonder Kim en Delphine. Zonder haar broer en tori, hoe zalig kan het zijn? We zijn nu op het strand aan het beachvolleyballen, 3tegen3. Ik, Tom en Dieter tegen Alex Giovanni en Nash.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomansaKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...