Shana pov.~
We hebben al bijna een maand niets meer van Kim gehoord buiten een aantal sms'jes en haar instagram foto's. Ze heeft echt de tijd van haar leven. Ondertussen is er hier van alles gebeurd.. Othello die constant berichten stuurt dat hij me mist, Maarten die op zakenreis is.. Liam die echt niet te houden is en alleen maar roept door huis dat hij naar Kim en Delphine wilt. Ben ik dan echt zo een slechte moeder? Ja ik heb hel achtergelaten maar ik ben ook terug gekomen. Ik word opgewekt uit mijn gedachten als ik de bel hoor gaan. Ik open de deur en daar staat HIJ.
'Othello?'
'Hey mag ik binnen komen?'
'Euhm.. Ja tuurlijk kom binnen'
'Bedankt, we moeten praten.'
'Wil je misschien iets drinken?'
'Ja een cola is goed'
'Oke' ik ga naar de keuken en vul twee glazen met cola. Ik schrik als ik twee armen om mijn middel voel en lippen in mijn nek. Hij schuift met zijn handen naar boven, hij draait me om en plaats zijn lippen op de mijne.
'Othello.. Ik denk.. Dat dit.. Niet de.. Bedoeling.. Is..' Probeer ik tussen de zoen te zeggen. Hij luistert niet en tilt me op en brengt me naar de slaapkamer. Hij legt me rustig op bed en kust me verder. Dan pas besef ik wat er aan het gebeuren is.
'OTHELLO STOP!'
'Kom op schatje je houd toch van mij?'
'Ja.. Ik bedoel nee, ik hou van Maarten. Ik heb een relatie met hem en niet met jou. Othello hou op'
'Waarom doe je mij dit aan Shana? Het ging zo goed tussen ons buiten een paar ruzietjes'
'Een paar ruzietjes? Het was elke dag weer ruzie en je bent zelfs verhuisd door de ruzies. Dus zeg niet dat het allemaal mijn schuld is'
'Ik hou van je oke?' Hij keek me diep in mijn ogen aan. Daar heb je die twinkel weer waar ik jaren geleden voor viel.
'En ergens diep vanbinnen hou je nog steeds ontzettend veel van mij, daar ben ik zeker van.' Damn.. Hij had gelijk, ik hield van hem nog steeds ook wel van Maarten hoor. Maar niet zoals ik van Othello hield.
'Shana je hoeft het niet weg te steken, je weet zelf ook dat je van me houd'
'Ja! Ja ik hou van jou, maar blijkbaar werkt het niet tussen ons'
'Shana! Zie je niet wat je ons aan doet? Mij en Liam? Hij heeft een gezin nodig, zijn echt vader en echte moeder. Even denken wie is de echte vader? Ik toch of niet?'
'Ja je bent de vader van Liam, maar je hebt hem wel achtergelaten'
'Jij ook, dus we hebben beide dezelfde fout gemaakt'
'Othello stop..'
'Nee Shana! Ik wil dat je het zegt, dat je zegt dat je van me houd en alles weer zoals vroeger kan zijn!'
'En wat nu als ik het niet zeg?'
'Doe nu niet moeilijk.. Ben je zeker dat je Maarten echt zo graag ziet dat je je leven met hem wilt delen?' Dat zette me echt aan het denken. Wil ik dat? Is hij de ware?
'He Shana? Is hij de ware voor je?'
'Euhm..'
'Shana?'
'Nee! Nee hij is de ware niet! Ik zie hem graag maar het is niet zoals ik van jou hou.'
'Zie je wel, wat maak je jezelf toch wijs.. Je laat iedereen denken dat je nu echt de ware hebt gevonden. Maar ik zeg je 1ding, de ware voor jou is de persoon waar je nu naar kijkt' God.. Hij is echt goed.
'Dus Shana, wat ga je nu doe ?' Goede vraag, wat ga ik nu doen? Maarten laten vallen voor Othello? Of toch niet.. Shana waar ben je mee bezig? Hij heeft je zoveel pijn gedaan en toch ga je weer terug. Dom.
Shana weet je echt zeker dat je van Maarten houd? Is het niet gewoon een bevlieging? Je hebt een kind met Othello doe het voor jezelf en voor Liam.
'Shana?'
'Ja?'
'Wat ga je nu doen?'
'Wat ik ga doen is dit.' Ik plaats mijn lippen op die van hem.
'Dus je kiest voor mij?' Zegt hij als we terugtrekken.
'Yes love.'
'En wat nu met Maarten?'
'Ik bel hem wel even' ik neem mijn telefoon van het kastje en tik Maarten zijn nummer in. BIEP.. BIEP.. BIEP..
M: Hey lieveling.
S: Hey..
M: schat wat is er?
S: Maarten, ik heb eens goed nagedacht en ik denk dat het beter is dat we elkaar niet meer zien.
M: Wat?! Meen je dit nu?!
S: het spijt me, maar ik kan het niet..
M: Shana dit kan je me niet aandoen!
S: het spijt me..
En daarmee verbreek ik het gesprek. Was dit wel de juiste keuze? Heb ik wel goed gedaan om voor Othello te kiezen? Shana stop met zo te denken. Othello is de ware en dat weet je.
'En?'
'Ja het is gedaan, ik ben weer de jouwe'
'Super! Dat is geweldig!'
'Maar op 1voorwaarde.'
'En die is?'
'Dat je de eerste weken in de logeerkamer slaapt omdat ik niet direct met je wil verbonden zijn'
'Alles voor jou!'
'Dan is het goed.'
'Dan ga ik nu mijn huis te koop zetten en de belangrijkste spullen neem ik mee naar hier. Goed?'
'Ja is goed.'
---------
Speciaal voor ons Shana.
+ bedankt voor al de stemmen en voor het lezen van mijn boek.
Lost of love. Kim
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomansaKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...