Into the night where I will dream
Seeing all these things that you could not see
Drinking the blood from a devils hand
Chewing at my soul just like burning sand
I'm right here listening to the call
F..cking the sisters - having them all
In the hands of this devil now
Now I bury myself...deep in the ground
...and I know...that I'm dreaming...
...and I know...that I'm screaming...
Into this night where I will dream
Death by numbers where the children scream
I'm right here listening to them call
This devil is walking in my everfall
I'm right here dancing in his hell
The waltz of the demons - ringing their bell
There is nothing left for this devil in me
F..cking my wrists - making me bleed
...and I know...that I'm dreaming...
...and I know...that I'm screaming...
Kim pov.~
Ik loop de kamer uit en sta boven aan de trap. De eerste trede is in mijn hoofd aan het bewegen, ik zet mijn voet erop neer en al een geluk blijft het nu stilstaan. Ik stap verder de trap en en nwanneer ik aan de 8ste trede ben struikel ik over een schoen die op de trap ligt. Ik vlieg naar beneden en heb volgens mij elke trede met mijn rug, buik of hoofd geraakt. Ik kom met een klap neer op de grond, ik voel de baby in mijn buik verschuiven en geplet omdat ik op mijn buik beland ben. Zo snel als ik kan draai ik me op mijn rug en leg mijn handen op mijn buik en begin te huilen en te gillen van de pijn. Ik zie bloed over de vloer versprijden en het blijft maar komen, ik kan mezelf niet recht zetten dus lig ik in een plas bloed. Ik heb moeite met mijn ogen open te houden en ze vallen dicht. Het enige wat ik nog zie een heel fel licht.
Ik schrik wakker en kijk direct onder de lakens of er niets gebeurd is. Geen bloed te bekennen, het was gewoon een nachtmerrie zoals al de andere nachten. Ik stap het bed uit en hoor Delphine op de gang lopen, ik ga de kamer uit en tref Delphine aan in de gang. Ze is een loombandje aan het maken, ze ziet er zo rustig uit. Hoe kan ze zo rustig zijn terwijl ze weet dat er zoveel om haar heen gebeurd?
'Ben je al wakker lieve schat?' Ik ga naast haar zitten en plaats een kusje op haar haren.
'Ja mommy, ik ben een armbandje aan het maken voor jou.' Ik rijg een glimlach op mijn lippen en kijk naar de mooie kleurtjes waarmee ze het armbandje met maakt.
'Dat is lief van jou kleine schat, en het zijn mooie kleurtjes.' Ze doet verder met het armbandje met een glimlach op haar gezichtje.
'Mommy?'
'Ja Delphine?'
'Je gaat een jongetje krijgen.'
'Wat?'
'Je krijgt een jongetje.'
'Denk je dat?' Ze knikt en kijkt met een grote glimlach naar mij.
'Ik ben er zeker van.' Ik geef haar nog een kusje en sta dan op.
'Ik ga naar beneden liefje, als je ook naar beneden komt straks wees dan voorzichtig op de trap oke?' Ze knikt en focust weer op het armbandje. Ik ga voorzicht de trap af en neem opgelucht adem als ik heel beneden aankom. Conor ligt op de bank te slapen, vraag me niet waarom want dat weet ik zelf niet. Hij is gisteren avond waarschijnlijk weer op de bank in slaap gevallen tijdens zijn favoriete serie. Ik plaats een kusje op zijn lippen en krijg een hand in mijn buik.
'Aah..' Kreun ik en krijg direc een bezorgde blik van Conor.
'Het spijt me schat, ik schrok enorm.. Ik heb een enge droom gehad.. Sorry' Zegt hij terwijl hij over mijn buik aait.
'Jij ook al?' Hij knikt.
'Ik ook, Delphine is de enige die er van gespaard wordt.' Ik zet me neer op het tafeltje voor de bank en wrijf over mijn buik heen.
'Ze vertelde me net dat we een jongen gaan krijgen. Ze verzekerde me ervan.' Hij krijgt een lach op zijn lippen en plaats dan een kusje op mijn buik.
'Kleine jonge, als je dit hoort, we houden nu al enorm van jou. Kom snel bij ons.' Ik geef een tik tegen zijn schouder en lach dan.
'Je bent gestoord.'
Ik sta recht en neem een glas water in de keuken en drink het in een keer leeg. Ik neem mijn weekelijkse tijdschrift en begin er door te bladeren. Ik sla een blad om en kom op een groot artikel van mij en Conor terecht. Het is een foto van de keer dat ik wegliep en Conor me acterna kwam. Met een grote titel: Troubles in paradise?
'Conor, dit moet je zien..' Hij komt de keuken in gewandeld en zijn ogen worden meteen groot als hij het artikel ziet.
'Dit kan toch niet? Dat is onmogelijk. Ze wisten niet eens dat we terug thuis waren..'
'Blijkbaar wel, we moeten het vertellen Conor. Voor het nog erger wordt.' Hij knik en plaats zijn lippen op mijn voorhoofd.
'We vertellen het als jij er klaar voor bent. Maar even over die slechte dromen, is het niet beter dat we dromenvangers in het huis hangen? Dan is Delphine er ook tegen beschermd.'
'Je hebt gelijk, we gaan dromenvangers over het huis verspreiden.'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomansaKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...