Shana pov.~
Fuck man.. Ik word wakker met barstende hoofdpijn. Had ik maar minder gedronken. Ik stap mijn bed uit en loop naar de badkamer waar ik een dafalgan neem en een glaasje water en slik het door. Daarna loop ik naar de keuken en neem een yoghurtje uit de koelkast, en ga in de sofa zitten en zet de tv aan. Ik zet de tv op het showbizz nieuws en er komt een foto van Conor met de jongens op het scherm.
'Troubles in paradise? We zagen Conor en een paar vrienden gisteren avond de club verlaten. Conor was de eerste die buiten liep gevolgd door een paar vrienden en een meisje, is het sprookje van Conor en Kim over? Misschien is Kim weer bij Niall? Hier zie je een foto dat ze aan het dansen zijn, Kim en Niall laten duidelijk zien dat ze in elkaars omgeving eich veilig voelen. Is Kim toch niet het onschuldige meisje als we denken? Wordt vervolgd.'
Wow.. Wat zeggen ze nu?! Kim is helemaal niet met Niall en dat meisje dat bij hun was? Wie was dat?! Ik schrik op uit mijn gedachten als ik Kim hoor roepen
'Wat?! Meen je dat nu Conor alsjeblieft wat ga ik nu met Niall samen zijn als ik gelukkig met jou ben? En nog eens een dochter heb ook! Je weet zelf ook dat ik en Niall gewoon vrienden zijn en ik niet leer wil dan dat!'
Ik kijk haar aan ze heeft tranen in haar ogen, och zo zielig om te zien :(.
'Nee Conor ik wil niet met Niall! Je weet dat ik van je hou en dat ik nog nooit iemand zo graag heb gezien als u! Ja er is veel gebeurd vroeger maar wat ze vertellen daar is niets van waar! Geloof me nu gewoon!' En ze valt huilend op de grond neer,
Ik neem de telefoon over.
'Conor? Ze heeft gelijk, ze heeft niets met Niall ze hebben gewoon samen gedanst meer niet. Het zegt al genoeg hoe ze net in elkaar is gezakt, en jij moet het lef hebben je hebt zelf met een meisje de club verlaten!'
"Dat is niet waar, als je goed naar de foto kijkt zie je dat het Zeno zijn zus is!"
'En als jij goed nadenkt weet je dat Kim je geen pijn meer kan doen!'
En daarmee hing ik op en hielp Kim recht en zette haar in de bank.
'Het komt goed meid, ik weet dat gewoon. Maak je maar geen zorgen'
Eline komt beneden aangerend samen met Jessica.
'Hey, wat is er gebeurd ik hoorde Kim roepen en dan hoorde ik een bonk op de vloer.' Zegt Eline.
'Conor belde en ja hij begon tegen Kim te roepen omdat ze gisteren aan het dansen was met Niall.'
'Meent Conor dit nu?! Zo iets zou ze echt niet meer doen!'
'Hey meid gaat het?' Vraagt Jessica bezorgd.
'Een beetje, waarom denkt hij toch dat ik hem bedrieg? Waarom gelooft hij al die roddels?' Zegt ze waarna ze weer breekt en ze weer ontzettend hard begint te huilen.
'Sst het komt goed sst.' Zegt Eline terwijl ze haar in haar armen sluit.
4uur later.
Kim pov.~
Hier sta ik dan, ze hebben me terug thuis afgezet en zijn dan zelf ook naar huis gereden. Ik druk op de bel en trek mijn hand trillend terug wanneer ik iemand naar de deur hoor lopen. Daar staat hij.. Ik staar voor me uit ja dat is hij, de man van mijn leven die mij niet gelooft..
'Kim? Kom je nog binnen? Ik wil niet dat je ziek word.'
'Uh.. Ah.. Ja'
'Kim? Ik hou van je.' En hij omhelst me. Ik verstop mijn gezicht in zijn hals en sla mijn armen om hem heen.
'Ik hou ook van jou Conor, echt waar!' Ik barst weer in tranen uit.
'Ssssssst het is al goed, ik weet wat er gebeurt is je hebt niets verkeerd gedaan ssst'
'Waarom geloofde je me niet?'
'Ik weet het niet.. Ik dacht aan een jaar geleden wat er gebeurt was.. Ik had er niet aan moeten denken.. Ik had je direct loeten geloven.. Het spijt me Kim, het spijt me echt.' Ik keek hem recht aan in zijn ogen en zag dat hij de waarheid sprak. Ik gaf hem een kus en begroef mijn gezicht terug in zijn hals en zo hebben we nog een hele avond zitten knuffel en lieve dingen tegen elkaar gezegd terwijl we 'The Notebook' aan het zien waren.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...