She's crazy.

127 3 0
                                    

She's crazy

I know one thing

That the truth in her eyes

Make me love her

Sticks could break her little fine bones

But the words could never harm her

She is crazy she is crazy

You can't hurt her

You can't break her

I see the skies through her eyes

And the sun shines trough her smile

Sticks and stones could broke her bones

But wordscould never harm her

She is crazy

The roses are crying

The roses are crying

I miss her more than words can express

Her lonely dances like the waterfall.

///////////\\\\\\\\\\\///////////\\\\\\\\\\///////

Conor pov.~

Ik zit ongerust te wachten voor de tv tot Kim thuis komt van haar zoektocht naar Delphine. Ze is al bijna 4uur weg en heeft nog niets laten weten. Ik neem mijn gsm en bel haar op. Komaan neem op. Alsjeblieft. Na de 4 keer proberen leg ik mijn gsm weg en loop te ijsberen door de kamer. Ik ren zo snel ik kan naar de deur als de bel gaat, ik open de deur maar de enige die er staat is de politie.

'Goedemiddag meneer, ik heb nieuws.' Ik laat hem binnen en sluit de deur achter hem.

'U had nieuws zei u?' Hij knikt en haalt een papier boven.

'Ik heb deze aangekregen en ik heb ook een telefoontje gekregen van het ziekenhuis. Uw dochter en vrouw zijn veilig en wel in het ziekenhuis.' Ik neem snel de brief aan en bedank hem. Ik laat hem buiten en stap mijn auto in en vertrek naar het ziekenhuis.

*

'Waar kan ik Kim Aerden en Delphine Maynard vinden?' De vrouw kijkt op van haar pc.

'Volgt u mij maar, uw vrouw is gek in haar hoofd dat kan ik al wel zeggen.' Ik stop met lopen en kijk minachtend naar de vrouw.

'Pardon? Wat zei u?' De vrouw draait zich naar mij om.

'Uw vrouw is gek in haar hoofd. Ze kwam hier binnengelopen als een gek en werd boos toen ik u niet in het systeem kon vinden.' Wat? Er klopt iets niet. Wat is er aan de hand?

'Wat?! Breng me nu naar haar! Ik moet haar zien!' De vrouw liep een kamer binnen, ik volgde en zag mijn vrouw daar liggen op het bed met haar ogen gesloten. Delphine lag op het andere bed tv te kijken. Ik liep naar haar toe en gaf haar direct een knuffel.

'Thank god. Je bent in orde! Doe ons dit nooit meer aan lieverd. We hebben ons echt zorgen gemaakt.' Ik geef haar een kusje en druk haar stevig tegen me aan. Ik leg haar weer neer en ga naar Kim toe en neem haar hand.

'Everything is gonna be okay. I promise.' Ik geef een kus op haar hand en ga naast haar liggen.

------------

Kort stukje, maar ik ben dus ziek.. Ik heb een hele avond al last van enorme nekpijn hoofdpijn en mijn maag draait en keert als zot.. Afwachten of het morgen wat beter is.. Dus ik zit morgen thuis :) x Kim

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu