You're still, the love of my life
Despite the fear in your eyes
Just know, that you, are always on my mind.
Haven't you heard my voice?
Carried inside the wind
The chemistry that we lost
Never return again
But it will always...
Always...it will always...be you...you.
It's too bad, when push came to shove
I was never worth having...
It's too far, too much to ask
If you'll ever be happy
Haven't you heard these songs?
Making their way back in
The melodies that we sung
Will never be heard again
But it will always...
Always...it will always...be you...you...you
Ohh, It will always...
Always...it will always...be you.
Be you...be you...be you.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Shana pov.~
Maarten heeft al de hele week sinds hij weg is niets laten horen, ik begin me wel wat zorgen te maken.. Oke het is misschien 2-3 dagen dat hij weg is, maar normaal gezien belt hij altijd.
'Liam heb jij Maarten al gesproken?' hij schud nee met zijn hoofd en speelt verder. Als Maarten nog niet naar mij heeft gebeld, en Liam heeft ook niet opgenomen als er iemand belde. Er moet iets aan de hand zijn! Dat kan niet anders!
'Wat is het probleem liefste?' Bij dat laatste woordje, en het horen van die stem smelt ik bijna weg.
'Maarten heeft nog niets van zich laten weten, ik begin me wel zorgen te maken. Er mmoet iets aan de hand zijn.' Othello legt zijn handen op mijn schouders neer.
'Hij is gewoon druk bezig met zijn werk. Er is niets om je zorgen over te maken.' ik knik en zet me neer in de tuinstoel, Othello komt achter me staan en begint mijn schouders te masseren. Ik ontspan en geniet van zijn aanraking en de massage.
'Zo zou je altiijd moeten zijn, ontspannen en denken aan de goede dingen in het leven. Je hebt twee prachtige kinderen, je bent een vrouw die sterk is en een fantastische uitstraling heeft. Elke man zou zo iemand als jij willen.' *kuch* slijmbal *kuch*
'Waarom ben je ineens zo lief? Waarom doe je dit zelfs voor mij? Ik ben zo slecht geweest tegenover jou, ik heb je pijn gedaan.'
'Ik heb jou net hetzelfde aangedaan, ik heb je laten gaan zonder ik het zelf besefte. Ik had pas echt door dat het over was toen je op de trouw van Kim en Conor met Maarten aankwam. Ik zie je gewoon nog steeds graag.' Hij stopte met het masseren en kwam naast me zitten en legde zijn hand op mijn bovenbeen.
'Jij zal het altijd zijn die mijn gedachten beheerst en mijn hart sneller doet kloppen.' hij kijkt me aan met zijn prachtige bruine ogen waar niet meer dan liefde en waarheid in te lezen is.
'Othello, niet hier.' zeg ik als hij zijn lippen op de mijne wilt plaatsen. Ik neem zijn hand vast en neem hem mee naar binnen, daar plaats ik mijn lippen op de zijne. De zoen gat over in een tongzoen, ik ga met mijn hand naar zijn haren en ga er door met mijn vingers. Ik trek me terug en kijk hem dromerig aan.
'Dit voelde net zoals vroeger..' komt er zachtjes uit, ik voel dat het bloed naar mijn wangen stroomt en leg mijn handen op mijn wangen.
'Ik zie je graag.' hij plaatst een kusje op mijn voorhoofd en loopt de tuin in.
Conor pov.~
Kim is op haar buik gaan liggen, ze is dus in slaap gevallen. Haar gezicht ligt naar mijn gericht, haar mond hangt een beetje open. Het ziet er echt ongeloofelijk schattig uit! Ik ga met mijn vinger over haar tattoo, ik leg mijn arm om haar heen en geef een kusje op haar schouder, net boven de tattoo. Ik geef een kusje in aar nek en ga zo naar haar mond en dan naar haar voorhoofd. Ze wordt langzaam wakker en opent rustig haar oogjes. Ze kijkt me met een glimlach aan en draait haar terug op haar rug.
'Goed dutje gedaan?' ze knikt en komt met haar hoofd op mijn borst liggen.
'Ik heb heerlijk geslapen.' ze kruipt nog dichter tegen me aan en kruipt boven op mij, ze plaats een kusje op mijn lippen en gaat dan richting mijn nek en terug naar mijn lippen. Ik zie haar glimlachen omdat ze weet dat ze mij nu gek aan het maken is. Ik kom recht te zitten en plaats mijn lippen op die van haar, ik sta op en neem haar in mijn armen en stap ons huisje binnen.
'You're turning me on.' breng ik kreunend uit als ze met haar hand over mijn buik begint te strelen. Ze krijgt een vals lachje op haar lippen en geeft me een kusje op mijn buik.
'I know, I know.' ze trekt mijn shirt helemaal uit en als snel liggen onze kleren over de woonkamer verspreid.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kim stapt de zetel uit en doeet snel haar lingerie weer aan. Ik blijf nog rustig liggen tot ik mijn kleren naar me toe gegooid krijg.
'Kleed je maar terug aan, zo een goed zicht is het ook weer niet.' ze begint te lachen en gooit me een kusje toe.
'Ik weet dat je van me houd als ik naakt ben.' zeg ik en kijk haar aan terwijl ze haar shortje aantrekt.
'Denk je dat nu echt? Hahahaha! Daat was een goeie.' zegt ze en loopt de keuken in en neemt een glas water.
'heb ik je zo dorstig gemaakt?' vraagt ik lachend en plant een kusje in haar nek.
'Als jij dat wilt geloven, ja' Ze draait zich om en plant haar lippen op de mijn en bijt in mijn lip. Verschrikt trek ik terug en zie haar lachen.
'Die had je nog te goed.'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...