De ontmoeting, op een slecht maar goed moment.

472 11 0
                                    

Conor pov.

Het is nu al bijna 4dagen geleden sinds ik mijn brief heb gestuurd. Waarom stuurt ze er geen terug? Is ze terug samen met Stef? Mag ze van hem geen brief naar mij sturen? Nee dat zal het niet zijn, ik hoop het toch. Ik hoop dat ze Stef vergeet en naar mij komt. Oke zo mag ik niet denken ze is mijn beste vriendin. Het hoort niet dat ik zo over haar denk. Maar waarom stuurt ze geen brief? Ik zou het echt graag willen weten! Soms kan ze me zo boos maken! Al een geluk kan ik mijn gedachten verzetten terwijl ik in de studio mijn nummers opneem. Ik zal me maar gaan klaarmaken om de studio in te duiken. Jammer dat Kim het niet kan meemaken maar ja als ze toch niets terug stuurt.. Dan is het maar zo.

Kim pov.

Stomme Conor! Waarom stuurt hij nu geen brief terug?! Ik heb de moeite gedaan om 1 terug te schrijven.. Hij mag het ook doen hoor! Stomme Conor! Ik lig op mijn bed starend naar het plafond en denkend aan Conor die niets meer van zich laat horen. Ik stap uit bed en ga naar beneden ik zet de tv aan en het nieuws staat op. De nieuwspresentator zegt: ' we kennen allemaal onze eigen Conor Maynard wel he, hij is laatst gespot met Rita Ora toen ze samen uit eten gingen. Ze hadden het erg naar hun zin, hier zijn een paar foto's. Is dit ons toekomstig koppel? Word zeker nog vervolgd. En nog sterren nieuws, Harry Styles heeft weer een nieuwe vriendin! Hopelijk breekt hij haar hart ook niet, zijn bandleden zijn er precies niet zo blij om. Hier ook nog enkele foto's. ' Ik zet de tv uit. Ik heb wel genoeg gehoord. Conor en Rita.. Ze passen niet bij en,aar echt niet! Ik start snel mijn computer op en ga op de site van Thomas Cook en boek snel een ticket heen en terug naar Amerika, ik moet naar Conor ik zal hem mijn gedacht wel eens zeggen! Hier komt hij zomaar niet mee weg. Hij en die Rita gaan eraan! Ik voel me zo verraden door hem! Hoe durft hij!

Volgende dag om 5u smorgends~

Ik pak snel mijn koffer en mijn tas ik stop mijn iPhone en alles wat ik nodig heb in mijn tas en vertrek naar het vliegveld. Als ik aangekomen ben da ik inchecken en kan ik het vliegtuig gaan opwachten. Terwijl ik wacht zie ik Niall Horan voorbij lopen. Zie ik het nu goed? Lacht hij nu naar mij? Ik lach maar terug gewoon uit vriendelijkheid. Ik kan er niet aan doen maar ik blijf hem maar aanstaren. Hij is echt knap! Ik heb altijd gedacht dat hij in het echt niet knap was maar ja dat is hij dus wel! Hij is HOOOOOT! Het vliegtuig is er en we mogen in stappen, ik zoek mijn plek en ga zitten. Ik zie Niall zijn plaats zoeken, hij stopt bij de stoel naast mij en gaat zitten. Langs de buiten kant blijf ik er rustig bij, maar van binnen word ik gek! Ik ben altijd al fan van One Diretion geweest. Maar vooral van Niall. Hij is gewoon zo speciaal en houd van eten net als ik! 'Hey' zegt Niall, ik schrik op uit mijn gedachten. 'Hey' zeg ik koeltjes. 'Hoe gaat het?' Vraagt hij. 'Goed denk ik met jou?'. 'Ja goed he, maar waarom denk je dat het goed gaat?' Vraagt hij. 'Ja gewoon, ik heb ruzie met Conor waarschijnlijk ken je hem niet maar hij is in Amerika dus ik ga naar hem en ga hem zeggen wat ik ervan vind dat hij niet meer op mijn brieven antwoord. Ik haat het gewoon als hij niet antwoord! Hij vind het veel leuker om met Rita Ora om te gaan dan mij een brief te sturen.' Zeg/roep ik. 'Wow.. Troubles in pradise? Dus je hebt een relatie?', 'nee nee Conor is mijn beste vriend. Maar toe opeens vertrok hij naar Amerika om zijn droom achterna te gaan en bekend te worden . Het is hem dus gelukt.' Zeg ik.

Niall pov.

'Conor Maynard bedoel je hem? Is dat die Conor waar je over bezig bent?' Vraagt Niall. 'Ja, Conor Maynard. Is/was mijn beste vriend.'. Kim heet ze, mooie naam en makkelijk te onthouden. Zelf is ze ook wel een mooi meisje. Zou ik haar nummer vragen? Ja ik vraag hem gewoon. Nee toch niet ik durf het niet. Maar ik wil contact met haar houden. 'Niall?' Vraagt ze, ik schrik uit mijn gedachten. 'Ja?'. 'Ik vroeg of ik je gsm-nummer zou mogen? Je weet wel dan kunnen we contact houden snap je?' Vraagt ze. 'Ja oke ik zet hem wel even in je iPhone, zet de jou nummer in mijn iPhone als je wil.' , ik zet mijn nummer in haar gsm. We wisselen terug van gsm en stoppen hem weg. Er word omgeroepen dat we gaan landen dus moeten we onze gordels aan doen. Ik merk dat Kim erg gespannen is dus neem ik haar hand vast en ze knijpt erin. We staren elkaar aan en komen steeds dichter tot we een millimeter van elkaars gezicht vandaan zijn en dan druk ik mijn lippen op de hare en vreemd genoeg zoent ze me terug. We trekken tegelijk weg en kleuren beide rood en draaien naar de andere kant. Het voelde zo goed! Ik denk dat ik verliefd ben :$ wanneer we zijn geland gaan we onze koffers halen en nemen we afscheid we moeten beide een andere kant op. Ik roep nog naar haar dat we contact houden en ze roept terug dat het goed is. En zo gebeurde het dus.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu