Can I have this dance?

218 3 1
                                    

Take my hand, take a breath

Pull me close, and take one step

Keep your eyes locked on mine

And let the music be your guide

Now won't you promise me (Won't you promise me)

That you'll never forget (That we'll keep dancing)

To keep dancing (To keep dancing)

Where ever we go next

It's like catching lightening

The chances of of finding, someone like you

It's one in a million

The chances of feeling the way we do

And with every step together

We just keep on getting better

So can I have this dance? (Can I have this dance?)

Can I have this dance?

Take my hand, I'll take the lead

And every turn, will be safe with me

Don't be afraid, don't be afraid to fall

You know I'll catch you through it all

And you can't keep us apart (Even in a 1,000 miles can't keep us apart)

Cuz my heart is wherever you are (Because my heart is wherever you are)

-HSM3, perfect song! Can I have this dance.-

--------------------------------------------------------

Kim pov.~

Het is ondertussen al een beetje donker aan het worden, Delphine ligt in haar bedje aangezien ze heel moe was van vandaag te bakken en te spelen in de tuin. Conor heeft een rustig muziekje opgezet wat je echt doet wegdromen. Je ziet de laatste stralen van de zon langzaam verdwijnen achter de zee, ik kijk naar de handen van mij en Conor die perfect in elkaar passen. Wanneer Conor merkt dat ik zowat weg droom staat hij op en trekt mij mee recht. Hij trekt me tegen zich aan en geeft een kus, terwijl legt hij zijn linkerhand op mijn onderrug en neemt mijn hand in zijn rechterhand en leid mij. Mijn ogen staan vast op de zijne en laten niet los, net zoals hij doet. Op het einde van het liedje tilt hij me op en ik slaag meteen mijn benen om zijn middel en geef hem een tedere en passievolle zoen, hij weet niet wat hij met mijn hoofd doet als hij mij behandeld als een prinses en zo lief is.

'You make me crazy.' Fluister ik tegen zijn lippen wanneer hij mij rustig neer zet. Ik neem zijn hand vast en loop de tuin uit het strand op. Hij laat mijn hand los en legt zijn arm om mijn schouders heen, mijn arm vind zijn weg om zijn middel heen. Hij geeft een kus op de zijkant van mijn voorhoofd en trekt me dichter tegen zich aan.

'Dit zouden we meer moeten doen, tijd maken voor elkaar, samen met zen 2.' Hoor ik Conor zeggen terwijl hij voor zich uit staart en zijn vrije hand in zijn broekzak stopt.

'Wat dacht je ervan om een weekje opreis te gaan met 2?' Ik kijk naar zijn gezicht dat strak voor zich uit staart, zijn lippen die er mooi uitkomen die kaaklijn strak, het haar dat perfect ligt.

'Ik zou het echt een geweldig idee vinden. Vooral omdat het met jou is.' Zegt hij terwijl hij me tot stilstand brengt en me diep in mijn ogen aankijkt. Ik kijk van zijn ogen naar zijn lippen en terug, en net op het moment dat onze lippen elkaar bijna aanraken gooit hij mij over zijn schouder en begint naar de pier te rennen.

'Conor! Je verpestte ons romantisch moment!' Roep ik terwijl ik op zijn kont sla, wat niet helpt want hij begint alleen maar sneller te lopen.

'Ik heb een verrassing, maar daar zul je nog een tijdje op moeten wachten.' Zegt hij terwijl hij me een knipoog geeft en me voor zich neer zet. Ik sla mijn armen om zijn middel en geef een kusje op de plek waar zijn hart zit met de gedachte dat dit de plek is waar het belangrijkste in zit, de liefde voor mij en Delphine. Waarom heb ik ooit aan hem getwijfeld? Hij is de persoon die mij al van mijn jonge jaren gelukkig maakt en nu wanneer ik al een bevalling heb meegemaakt en al wat ouder ben mij nog steeds even gelukkig maakt. Hij legt zijn hoofd op het mijne en slaat zijn armen om me heen. Ik ben niet zo voor het kleffe gedoe, maar dit was echt iets wat ik nodig had.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu