Just found a letter from you.

155 4 0
                                    

Kim pov.~

Ik sta hier wat te rommelen in de kasten samen met Eline, ze wist een manier om mijn gedachten te verzetten dus zijn we hier met bezig. Ik open de derde kast en haal er een grote roze kartonnen doos uit, ik doe het deksel eraf en begin er in te rommelen. Wanneer ik 3enveloppen zie liggen met mijn naam en vorig adres erop open ik ze en begin te lezen.

"

Hello sweetheart,

Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw.

Ook al zien we elkaar momenteel niet, weet dat ik toch van je hou.

Cliché, ik weet het maar je weet zelf ook hoe ik ben met dat soort dingen.

Ik wilde je gewoon laten weten dat je echt een schat bent!

Nu we zover van elkaar verwijderd zijn, blijf je doorzetten.

Een opgever ben je nooit geweest, dat is nu het leuke aan jou.

Je geeft mij hoop, je steunt mij in alles wat ik doe.

Nu ook dat ik op tour ben, ben je er voor mij.

Ik mis je super hard!

De tour verloopt prima, maar toch wou ik dat je hier was.

Dat ik je in mijn armen kon sluiten, je weer die vlinders in je buik kon laten voelen.

Maar helaas, dat zal nog even moeten wachten. Weet dat ik van je hou.

I Miss you darling! Kusjes! 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Conor❤️

"

Bij het lezen van de brief krijg ik weer het beeld voor mijn ogen van toen ik deze brief aankreeg. Ik zat in de zetel samen met mijn broer, toen mijn moeder de woonkamer kwam binnengelopen met de brief in haar handen.

-------FLASHBACK---------

Ik en Arno zijn naar Once Upon A Time aan het zien wanneer onze moeder de woonkamer komt binnen gelopen met een roodkleurige enveloppe in haar handen.

'Amai mama, heb je een geheime aanbidder?' Ik en Arno schieten in de lach.

'Nee eigenlijk is deze brief voor jou. Maar aangezien je het niet zo belangrijk vindt kan ik hem beter weggooien.'

'Nene, ik wil graag weten wat het is.' Ze geeft de enveloppe aan mij en ik doe hem voorzichtig open. De geur die op de enveloppe gespoten is komt me bekend voor, die geur daar werd ik verliefd op. Natuurlijk ook op de persoon die hem droeg, het ruikt geweldig. Ik doe de brief open en al direct vallen er rozenblaadjes uit. Ik begin te lezen, aan het einde van de brief kan ik het haast niet geloven en lees hem opnieuw. Dat doe ik 3 keer voor ik echt door heb wat er instaat. Ik krijg een enorme glimlach op mijn gezicht en stop hem weer in de enveloppe. Ik wil opstaan als mijn broer en moeder tegelijk beginnen te praten.

'Mogen we niet weten wat er in staat?' ik draai me om, en kijk hen doordringend aan.

'Nope, it's mine! Mwahahahaha!' Ze kijken me raar aan.

'Haha grapje, hij is van Conor. Is het geen schatje?'

'Ik ben blij dat hij zo goed voor je is! Stel je voor dat je zo met een slechte jongen zou zijn die aan de drugs zit en verslaafd is aan drank.' Ik weet waar ze naartoe wil, mijn ex-vriendje Leon. Hij was verslaafd, aan drank, drugs en gokken! Ze hadden het hier thuis niet echt voor hem, maar ik zag hem graag dus moesten ze er maar met kunnen leven.

'Niet weer mam.. Hoevaak heb je mij dat al wel niet gezegd? Stef was een deftige jongen, Conor is ook een deftige jongen dus stop met elke keer over Leon te beginnen.'

'Ja het spijt me schat, maar het is toch zo? Vind je ook niet Arno?' Ze kijkt hem aan.

'Hou mij erbuiten, ik heb hier geen zin in.' Hij verdwijnt de kamer uit en hier sta ik dan nog alleen met mijn moeder.

-----------EINDE FLASHBACK------------

Ik stop de brieven weer terug en besluit om ze boven op zolder te gaan zetten. Daar heeft niemand er last van, en hoef ik ze ook niet meer te zien. Als ik nog even verder rommel in de doos kom ik verschillende fotoboeken tegen van mijn jeugd, foto's van mijn relatie met Stef, foto's met mijn vrienden, foto's van vakanties met het gezin. Ik wist niet dat ik deze nog had. Ik zit zo diep in gedachten dat ik niet door heb dat ik tranen in mijn ogen krijg en ze over mijn wang rollen.

'Kim gaat het?' Ik kijk op en zie Eline staan.

'Ja sorry, ik weet niet wat ik heb. Als ik deze foto's en spullen bekijk denk ik weer aan vroeger. Aan de tijden dat we nog gewoon konden doen wat we wilden.' Ze komt naast me zitten en samen bekijken we de fotoboeken.

'Kim ben je zeker dat je de juiste keuze gemaakt hebt? Ik bedoel maar dat je hem echt graag ziet en je weet zelf ook dat gescheiden ouders hebben niet zo leuk is..' Ik kijk haar aan, ze heeft wel gelijk. Ik haat het om gescheiden ouders te hebben en ik had mijn grootouders belooft om mijn dochter op te voeden zoals een echt gezin met mijn man, ze zet me elke keer weer aan het denken.

'Misschien heb je gelijk, maar weet je hoeveel pijn het me doet wat hij gedaan heeft?'

'Ik weet hoeveel pijn het je doet, ik heb dat ook meegemaakt weet je nog?'

'Maar dat was een gewend liefde, we zijn getrouwd en hebben een dochter!'

'Je kan het uitpraten, ik weet zeker dat je hem niet kwijt wilt.'

'Ik weet het echt niet.. Het is niet de eerste keer dat hij dit doet..' Ze neemt mij in een knuffel en luistert naar mijn verhalen, een wonder dat ze dat kan. Ik blijf maar doorzagen over hetzelfde. Ze is echt geweldig!

----------------//////////------------------

Ik vertrek deze avond een weekje naar Oostenrijk, dat betekent dus dat ik niet veel tijd heb om te schrijven. Maar als ik tijd heb zal ik zeker schrijven, ik beloof jullie om zeker een update te plaatsen voor dat school weer begint. Als het niet zo is, sorry dan heb ik echt de tijd niet gehad.

Xx-jes Kim :)

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu