2 weken later.~
Kim pov.~
'Veilig thuis he!' Roep ik Eline en Zeno nog na.
'Haha ja komt in orde!' Roepen ze terug.
'Dit was de beste vakantie!'
'Ja dat vond ik ook! Het was al zo lang geleden.' Conor neemt mijn hand vast en we lopen naar de uitgang, we moeten nog eerst naar de parking daar staat de auto. Bij de auto aangekomen steken we de koffers in de achterbak en stappen we in. Met een lach op mijn gezicht leg ik mijn hand op die van Conor terwijl hij schakelt. Ik ben echt zo gelukkig met hem! Stef had me nooit zo gelukkig kunnen maken.
'Liefje? We zijn er wakker worden.' Ik word wakker geschud door Conor. Ik open mijn ogen en geef hem een snel kusje.
'Het voelt echt fijn om terug thuis te zijn. De sneeuw is geminderd maar hij valt toch nog neer.' Ik loop hand in hand met Conor binnen waar mijn moeder die van Conor en Delphine in de woonkamer staan. Ik loop naar Delphine toe en til haar op en geef haar wel 1234557693927 kusjes. Ik heb haar zo gemist!
'Ik heb je zo gemist schatje!' Ze lacht een beetje.
'Wij hebben jullie ook gemist' en mijn moeder geeft mij een knuffel en een kus.
'Ik jou ook mamatje'
'Nu jullie thuis zijn ben ik door dag schat'
'Dag mama, ik breng Delphine dinsdag naar jou, ik kom haar S'avonds na mijn werk halen.'
'Ja is goed lieverd tot dinsdag dan!'
'Tot dinsdag' en ze loopt de deur buiten.
'En hoe was de vakantie?'
'Super! Echt het was geweldig bedankt dat je op Delphine wou passen'
'Dat doe ik met alle plezier voor die kleine schat'
'Is ze niet te lastig geweest?'
'Nee natuurlijk niet, je merkt zelfs niet als ze er is'
'Ja ze is nogal stil, dat heeft ze niet van mij hoor'
'Ja van Conor al helemaal niet' en ze geeft me een knuffel.
Eline pov.~
We komen thuis aan, het is zo fijn om weer terug te zijn. Ik heb het hier toch wel gemist eerlijk gezegt.
'Schat?' Zeno komt de woonkamer binnen gelopen.
'Ja?'
'Hier ik heb iets voor jou' en hij laat het zakje zien dat ik eerder deze week heb vast gehad.'
'Is dat niet voor je zus?'
'Nee, ik zei dat omdat ik moeilijk kon zeggen dat het voor jou was he'
'Oh Zeno! Het is gewoon zo mooi! Dat had je echt niet loeten doen!' Ik bekijk het armbandje goed, het is een roos lederen bandje waar een paar pareltjes tussen gevecht zijn. Zeno heeft ook een lederen bandje maar dan in het blauw en zonder pareltjes.
'Het is echt geweldig!' En ik geef hem een zoen. We belanden op de bank waar Zeno me op duwde en me begint te kietelen. Ik rol gewoon de bank uit en beland op Zeno, ik begin hem te kietelen hij kan er ook niet zo goed tegen.
'Haha schat, stop alsjebliiiiiiiiiieft!'
'Wat zeggen we dan?'
'Alsjeblieft?'
'Nee'
'Alsjeblieft sexy'ste Eline?'
'Oke ik stop' en ik geef hem nog snel een kusje op zijn mondhoek en loop naar de keuken, ik heb zo'n honger!
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...