God.. You asshole!

199 4 1
                                    

Kim pov.~

Ik word wakker van Yannick die aan het huilen is, ik loop naar zijn kamer en til hem uit zijn bedje. Eline en Zeno slapen nog dus zal ik hem even troosten. Ik loop naar beneden en hoor iemand bellen.

"Nee schat, ik ben snel weer bij je geloof me"

'Ben je nog steeds bij haar?'

"Ja, ik doe het voor Liam snap je?"

'Ik hoop dat je snel beseft dat ze hem gebruikt om jou bij haar te houden'

"Ik regel het oke?"

'Oke, I love you'

"Love you too!" Ik loop de woonkamer binnen waar ik Othello aantref. Waar is hij mee bezig?

'Wat was dat Othello?'

'Wat? Dat telefoontje?'

'Ja wat is er aan de hand?'

'Het was mijn nichtje, ze mist me super hard'

'Othello, je weet dat je me kunt vertrouwen he? Wees alsjeblieft eerlijk tegen me'

'Oke oke.. Ik ben nog steeds samen met Valerie. Ik zie haar veel te graag maar zwijg alsjeblieft tegen iedereen'

'Je kan me vertrouwen ik zwijg' ik geef hem een knuffel voor zover het kan omdat ik Yannick in mijn armen heb.

'Moet je iets hebben?'

'Nee ik ga even kijken bij liam'

'Oke' ik loop de keuken in en zet het papje in de microgolfoven. Als het klaar is neem ik het eruit en geef hem zijn papje. Ik ga in de schommelstoel zitten op het terras. Ik schommel heen en weer als hij zijn papje opdrinkt. Ik schrik als er iemand tegen me begint te praten.

'Het is zo lief om je zo te zien zitten met hem.' Ik draai me naar de zijkant van het terras.

'Niall wat doe je hier?'

'Ik kwam even langs, ik wou je nog eens zien'

'Niall alsjeblieft ga weg, laat me met rust waarom volg je me overal?'

'Ik volg je helemaal niet!'

'Niall wat wil je?'

'Ik wil gewoon dat we weer vrienden kunnen zijn'

'Nee Niall dat gaat niet gebeuren'

'Waarom niet?'

'Omdat ik het niet wil!'

'Waarom niet?!' Ik zag hem bios worden wat echt niet normaal is voor hem. Ik leg Yannick in de woonkamer is het bedje en loop weer naar het terras.

'Kim alsjeblieft!' Zijn stem werd zwaarder allemaal van de woede die in hem opborrelde.

'Nee Niall, maak dat je weg bent!' Hij kolt dichterbij en staat vlak voor me, hij geeft een klap in mijn gezicht.

'You slut'

'Asshole! Wat heb ik je ooit misdaan?!'

'Je speelde met mijn gevoelens!'

'Wat?! Ik heb nooit met je gevoelens gespeeld!'

'Ah nee? Je deed het elke keer weer opnieuw! Altijd als je me tegen kwam begon je te slijmen en doen..'

'Wat?!' Ik draaide om en zie Conor in de deuropening staan.

'Conor dat is niet waar geloof me! Het was andersom!' Ik neem zijn hand vast.

'Laat me los voor er ongelukken gaan gebeuren'

'Ben je nu blij Niall?! Blij dat het zo gaat? Dit is wat je wilde bereiken, zo het is je gelukt blij nu?! Maak dat je weg bent!' Ik loop naar binnen gooi de deur met een klap dicht en loop naar Conor. Ik neem zijn arm vast en draai hem om.

'Alsjeblieft Conor het is niet waar.'

'Kim de foto's die elke keer eer op internet en tv verschijnen zeggen genoeg'

'Wat kan ik er aan doen dat hij me overal volgt?!'

'Kim alsjeblieft hou die zever voor jezelf!' Hij loopt naar boven en laat me hier alleen achter. Ik zak tegen de muur naar beneden en barst in tranen uit.

'Kim? Wat is er gebeurd?' Ik kijk naar Zeno die voor me op de grond komt zitten.

'Niall.. Conor.. Boos'

'Rustig, kom op adem en vertel het rustig'

'Het is Niall.. Hij was hier dernet en begon..' Verder kon ik niet want ik barste weer in tranen uit. Zeno sloeg zijn armen om me heen en troostte me.

'Ga maar even terug naar boven en rust een beetje' ik knikte en stond op en ging naar de slaapkamer. Ik trof er een huilende Conor aan op het bed. Ik trok de lakens een beetje omhoog en ging liggen. Hij lag met zijn rug naar me toe. Ik ging tegen hem aan liggen en sloeg mijn armen om hem heen.

'It's not true sweetheart and you know it' ik hoorde enkel gesnik en voor de rest niets.

'Sweety?'

'Let it go'

'Let me explain'

'Just go to sleep, we talk about it later'

'Okay..' Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.

Zeno pov.~

Niall dus..

'Waar is hij toch mee bezig..' Mompelde ik in mezelf.

'Wie?'

'Niall, doorheb hebben Conor en Kim ruzie'

'Hoezo?'

'Hij was hier daarstraks maar meer weer ik niet alleen dat hij voor ruzie heeft gezorgd'

'Waar is Kim nu?'

'Ze is terug gaan slapen, ze ziet er echt vanaf'

'Schat? Waarom kan je er nog steeds niet met leven dat Shana en Othello weer samen zijn?'

'Er klopt gewoon iets niet, ik voel dat er iets niet klopt'

'Wat dan?'

'Dat weet ik dus niet'

'Wees gewoon blij voor hun'

'Ja dat ben ik ook maar het is gewoon zo een raar gevoel dat ik bij hun heb'

'Het zal wel niets zijn' ik geef haar een kus en ga een ontbijtje klaarmaken.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu