The breakup

417 6 0
                                    

Conor pov. ~

Ik word wakker, Kim ligt naast me. Zou ze nog boos zijn? Ik wacht tot ze wakker is. Wanner ze wakker word kijkt ze me aan en glimlacht ze. Ik glimlach terug.

C: ben je nog boos? (Trekt pruillip)

K: maar nee zottekeik ben nimeer boos.

C: al een geluk ik dacht dat je met Niall verder zou gaan en dat zou ik dus niet willen. Ik zie je veel te graag.

K: het is goed liefje ik ga er niet met hem vandoor. Ik blijf bij jou.

C: super!

Die dag hebben we ons erg goed geamuseerd tot het avond eten. Dan was er weer een kleine ruzie die uit liep tot onze relatie breuk :(

Kim pov.~

We hadden het zo naar ons zin. Tot Conor perse weer eens ruzie moest zoeken. Het is de laatste tijd alleen maar ruzie. Eerst werkte het zo goed tussen ons en nu nu is het alleen maar ruzie. En zo eindigde onze relatie.

C: Kim, ik denk dat het beter is als het gedaan is. We hebben alleen maar ruzie en ik kan het echt niet meer. Het spijt me.

K: meen je dat nu? Wil je echt dat Niall zijn zin krijgt? Wil je na dit alles een punt achter onze relatie zetten? Wel goed dan, neem je koffer en al de rest en maak dat je hier weg bent! Ik wil je nooit meer zien!

Ik loop huilend weg, ik snap het echt niet van Conor. Hij zag mij zo graag, ik hem ook hoor maar toch. Ik snap het gewoon niet! Ik loop naar mijn ouders, wanneer ik mijn iPhone voel trillen. Het is mijn broer hij belt me. Ik neem op.

K: Hey Arno!

A: Hey zussie! Hoe gaat het?

K: gaat wel, met jou? En wanneer ben je nog eens terug thuis?

A: ja goed he ;) en wat is er? Je klinkt niet echt blij. En ik ben volgende week thuis.

K: ah gewoon, Conor en ik zijn uit elkaar. (Begint te huilen) en dat is goed, ik mis je echt.

A: wat jij en Conor uit elkaar? Ik dacht dat het zo,goed ging?

K: ja ik dacht het ook maar blijkbaar is het niet zo. Ik voel me echt slecht. En nu net wanneer ik op vakantie ben moet hij me dit aan doen.

A: kop op zussie het komt allemaal in orde ik ben er zeker van! Maar ik moet gaan sorry. Ik bel je nog wel!

K: dag Arno, ik hoop je nog snel te zien!

Ja dat was dus mijn broer. Hij zit nu in Amerika. Hij doet het echt goed ik ben erg trots op hem. Ik loop de kamer van mijn ouders in. Er is niemand. Op het bed ligt een briefje.

Lieve Kim,

Ik heb gehoord wat er is gebeurd. Het is zo erg! Ik snap niet dat hij zo een knap en lief meisje kan laten gaan.

Je weet niet wie ik ben, maar ik zie je echt ontzettend graag.

Kusjes Anoniem.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu