Shana pov.~
We zijn al 3weken verder, en echt het gaat alleen maar beter. Maarten heeft de kinderkamers helemaal af. Liam krijgt ook een nieuwe kamer. Een carskamer. Voor de baby hebben we gewoon een babykamer. Met groene muren maar wel een donkergrijze slaapbox.
'Je hebt het echt geweldig gedaan lieverd.'
'Dat allemaal omdat ik je graag zie.'
'Het spijt me echt dat ik je heb laten gaan. Ik was gewoon zo dom.'
'We praten er niet meer over oke? We zijn weer gelukkig samen en dat gaat zo blijven.'
'Ik hoop het.' Ik geef hem een zoen en til Liam op.
'Dit wordt jou kamer grote jongen. Hopelijk vind je hem mooi.' Hij kijkt ons glimlachend aan en geef me een kusje.
'I love you mommy.' Een van de enige woordjes die hij kent.
'En wij houden van jou.' Zegt Maarten. Ik zet Liam neer en geef Maarten nog een kus. Ik loop naar beneden omdat er wordt aangebeld. Nee.. Nee.. Dit kan toch niet?!
'Othello? Wat doe jij hier?'
'Ik kom mijn zoon halen.'
'MIJN zoon bedoel je.'
'We hebben hem samen gemaakt dus hij is ook mijn zoon.'
'Je krijgt hem niet mee.' Ik wil de deur sluiten als hij zijn voet ervoor zet.
'Othello ga gewoon weg. Liam heeft het hier goed en hij wil niet meer naar jou komen.'
'Het is ook mijn zoon!' Hij loopt binnen en stopt als hij Liam bij Maarten ziet schuilen.
'Liam ik ben het papa.'
'Nee'
'Liam kom je mee? Papa heeft een verrassen voor je' hij loopt naar boven.
'Othello het is het beste dat je gaat.' Maarten komt beschermend voor me staan.
'Jullie hebben geluk dat Valerie erbij is anders had hem gewoon meegesleurd.' Hij loopt buiten en slaat de deur toe.
'God ik was zo bang'
'Je hoeft niet bang te zijn, ik ben er voor je.' Maarten slaat zijn armen om me heen en geeft me een kus op mijn haren.
'I love you.'
Othello pov.~
Waarom is Liam zo bang geworden? Die Maarten heeft zo een slechte invloed op hem. Hij is nog steeds mijn zoon.
'En schatje hoe ging het?'
'Slecht.. Liam is bang van mij.'
'Wat? Hoezo?'
'Hij verschool zich achter Maarten. Hij is daarna naar boven gelopen.'
'Oei dat is niet best.. Hoe ga je hem zover krijgen dat hij wel meekomt?'
'Ik ben bang dat het me niet zal lukken. Weet je het doet toch iets met mij. Mijn eigen zoon die bang van me is.'
'Misschien word je van mijn nieuws een beetje beter gezind?'
'Welk nieuws?'
'Othello, ik draag een kindje van jou. Ik ben 3weken zwanger.'
'Echt? Wow dat is super!' Ik geef haar een kus. Start de auto en rij naar ons huis. Waar we nog maar een kleine maand wonen.
'Je maakt echt zo gelukkig! Ik ben echt helemaal opgefleurd!'
'Jij maakt mij echt super blij! Ons eigen gezinnetje.' Ik open de deur en we lopen binnen. We wonen er misschien al een maand maar ik ben nog steeds zo overdonderd elke keer als ik binnen stap.
'In dit huis wil ik echt oud worden met jou.'
'Ik ook met jou schatje. Ik hoop alleen dat Liam ooit nog hier kan komen. Samen met mijn ander kindje het zou zo mooi zijn. A happy family.'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...