Kim pov.~
'Ik ga je missen lieverd! Let goed op onze kleine schat! Als er kets is bel je me oke?'
'Ja schat ik bel je als er iets is, ik zal goed voor haar zorgen geloof me nu maar!'
'Oke, ik vertrouw op je he'
'Vooruit liefje anders kom je nog te laat ze zullen vast al wachten.'
'Tot maandag! I love you.' En ik geef Conor nog een zoen.
Ik loop naar de auto en zwaai nog even en vertrek naar het plein waar we hebben afgesproken.
Eline pov.~
Ik zie Kim al aankomen in haar mini. Ze parkeert de auto naast de mijne en stapt uit en zet haar weekendtas in de kofferbak van de bus. We moeten enkel wachten op Jessica.
'Hey sorry dat ik wat laat ben' zegt Kim
'Je bent nog niet te laat, Jessica is er nog niet'
'Joachim ging haar afzetten niet?'
'Ah ik dacht Oscar. Daar is ze nu toch mee samen dacht ik dat ze zei.'
'Ah ja da kan ook.'
Jessica pov.~
'Oscar! Ik moest er al lang zijn doe eens wat verder waarom nu je haar kammen je doet dat nooit..'
'Ik ben er'
'Kom we zijn weg'
Ja daar staan ze ik heb geluk dat ze niet weg zijn zonder mij.
'Dag lieverd!' En ik zwaai nog even naar hem en gooi mijn tas de bus in.
'Sorry dat ik zo laat ben, hij moest zijn haar nog kammen terwijl hij dat nooit doet..'
'Haha maakt niet uit, ik ben blij dat we nog eens met de vrouwen weg gaan net zoals vroeger.'
'Kom we stappen in' bemoeit Shana zich ermee.
'Jep is goed.'
De bus is ingericht met bedden in plaats van stoelen dus we kunnen zowat overal zitten. Vanachter is het een doorlopend bed, mega groot dus daar gaan we met vier zitten/liggen.
'Ik heb jullie echt gemist!' Zeg ik.
'Ja ik ook! Het is echt al zo lang geleden..' Reageert Kim.
'Happy to see you back' zegt Eline.
'Jups' antwoord Shana een beetje afwezig.
Conor pov.~
Ik heb de jongens uitgenodigd hier thuis, wij mogen ons ook amuseren. Delphine ligt al te slapen het is namelijk tijd voor haar. Ik schrik op wanneer de bel gaat.
'Hey manne, kom binnen' ik open de deur verder zodat ze binnen kunnen. Ze lopen de woonkamer in en ploffen op de bank neer.
'Amai Jessica was echt gestressd.. En maar roepen op mij'
'Kim was echt rustig, ze is sinds Delphine erin meer stressbestendig geworden.'
'Shana was echt boos op mij omdat ik haar niet weg kon doen en Eline haar kopen halen is.'
'Haha, ja en Eline maar zagen dat ik haar wilde afzetten maar ik had nog iets te doen dus is ze maar zelf gereden.'
'Kwam Joachim ni?'
'Nee die moest naar een familiefeest van Xanthé'
'Ah, is dieje daar nog altijd me? Das al bijna 4jaar een record voor hem.'
'Ja hij wordt ook volwassener he'
'Ben blij dat hij eindelijk de juiste persoon gevonden heeft.'
'Kom manne we gaan ons is goed amuseren, we gaan eerst snel Delphine afzetten bij mijn moeder en dan gaan we nog eens feesten!'
'Jups kheb er echt zin in!'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomansaKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...