Just when I think I can't take anymore
We go deeper and harder than ever before
We go higher and higher
I feel like I'm already there
I'm walking on air (tonight)
I'm walking on air
I'm walking, I'm walking on air (tonight)
I'm walking on air
I'm walking on air (tonight)
I'm walking on air
I'm walking, I'm walking on air (tonight)
I'm walking on air
I'm walking on air
This is pure paradise,
Even heaven is jealous of our love
Yes, we make angels cry,
Raining down on earth from up above
•°•°•°•°•
Kim pov.~
Hier sta ik dan, voor het schooltje van Delphine. Het is vandaag haar eerste dag. Ik til haar op en breng haar naar haar klasje. De juf komt al naar ons toe gelopen.
'Dit is Delphine Maynard neem ik aan?'
'Ja, u bent juf Gerda?'
'Ja dat ben ik. Delphine heeft mij maandag en dinsdag. De rest van de week is het juf Nadia.'
'Oke, hopelijk zal ze niet te moeilijk doen. Trouwens zit Elias ook in deze klas?'
'Elias Aerden?'
'Ja, het is haar neefje. De zoon van mijn broer.'
'Oh fijn, dan hebben ze toch al iemand in de klas die ze kennen.' Ik geef Delphine nog een kusje en zet haar neer. Ik loop het klasje uit en voor ik de deur sluit zwaai ik nog even.
'Tot straks schatje.' Ik loop de school uit naar mijn auto.
'Al een geluk deed ze niet moeilijk..' Mompel ik in mezelf.
'Leuk he, je dochter naar school brengen.' Ik draai le verschrikt om en zie Tori staan.
'Laat een ander verschieten he.' Ze kijkt me lachend aan.
'Sorry het was niet mijn bedoeling. Maar zou ik je iets mogen vragen?'
'Ja tuurlijk, wat is er?'
'Zou je straks Elias mee naar huis kunnen nemen?'
'Tuurlijk, met plezier.'
'Bedankt, ik en Arno moeten naar een feestje en anders wordt het te laat voor Elias.'
'Oke, ik leg hem wel te slapen bij Delphine.'
'Bedankt echt bedankt.' Ze stapt haar auto in en rijd weg. Ik stap ook mijn auto in en start hem. Wanneer ik bijna thuis ben kom ik voorbij een dierenwinkel. Ik heb altijd al een zwak gehad voor dieren. We hebben nu 3goudvissen en een poes. Ik zou nog wel een dier willen maar Conor gaat het niet willen. Ik stop de auto voor de garage en stap uit. Doe hem op slot en loop naar binnen.
'En hoe is het gegaan?'
'Goed, ze heeft geen kik gelaten. Het is zo een flinke meid.' Conor kolt de keuken uit en geeft me een zoen.
'Hoelaat moet je werken?'
'Ik moet om 11uur beginnen en om half 4 heb ik gedaan dus kan ik ze ineens van school gaan halen.'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
Lãng mạnKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...