Kim pov. ~
Hier liggen we dan, met tweetjes op het strand te genieten van Conor die mij aan het masseren is. Na een halfuurtje begin ik hem te masseren. Wanneer ik klaar ben leggen we ons neer en ik sluit mijn ogen. Ik open mijn ogen weer omdat ik een sms aankrijg. Als ik zie wie het is kijk ik verward rondom mij, ik zie niets speciaal dus besluit het maar te lezen.
Van STEF
Wow Kim, wat zie je er goed uit zelfs al voor een moeder zie je er fantastisch uit. <3 xStef
Ik vergrendel snel mijn gsm en stop hem weg. Ik kijk naar Conor die al aan het slapen is, ik sta op en loop rustig naar het water. Ik zet een stap in het water. God het voelt zo verfrissend. Ik zie allemaal kindjes spelen met een bal en kindjes die in een bootje zitten en elkaar eruit aan het duwen zijn. Doet me denken aan 2jaar geleden, de vakantie in Griekenland met Stef. We waren zo gelukkig. We deden echt alles samen, als hij ruzie had let iemand deed ik mee, als hij verdrietig was huilde ik mee. Toen hij zijn voet gebroken had heb ik hem verzorgd, zo goed ik kon dan toch. En toen een paar maand later werd hij boos op mij omdat ik met Conor aan zee was, mijn ouders hadden de vakantie vast gelegd ik niet.. Ik schrik op uit mijn gedachten wanneer ik 2 armen om mijn middel voel. Ik leg mijn band op die van hem.
'Niet zo schrikken lieverd ik ben het maar' fluistert Conor.
'Ik was gewoon even aan het nadenken dus verwachte het niet.'
'Het is niet erg hoor, ga je mee zwemmen?'
'Ja kom'
Eline pov. ~
'Zeno!'
'Wat?!'
'Maak dat je uit die badkamer bent verdomme!'
'Rustig! Ik ben er al uit!'
'Werd tijd ook!'
'Liefje niet zo boos zijn, dat is niet leuk hoor' Zeno trok een pruillipje.
Ik loop de badkamer binnen en doe de deur dicht. Ik zet de douche aan en doe mijn kleren uit, ik spring er snel onder en was mijn hele lichaam. Ik schrik op als ik twee armen om me heen voel.
'Zeno!'
'Wat? Ik miste je gewoon' hij trok weer een pruillip. Waar ik een kusje op gaf. Wanneer we klaar zijn doe ik mijn bikini aan en stop alles in mijn tas. Vandaag gingen we naar het strand. Zeno is ook klaar en neemt mijn hand en we lopen richting het strand.
Op het strand aangekomen zie ik Kim en Conor aan het water staan, klaar om te gaan zwemmen. Een beetje verder zie ik Stef staan. Wow wat?! Stef?! Wat doet hij hier?
'Schat weet jij wat Stef hier doet?'
'Stef? Welke Stef?'
'Stef, Stef van op school?'
'Ah Stef, ah nee ik weet niet wat hij hier doet waarom?'
'Wel hij staat daar'
Ondertussen zet ik de tas naast de tas van Kim en leg de handdoeken ook al neer.
'Laat hem gewoon, hij is hier waarschijnlijk met Julie ofzo.'
'Ja waarschijnlijk'
'Ga je mee zwemmen?'
'Nu al? Ik wil even genieten van het zonnetje'
'Oke, ik ga zwemmen dan' ik geef hem nog een zoen en leg me dan neer op de handdoek.
Ik neem mijn iPod en zet wat muziek op. (Van Justin bieber, ze is een belieber)
Ik word terug wakker van koude waterdruppels die op mijn buik vallen, ik schrik recht en bots met mijn hoofd tegen Zeno zijn hoofd aan.
'Zeno nu laat je me weer schrikken!'
'Hahahaha sorry ik kon het echt niet laten. Ik weet waarom Stef hier is, Julie en hij zijn 6maand samen en ja daarom kwamen ze naar hier opreis.'
'Maar ik snap het niet? Hij heeft daarstraks een sms naar Kim gestuurd waar instond dat ze er goed uitzag?'
'Hoe weet je dat? Kim is al de hele tijd in het water'
'Ik heb haar gsm net even gepakt, ik kon het echt niet laten sorry'
'Eline dat doe je toch niet!'
'Sorry Zeno!'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...