Kim pov
Een nieuwe dag, een nieuwe lach. Met deze gedachte sta ik op uit bed en ga onder de douche, ik was me lichaam en mij haar, daarna spoel ik mijn haar uit en mijn lichaam spoel ik af. Ik doe de kraan dicht en stap uit de douche neem een handdoek en droog me af. Mijn haar kam ik door en laat het los hangen. Ik kijk nog even in de spiegel, ik zet een lach op mijn gezicht neem mijn jeans shortje en mijn tank top en Loop naar beneden om te ontbijten. In de eetzaal aangekomen loop ik direct door naar het eten en loop dan naar onze tafel. Ik zit er samen met Brent en mijn moeder. We zijn gezellig aan bet babbelen wanneer Conor en de rest eraan komt. Ons gesprek word verstoord door Conor die er zich weer eens tussen moet komen met zijn zever. Ik had gedaan met eten en nam Brent mee naar de hotelkamer, we gingen inpakken het was onze laatste dag hier. Wanneer we hadden ingepakt gingen ik en Brent nog naar het strand. Ik stak zijn handdoek mee in mijn tas en we vertrokken. Op het strand kwam ik Niall tegen en hij glimlacht super lief. Ik glimlachte terug. Het was mooi weer, dus ik zette mijn tas op mijn handdoek en liep het water in. Het was zo lekker verfrissend, ik kon me eindelijk terug ontspannen even alles vergeten. Het is gewoon zalig.
Conor pov.
Ik was kim gevolgd naar bet strand, ik was natuurlijk aan de andere kant van het strand maar ik kon haar perfect zien vanaf hier. Ik walg van die Niall. Door hem is het allemaal fout gelopen. Ik hou nog van Kim maar echt alles is verpest door hem. Ze houd denk ik meer van Niall dan van mij. Niall loopt ook het water in en tilt Kim op. Een steek van jaloezie gaat er door me heen. Hoe kan ze dat toelaten? Ze weet maar al te goed dat ik haar graag zie. Ik was speciaal voor haar naar hier gekomen, en nu doet ze me dit aan. Oke eigenlijk heb ik het gedaan gemaakt maar toch.. Ik hoop dat het weer goed komt. Ik blijf ze in het oog houden, Niall wilt Kim kussen maar ze trekt weg. Ik weet wel waarom, een beetje verder staat er papparazi dus doet ze het nu toch maar niet. Want anders zal iedereen haar zien als een slet. Ik sta op en loop haar richting uit, ze ziet het en daarvoor springt ze op Niall zijn rug. Doet ze het nu echt om mij kapot te maken? Ze bekijkt me nog even vuil en geeft Niall een kus op zijn wang. Ik voel de woede in me opborrelen. Maar ik ga niet naar hun toe, ik ga laten zien dat het me niets doet. Ik loop terug naar mijn spullen ik neem ze vast en loop terug naar het hotel.
Kim pov.
Ik voel me nu zo slecht. Wat heb ik gedaan? Ik ga straks maar even naar Conor denk ik, ik moet echt met hem praten zonder ruzie maken deze keer. Ik loop naar mijn handdoek en zie dat Brent weg is, met zijn handdoek en de rest van zijn spullen. Ik heb er niet meer opgelet of hij mee kwam. Niet slim dus, nu kan ik hem ook nog eens gaan zoeken. Ik wacht even op Niall tot hij er ook is. We lopen samen naar het hotel, hij legt zijn arm om me heen. Ik vind het super lief, hij troost me wanneer het nodig is dat zie ik Conor nog niet snel doen. Ik leg mijn hoofd tegen Niall zijn schouder en zo lopen we verder. "Kan je niet bij mij blijven? Ik bedoel nog even hier blijven? Ik ben hier nog een weekje, en anders ben ik alleen? Alsjeblieft?" Zegt Niall opeens. "Ik weet het niet Niall, wat gaan ze dan wel niet denken over ons?" "Het maakt mij niet uit wat ze denken, ze mogen weten dat we goed overeen komen en dat ik je graag zie." "Oke, ik zal het vragen aan mijn moeder, we gaan even naar haar kom je mee?" "Ja oke, ik hoop dat het mag!"
"Hey mam, ik heb een vraagje"
"Ja wat is er schat?"
"Zou ik hier nog mogen blijven met Niall?"
"Ik weet het niet, ben je het hier nog niet beu?"
"Nee mam, mag het alsjeblieft?"
"Niall, zorg goed voor haar oke? En Kim als er iets is je belt me he!"
"Oh dankje mam! Je bent geweldig!" Ik geef haar een dikke kus en knuffel.
"Zal ik zeker doen mevrouw." Zegt Niall.
We lopen naar mijn hotelkamer, hier zit Conor met Brent. Raar. Ik neem mij koffer en loop met Niall naar zijn kamer en zet mijn koffer daar neer.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomansaKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...