Sorry, voor dit stuk heb ik dus geen muziek nodig gehad. Hope you enjoy! ;)
Kim pov.~
Ik word wakker met Conor's armen om mijn lichaam heen, ik krijg weer een glimlach op mijn gezicht als ik denk aan deze nacht. Ook ben ik zwanger, echt het moest ooit eens gebeuren. Ik draai me naar Conor toe en plaats mijn lippen net onder zijn oor. Hij laat een kreun los en ik begin te giechelen.
'Kim.. Zo vroeg al?' Ik ga met mijn hand door zijn haar en plaats mijn lippen op die van hem.
'Het spijt me, ik wilde het nog eens horen.' Lach ik en krijg een boze blik terug gestuurd.
'Dat is niet grappig, je doet gewoon wat met me.. Je maakt me altijd gek, je lichaam laat mij hard worden en je lippen zorgen ervoor dat ik het niet meet kan houden.' Ik krijg ee spontane glimlach op mijn lippen en begin hem te plagen door over mijn lippen te likken en met mijn hand door mijn haar ga.
'Stop ermee, je doet dit express.. Het is echt gemeen van je.' Ik ga met mijn duim over zijn lippen heen en kijk genietend toe naar zijn reactie. Hij neemt mijn heupen vast en klimt boven op me, ik duw hem terug van me af en stap het bed uit.
'Sorry lieve schat, je hebt me gisteren al laten komen. Vandaag niet het spijt me.' Ik zie hem teleurstellend kijken en hij laat zich weer neervallen op het bed.
'You bitch..' Hoor ik hem mompelen.
'But rememer, i'm your bitch.' En ik geef hem een knipoog wanneer ik de deur van de badkamer achter me sluit. Ik zet de douche aan en leg een handdoek klaar, mijn haren kam ik even snel door en stap dan onder de douche. Als ik eindelijk relaxed ben voel ik twee armen om mijn middel slaan en ik schrik op.
'Conor, laat me nooit meer zo schrikken.' Ik draai me naar hem om en plaats mijn handen op zijn borst. Hij neemt shampoo en begint mijn haren te wassen, ik neem de gewone zeep en begin zijn lichaam te wassen.
Als we klaar zijn stappen we onder de douche onderuit en neem ik de handdoek die Conor om ons beide heen wikkelt. Dicht tegen elkaar aangeplakt sluit ik mijn ogen en leun tegen hem aan.
'Conor, je laat me echt weer voelen dat ik nog maar 16 jaar ben in plaats van mijn echte leeftijd.' Hij tilt me op en plaats zijn lippen in mijn nek.
'Nu kan je niet meer weg lieve schat.' Ik kan een kreun niet onderdrukken als hij mijn huid tussen zijn lippen zuigt en er met zijn tong over gaat.
'Dat is wat ik wilde horen.' Zegt hij lachend en zet me weer neer, ik neem de handdoek van zijn lichaam en wikkel hem rond mij heen. Ik loop onze kamer weer in en neem een setje van mijn lingerie en trek het aan.
'Zo mag je een hele dag voor me rondlopen.' Zegt Conor als hij achter me komt staan en we samen in de spiegel kijken. Hij neemt zijn telefoon en neemt een foto, ik probeer zijn telefoon uit zijn handen te nemen maar hij si me te snel voor.
'Ik dacht het niet schatje, deze foto zal er mooi in blijven staan. Misschien laat ik hem wel aan de hele wereld zien.' Zegt hij met een grijns op zijn gezicht.
'Ik denk het niet Maynard, verwijder hem maar mooi.' Hij schud nee en legt zijn telefoon weg. Ik trek snel mijn roze jumpsuite aan en knoop de touwtjes om mijn hals vast.
'Doe je kleren aan.. We moeten naar de winkel voor de kinderkamer in orde te maken weet je nog?' Hij knikt en trekt zijn kakigroene short aan met een bordeau shirt erover. Ik kam mijn haren en laat ze los over mijn schouders vallen, Conor laat zijn haren warrig liggen en neemt mijn tas waar hij mijn portomonee in steekt samen met onze gsm's. Zijn portomonee stopt hij in zijn achterzak en hij neemt mijn hand om de kamer te verlaten maar ik hou hem tegen.
'Wacht nog even, ik moet nog een vestje aandoen om mijn buikje wat te kunnen verbergen voor de hele wereld het al weet..' Hij knikt en ik doe mijn lilchtgrijze vestje erover aan. Hij neemt mijn hand weer vast en samen lopen we naar zijn auto, ik zet mijn zonnebril op als de eerste zonnestralen mij al verblinden met de eerste stap die ik buiten zet.
Conor zijn hand laat me los als hij een mooi lichtbruin bedje uitgestald ziet staan met alles wat er voor een kleine kinderkamer nodig is. Hij bekijkt de kastjes en het bedje goed om dan tot een conclusie te komen dat hij het geweldig vindt.
'En? Vind je dit iets oor de baby?' Ik knik, maar ik wil liefst nog even verder gaan zien.
'Het is echt mooi, maar ik wil no even verder gaan kijken misschien vinden we og iets beter dan dit.' ij knikt en neemt mijn hand weer vast en samen lopen we door het gebouw heen. Bedje per bedje bekijkend of het goed is of niet. Na de hele winkel te hebben doorgelopen en elk bedje met elkaar vergeleken hebben gaan we voor het eerste bedje dat we zagen. Met alles betaald te hebben lopen we de winkel uit.
'Conor stop!' Hij draait zich verschrikt om en komt naar met toe gelopen.
'Wat is er?' Ik voel me wegdraaien en neem me vast aan de muur naast. Conor tilt me op en zet me mee op de kar en brengt ons zo naar buiten als eerste zet hij mij in de auto neer en begint dan aan het bedje en de rest voor de babykamer.
'Wat was er?' vraagt hij bezorgd als hij de auto instapt. Ik haal diep adem en kijk hem aan, zijn ogen staan er sober in.
'Ik kreeg een enorme pijnscheut door mijn buik heen.. Ik dacht dat ik er bij neer ging vallen.' Hij legt zijn hand op mijn been en wacht op verder uitleg.
'Het was alsof er met een mes mijn buik open werd gesneden.. Maar het gaat alweer, het is gewoon het begin van de zwangerschap.. denk ik.' Hij knikt en start de auto en rijdt naar huis.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomansaKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...