All along it was a fever
A cold sweat hot-headed believer
I threw my hands in the air I said show me something
He said, if you dare come a little closer
Round and around and around and around we go
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know
Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay
It's not much of a life you're living
It's not just something you take, it's given
Round and around and around and around we go
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know
Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
Zeno pov.~
Ik blijf een tijdje staan, maar na een minuut kom ik in beweging en ren achter haar aan.
'Elise stop! Stop je mag niet gaan, blijf alsjeblieft?' Ze rent nog sneller dan eerst maar ze kijkt achterom waardoor ze over een straatkrijtje struikelt en tegen de vlakte gaat. Ik ren zo snel als ik kan naar haar toe en kniel bij haar neer, ik neem haar in mijn armen en loop met haar naar het dichtstbijzijnde bankje en leg haar daarop neer en ga op mijn knieën naast haar zitten.
'Komaan Elise, je kunt dit alsjeblieft open je ogen.' Ik ga met mijn ene hand door haar haren en mijn andere hand gaat naar de wond op haar wang.
'Iemand bel de ambulance! Alsjeblieft!' Een vrouw dat voorbij komt neemt direct haar gsm en begint te bellen. Ik neem haar gezicht in mijn handen en plaats een kusje op haar voorhoofd waarna ik haar tegen mijn borst trek. Pas 10minuten later komt de ambulance eraan en laden haar in. Ik spring de wagen in en ze rijden naar het ziekenhuis, met haar hand in de mijne brengen ze haar naar binnen tot ze me stoppen.
'Ik moet u verzoeken om te wachten in de wachtkamer.' Ik kijk naar de vrouw en knik als bevestiging, ik schuif tegen de muur naar beneden en zet me neer met mijn handen in mijn haar. Met de gedachte dat ze het niet haalt blijf ik maar in mijn hoofd zitten. Wat als? Wat als ze het echt niet haalt? Ik heb haar vroeger pijn gedaan, maar deze keer wil ik er echt voor haar zijn.
*
Na een uur wachten komt de dokter de operatiekamer uit en komt naar me toe.
'Meneer, ik heb goed nieuws voor u.' Ik kom recht te staan en luister naar wat hij te zeggen heeft.
'Ze mankeert niets erg, alleen haar hand is gekneusd van de val.' Ik neem opgelucht adem en vlieg hem om de hals.
'Bedankt dokter bedankt!' Ik laat hem snel weer los als ze met het bed van Elise een kamer binnen gaan, ik volg ze en wacht tot de zusters buiten zijn.
'Je hebt me laten schrikken. Doe dat nooit meer.' Ik neem haar hand vast en geef er een kus op.
'Ik heb je dit nooit gezegd, maar je betekent echt veel voor me.' Ik kijk naar haar slapende gezichtje, zo rustig is ze nooit geweest. Alsof alles nu gewoon voorbij is, ze is zo rustig dat je alleen maar de beweging ziet van haar ademhaling. Ik laat haar hand los en ga voor de raam staan waar je zicht hebt op een park. Toen ik nog jong was waren Elise en ik een koppel, ik heb 3jaar met haar gehad en toen veranderde ik van school en leerde ik Eline kennen. Ik denk weer terug aan de tijd voor ik Eline kende, ik moet toegeven ik was echt elke dag zo gelukkig en vrij als een vogel. Elise was mijn geluk, ze was echt alles voor mij. STOP ZENO! Je bent gelukkig getrouwd! Ik draai me weer om en zie dat Elise rustig wakker wordt. Ik ga terug naast haar bed zitten en neem haar hand vast. Ze lijkt in paniek en begint om zich heen te slaan. Ik neem haar armen vast en laat haar rustig worden.
'Sst het is oke, ik ben bij je.' Ze begint te gillen en weer te slaan. Ik druk op het belletje en al snel komen er zuster aan die haar iets inspuiten. Niet veel later valt ze uitgeput neer en komt weer op adem.
'Het is oke Elise. Ik ben hier, Zeno.' Ze kijkt naar het raam en probeert te genieten van het zonnetje dat de kamer binnen schijnt.
'Waarom ben ik hier? Waarom heb je me hier gebracht? Ik wilde weg Zeno, weg.' Ze gaat recht zitten tegen de bedleuning en kijkt mijn richting op.
'Omdat ik je niet kan laten gaan. Elise je betekent veel voor mij.' Ze kijkt nu weer naar buiten waardoor er een stilte valt.
'Ik had dood moeten zijn! Ik had er niet meer mogen zijn.' Ze barst in tranen uit en ik trek haar in een knuffel en ga met mijn hand door haar lange golvende blonde haren.
'Ssht.. Je moet helemaal niets. Ik ben bij je, ik ga je hierdoor heen helpen.' Ze legt haar hoofd tegen mijn borst en huilt tot ze geen tranen meer heeft en dat ze zo rustig is dat ze in slaap valt. Ik leg haar neer op het bed en zet me op de stoel naast haar.
Conor pov.~
Kim zit tegen mij aan te zonnen terwijl Delphine op mijn buik aan het slapen is, ik ben Kim zo dankbaar dat ze me nog een kans heeft gegeven. Nu lig ik hier met mijn twee schatten te genieten van de zon.
'Hier moet ik een foto van hebben!' Hoor ik iemand roepen, ik draai me naar de kant van waar het geluid komt en zie verschillende meisjes staan met hun gsm in de hand dat foto's maakt van ons, ik bedek Delphine haar hoofdje maar ben al te laat want er zijn natuurlijk al lang foto's gemaakt van ons. Ik draai mijn hoofd naar de andere kant hopend dat ze weg gaan.
'Mogen we nog een foto met jou alleen Conor?' Roept hetzelfde meisje.
'Sorry dat gaat niet, mijn dochter slaapt dus zoals je ziet kan ik niet weg.' Het meisje kijkt wat triestig maar ze draait zich om en vertrekt net zoals de rest van de meisjes.
'Wat was er lieverd?' Ik kijk naar Kim.
'Paar fans die met me op de foto wilden.'
'Ooh, als dat het maar is.' Ze legt zich weer neer en sluit haar ogen.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
Любовные романыKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...