Can I ask you something?

335 4 0
                                    

Kim pov~

'Conor? Waarom ben je niet thuis?'

'Kim, ik ben direct thuis nog even geduld liefje ik moet nog even naar de studio was nog iets vergeten'

'Ow oke, kom snel terug!'

'Ja, ik ben direct thuis'

'Oke is goed lieverd'

Ik verbrak de lijn en ging languit op de bank liggen. Ik zapte naar Jim tv, en hoorde Conor zijn nieuwe song op (R U Crazy). Ik hou van dit liedje! Niet te rustig maar ook niet te hevig. Just like him.

Ik hoor de deur opengaan en zie daar mijn liefje staan. Ik omhels hem en geef hem een zoen.

'Liefje?'

'Ja Conor?'

'Zou je met mij deze avond mee willen gaan eten met mijn ouders? Voor hun verjaardag?'

'Ja lijkt me leuk!'

'Dat is dan geregeld' en hij gaf me een zoen.

Conor pov~ 3uur later~

Ik neem de ring en steek hem in mijn jaszak. Ik chek nog even of ik alles heb en loop de kamer uit.

'Lieverd ben je klaar?' Roep ik door het huis.

'Bijna moet mijn schoenen en jas nog aan doen' hoor ik uit de gang komen.

'Wow je ziet er beeldig uit!'

'Euhm.. Dankje' ze begint te blozen.

'Je bent zo mooi als je bloost'

'Kom we moeten vertrekken'

'Haha ja verander maar van onderwerp hahaha' ik geef haar een zoen en houd de deur voor haar open.

Ik start de auto en rijd naar het huis van mijn ouders. Ik merk dat Kim wat zenuwen heeft.

'Lieverd wat is er?'

'Gewoon, het is al zo lang geleden dat ik er nog ben geweest snap je? Het is zo een naar gevoel'

'Je weet hoe ze over je denken, dat gaat niet veranderen geloof me'

'Oke dan'

Ik leg mijn hand op haar bil en merk dat ze schrikt, ik knijp even in haar bil en schakel.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu