Let the game begin.

145 4 0
                                    

So baby, tell me
What's the deal with your new boyfriend?
He wears a hat to the side
With a bill he doesn't want anyone to bend

Bang, bang
I heard a knock at the door
She walked in
It's a sin to keep her begging for more

Bang, bang
I watched her clothes hit the floor
I could never say no

It's a game, she's to blame
But who's keeping score?
You can tell by my grill
That I've done this before
So let the games begin

So baby, tell me
How does it feel to break and bend?
You just can't choose between us two
It's a game you'll always lose

-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-

Stef pov.~

Let the game begin, nu zal ik eens laten zien hoe ik haar voor me win. Conor zal er niets meer aan kunnen doen, ik ga haar voor mij winnen en we zien dan wel hoe het afloopt. Ze heeft me laten zitten voor hem, ze heeft me kapot gemaakt nu is het mijn beurt. Love is a game, you can be a player or you can be the coach. Ik ben de coach, en zij zal de speler zijn. Ik stap nu het vliegtuig in richting Australië, mijn liefje een bezoekje brengen. En dan heb ik het niet alleen over Kim. Julie is daar ook, ze is daar op vakantie met haar 2zussen. Ik zet me neer op mijn plaats en stop mijn oortjes in. De muziek van Mark with a K dreunt door de oortjes, zijn muziek geeft me echt enorm veel energie en het geeft me ook nog eens kracht. Ik klik mijn gordel vast als we opstijgen. Ik staar uit het raampje, het is echt zo raar om zo door de wolken te vliegen en te zien hoe klein het onder ons wordt. Ik sluit mijn ogen en val in slaap.

Othello pov.~

We liggen met 3 op het strand, Liam en Valerie zijn een kasteel aan het bouwen en ik, ik zit ze maar aan te staren. Ik zit eigenlijk toch meer te denken aan wat Liam mij gisteren vertelde, zou hij het echt menen? Ik weet dat hij slim is maar zo slim? Op zijn leeftijd? Hoe graag ik Valerie ook zie, er zal altijd een deel zijn dat haar niet wilt. Het klinkt slecht maar dat bedoel ik niet, het is een super vrouw maar niet zo super als Shana was. Ze maakt me gelukkig dat is waar, maar soms heb ik zin om haar tegen de muur aan te gooien als ze weer begint te zagen.
'Schatje? Ga je mee zwemmen?' Ik kijk Valerie aan en knik. Ik zet mijn zonnebril af en loop achter deze twee schatten aan. Ik zie Liam het water in springen en Valerie gaat er rustig in, stap voor stap. Daar denk ik natuurlijk anders over. Ik spring naast Valerie het water in en merk dat ze schrikt.
'Othello! Doe dat nooit meer!' Ik ga voor haar staan en til haar op in bridestyle. Ze slaat haar armen om mijn nek en haar hoofd tegen mijn schouder aan. Ik loop verder het water in waar Liam zich bevindt.
'Liam niet te ver gaan he, je kan goed zwemmen maar blijf maar bij ons.' Hij komt naar ons toe gezwommen en klemt zich vast aan Valerie haar arm.
'Papa is Valerie moe?'
'Nee, papa heeft haar bang gemaakt door haar te laten verschieten.' Hij begint te lachen en geeft Valerie een kusje.
'Niet bang zijn, ik zal je beschermen.'
'Dankjewel kleine schat.' Ze geeft Liam een kusje en klimt uit mijn armen. Ze zwemt met Liam wat verder maar als ze iemand hoort gillen zwemmen ze snel weer terug naar mij toe.
'Kom eruit, dat klonk niet goed.' Ze zwemt terug naar het strand en gaat op haar handdoek liggen. Ik neem Liam mee naar de handdoeken en gaan bij haar neer liggen.
'Valerie, superliam zal je beschermen! Niemand komt aan jou of mijn kleine broertje!' Ze geeft Liam een knuffel en een kusje.
'Hoe weet je zo zeker dat je een broertje krijgt?' Vraag ik hem.
'Omdat ik superkrachten heb en het kunnen zien door haar buik heen.' Ze begint te lachen en kijkt Liam glimlachend aan.
'Zotteke, we zullen met de geboorte zien wat het is schatje.'

Eline pov.~

Zeno en Yannick zijn boodschappen gaan doen, ik moest thuis blijven hadden ze mij gezegd. Dus gehoorzaam ik maar en log ik op het terras te wachten tot ze terug zijn. Met mijn zonnebril op bikini aan en me net ingesmeerd te hebben lig ik op een bedje op ons terras wat te zonnen. Ik draai me op mijn zij als ik een steek in mijn buik voel.
'Aah..' Ik grijp naar mijn buik en knijp mijn ogen dicht.
'Fuck..' Mompel ik tegen mezelf.
Ik laat mijn buik weer terug los als de steek verdwijnt. Ik leg me weer op mijn rug en sluit mijn ogen, even op rust komen.
'We zijn weer thuis lieverd.' Hoor ik Zeno roepen.
'Ben buiten.' Roep ik terug, Yannick komt aangelopen en komt bij mij liggen en geeft me een knuffel.
'Waaraan heb ik deze verdiend lieverdje?'
'Omdat je de beste mama bent!'
'Echt waar? Je bent een schatje! Jij bent de beste zoon!' Ik geef hem een kusje en leg me weer neer.

Kim pov.~

Ik sta te wachten op Stef, hij smste dat hij bijna ging landen dus hier sta ik dan op het vliegveld. Ik chek mijn mobiel voor de zoveelste keer en zie dat het nog maar een minuutje verder is dan ik net gekeken had. Ik hoor meiden gillen en kijk naar de enorme groep meiden een beetje verderop, er komt een jongen uit de hoop gestapt en hij lijkt verdacht veel op Conor moet ik toegeven. Ik kijk weer naar de uitgang waar Stef elk moment kan doorkomen gelopen. En inderdaad niet veel later loopt de Stef de deuren uit en we rennen naar elkaar toe. Ik spring in zijn armen en geef hem een kus.
'Je bent er! Die 2dagen leken wel jaren te duren.. Ik heb je gemist lieverd!' Ik plant mijn lippen weer op de zijne.
'Ik jou ook schatje, die 2dagen waren een hel. Het duurde zolang! Veel te lang!' Hij zet me neer en neemt mijn hand vast terwijl we naar de auto lopen.
'Heb je een goede reis gehad liefje?'
'Jaja, ik zat naast een jonge vrouw die mij zoveel vrouwen advies gegeven heeft zodat ik mijn aller liefste schat goed zal kunnen verwennen, elke dag opnieuw.' Hij duwt me tegen de auto als we er voor staan en begint me weer te zoen.
'Liefje.. We.. Moeten.. Naar.. Huis..' Probeer ik tussen de kus tussendoor uit te brengen. Hij trek zich terug en laad zijn koffer in en neemt de sleutels van mij over en start de auto, wanneer ik ben ingestapt rijd hij door naar huis. Onderweg naar huis kijkt hij mij vaak aan, maar niet zo heel lang hij moet zich natuurlijk op de weg kunnen concentreren. Hij neemt mijn hand vast en zo rijden we onze oprit op en plaats hij de auto voor de garagepoort.
'Kim, ik zie je graag.'
'Ik jou ook schat.' Hij geeft me een kus en stapt uit. Ik doe hetzelfde en doe de voordeur los zodat we binnen kunnen gaan.
'Stef?' Ik loop hem achterna naar de slaapkamer.
'Ja wat is er schat?' Hij zet zijn koffer neer en komt voor me staan en neemt mijn handen vast.
'Je gaat mij toch ook niet zo'n pijn doen als Conor deed he?' Hij schrok op van mijn vraag.
'Nee tuurlijk niet, dat zou ik nooit doen! Geloof me, ik zie je daar veel te graag voor.' Ik geef hem een kus en leg mijn hoofd dan tegen zijn borst.
'Ik laat je niet meer gaan.'

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu