Liam, Yannick, Delphine & Elias. Lovely kids.

186 4 0
                                    

Shana pov.~

De week is bijna om, Liam heeft de hele week lastig zitten doen. Het enige wat hij te zeggen had was hoe geweldig het was bij zijn papa. Het kan heel goed zijn dat het daar super was, maar wij zijn er ook nog..

'Mama, Valerie is super lief voor mij.'

'Liam! Het is goed, we weten dat Valerie een goede moeder zou zijn! Ik heb het genoeg gehoord deze week!' Hij kijkt me met traan oogjes aan en loopt naar zijn kamer. Goedzo shana.. Je bent goed bezig! Wil je dat je zoon bij zijn vader wilt blijven? Nee dus doe niet zo rot tegen hem! Ik loop de trap op en loop zijn kamer in. Hij ligt huilend op zijn bed. Ik ga bij hem zitten en knuffel hem.

'Het spijt me lieverd, ik had niet zo moeten roepen.' Hij zegt niets terug en wilt uit mijn armen.

'Liam, het was echt mijn bedoeling niet sorry.' Na 10minuten heeft hij nog steeds niets gezegt en besluit ik maar naar beneden te gaan. Ik sluit zijn deur en loop de trap af.

'En?'

'Hij zegt niets tegen me.. Ik heb het echt verpest. Nu wil hij zeker bij Othello blijven.'

'Als je het alleen daarvoor doet, gaat het niet helpen. Het is nog steeds zijn vader waarom wil je hem er weg halen?'

'Ik wil niet dat hij het daar beter vindt dan hier.'

'Liam weet zelf ook wel dat hij niet kan kiezen. Jullie zijn beide goed voor hem, door jullie is hij hier nu. Hij kan geen keuze maken tussen zijn ouders. Dat is onmogelijk schat.' Ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht.

'Ik ben blij dat ik jou heb, je zegt me altijd wat ik moet doen, je weet me altijd gerust te stellen. Dankje.'

Eline pov.~

Zeno Yannick en ik liggen op een handdoek aan ons zwembad. Yannick tussen ons in. Zeno met zijn arm om ons heen, ik hou van mijn twee mannen. Yannick is de laatste week een beetje ziekjes geweest, maar al bij al viel het nog mee. Een verkoudheid, Zeno die nu een beetje last heeft van een oorontsteking. Mannen, zo snel ziek.. Niet te doen. Maar toch hou ik van hen.

'Weet je dat je me echt zo gelukkig maakt?'

'Jij mij ook, jij mij ook.' Ik merk dat hij in slaap is gevallen. Yannick slaapt ook al, ik bekijk ze eens goed. Yannick en Zeno liggen net hetzelfde, beide naar mij gericht, ze slapen beide zo lief. Het mondje een klein stukje open, de arm die over mij heen ligt, ligt bij Yannick ook zo op mijn arm. Het is net een tweeling, ze lijken zo hard op elkaar.

'Love you darlings' ik sluit mijn ogen en val al snel in slaap.

1uurtje later.~

Ik wordt wakker door iemand die een kusje op mijn wang geeft. Ik open mijn ogen en zie Yannick in mijn armen liggen en Zeno die me een kusje geeft.

'Ben je dan eindelijk wakker schone slaapster?' Hij krijgt een enorme glimlach op zijn gezicht.

'Jullie sliepen als eerste hoor.'

'Weet ik wel.' Hij plant zijn lippen op de mijne en legt zijn hand op mijn heup. Hij trekt terug en kijkt me glimlachend aan.

'Such a beautiful woman, I'm glad she is mine.' Ik geef hem een tikje tegen zijn arm.

'Zeno, je laat me blozen.'

'Dan ben je nog mooier.' En weer begin ik te blozen. Hij geeft me nog een kusjes en springt het water in. (Waar ze op de handdoek lagen is zo een soort van eilandje midden op het zwembad). Yannick schrikt wakker van de waterdruppels die op hem komen. Zeno kolt aan de rand hangen en neemt Yannick zijn zwemband en zet hem erin. Een beetje later zitten we er met 3 in en zwemmen we wat rondjes.

Kim pov.~

Ik zit weer boven bij de piano, ik had net zoveel inspiratie dat ik het gewoon op papier moest zetten. Conor is in de tuin aan het zwembad wat aan het spelen met Elias en Delphine. Ik begin de eerste akkoorden te spelen en daar gaat het lied.

Het lijkt zo een depri lied, maar het is gewoon wat in me opkomt, niet alles moet een happy love song zijn toch? Ik zelf ben tevreden over de song.

A falling star fell from your heart and landed in my eyes

I screamed aloud, as it tore through them, and now it's left me blind

The stars, the moon, they have all been blown out

You left me in the dark

No dawn, no day, I'm always in this twilight

In the shadow of your heart

And in the dark, I can hear your heartbeat

I tried to find the sound

But then it stopped, and I was in the darkness,

So darkness I became

The stars, the moon, they have all been blown out

You left me in the dark

No dawn, no day, I'm always in this twilight

In the shadow of your heart

I took the stars from our eyes, and then I made a map

And knew that somehow I could find my way back

Then I heard your heart beating, you were in the darkness too

So I stayed in the darkness with you

The stars, the moon, they have all been blown out

You left me in the dark

No dawn, no day, I'm always in this twilight

In the shadow of your heart

The stars, the moon, they have all been blown out

You left me in the dark

No dawn, no day, I'm always in this twilight

In the shadow of your heart

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu