Kim pov.~
Het is nu twee weken verder, en Conor doet zo raar. Precies of hij wil de waarheid niet onder ogen komen. Hij verstopt zich altijd achter Delphine, als ik dan vraag wat er aan de hand is begint hij plots over hoe Delphine heeft gespeeld of gekleurd of wat dan ook. Ik ben blij dat ik erover kan praten met mijn vriendinnen en mijn baas, het is alsof mijn baas mijn beste vriend is.
'Kim gaat het?' Ik schrik op uit mijn gedachten.
'Ow sorry mevrouw, dit is voor u?' Terwijl ik wijs naar de trui en een paar shirtjes.
'Ja' ik scan en neem het geld aan. Ik geef €3,50 terug.
'Alstublieft en nog een fijne dag verder.' Ze neemt de tas en loopt de winkel uit.
'Kim gaat het wel?'
'Ja ja, ik was gewoon even in gedachten verzonken'
'Wat is er gebeurd met Conor? Heb je hem ermee geconfronteerd?'
'Nee ik durf het niet'
'Waarom niet? Vraag gewoon of er iets is'
'Dat is net het probleem, als ik het vraag begint hij altijd over iets anders'
'Oei.. Sorry'
'Het is niets, maar we zwijgen erover. Ik ga verder werken, de paskamers zal ik even keren.'
'Kim, ga naar huis. Rust uit want ik zie gewoon dat het echt niet gaat.'
'Nee ik wil niet naar huis.'
'Ga naar huis' hij kijkt me bevelend aan.
'Oke' ik loop naar de personeelskamer en kleed me om. Trek mijn jas aan zeg hem gedag en vertrek naar huis.
Conor pov.~
Ik zit net in de zetel als de bel gaat. Ik open de deur en zie haar daar staan.
'Louise?'
'Hey Conor, ik kon je echt niet missen.' Ze springt op me af en plaats haar lippen op de mijne. Ik leg mijn handen op haar wangen en zoen mee.
'Weet je dat je er elke dag beter en beter uit ziet?'
'Euhm.. Nee'
'Dan weet je het nu.' Ze neemt me mee naar de bank en gaat zitten, ze doet haar bloesje een beetje open en trekt me naast haar neer. Ze kijkt me aan en komt dichter. Ze plaats haar lippen weer op de mijne ze duwt me naar achter en komt boven op me liggen.
'Conor!' Ik schrik op en sta recht.
'Kim het is niet wat je denkt.'
'Niet wat ik denk? Je bent hier met een van je exen even bezig terwijl mijn dochter hier rond loopt en nog wel in MIJN huis!'
'Misschien is het toch wel wat je denkt.. Het spijt me.' Ik kijk naar beneden bang voor haar huilende gezicht.
'Maak dat je weg bent! Slet!'
'En jij Conor, jij kan je spullen pakken en ook vertrekken. Misschien kan je bij haar gaan wonen, kunnen jullie doen waar jullie net geen tijd voor hadden!'
'Kim, dit meen je niet.' Er stromen tranen over mijn wangen.
'Hang nu niet de zielige uit! Jij bent degene die hier even gezellig met je ex in de zetel ligt te vozen.. Maak dat je weg bent' ik kijk haar aan en druk mijn lippen op die van haar. Ze slaat me in mijn gezicht en ze rent naar Delphine. Ik loop naar de slaapkamer en pak mijn spullen. Ik sta beneden als ze de trap af komt gelopen.
'Het spijt me..' Ze krijgt weer tranen in haar ogen en draait zich om. Ik loop de deur uit en stap mijn auto in. Goodbye my lover. Goodbye my little girl. Goodbye beautiful life.
Kim pov.~
Ik zit op de kamer met Delphine op mijn schoot, we zijn een Disney film aan het zien. The lion king. Such a beautiful movie. Eigenlijk ben ik hem niet helemaal aan het volgen. Ik blijf maar met de gedachten zitten dat als ik niet binnen was gekomen het gebeurd was. En dat terwijl mijn dochter hier gewoon in huis is! Wat nu als ze het had gezien? Een trauma voor haar leven. Die slet moet van mijn man afblijven, als het mijn man nog wel is.. Ik hoor mijn mobiel afgaan. Ondertussen het 5de berichtje op nog geen uur tijd. Hij schrijft elke keer ongeveer hetzelfde. Heeft hij het nu niet door? Ik wil hem niet meer zien! Ik draai wat met mijn trouwring rond mijn vinger. Waarom heb ik hem nog steeds aan? Waarom kan ik hem nu niet gewoon in de zee gooien en hopen dat hij nooit meer terug komt. Delphine weet wat er gebeurd is ik heb het haar uitgelegd, niet dat ze het zou snappen maar ze is zo lief, ze veegt telkens mijn tranen weg net zoals ik altijd doe als ze aan het huilen is.
'Mommy' ze slaat haar armen om me heen en begint te huilen.
'Wat is er lieverd?' Ze wijst naar de tv.
'Maar lieverd, je moet niet huilen het is maar een film het is niet echt schatje.' Ze kijkt me met betraande oogjes aan en zet een glimlach op. Die grote helder blauwe ogen, ze doen me zo hard denken aan Conor. Zijn ogen daar kun je in verdrinken. Die glimlach, die deed me elke keer weer stralen. Kim stop! Denk niet aan hem, jullie zijn getrouwd en toch bedriegt hij je! Een teken dat hij je dus niet graag ziet. Ondertussen is Delphine in slaap gevallen. Ik leg haar in het grote bed en neem mijn telefoon, ik sluit de deur en loop naar de woonkamer waar Conor zijn lievelings trui nog ligt. Ik neem de trui in mijn handen en knuffel ze. Het ruikt nog naar hem, die zoete geur van munt en van zijn aftershave.
'Waarom.. Waarom doe je dit?' Mompel ik in mezelf. Ik barst in tranen uit en schrik als er iemand achter mij staat.
'Sorry ik wilde je niet laten schrikken.' Die stem, die vertrouwde stel die le vroeger altijd wakker maakte als ik een slechte droom had.
'Arno!' Ik spring op hem af en sla mijn armen om hem heen.
'Zus, wat is er gebeurd? Ik hoorde je net super hard roepen en zag daarna Conor wegrijden'
'Hij.. Hij heeft.. Me bedro-ogen..' Hij knuffelt me steviger.
'Hij heeft wat? Wat een klootzak! Ik wist dat hij je niet trouw was! Ik wist het gewoon!'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomansaKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...