Tattooshop

106 4 1
                                    

Cause all of me

Loves all of you

Love your curves and all your edges

All your perfect imperfections

Give your all to me

I'll give my all to you

You're my end and my beginning

Even when I lose I'm winning

Cause I give you all of me

And you give me all of you, oh

 

How many times do I have to tell you

Even when you're crying you're beautiful too

The world is beating you down, I'm around through every mood

You're my downfall, you're my muse

My worst distraction, my rhythm and blues

I can't stop singing, it's ringing, in my head for you

 

My head's underwater

But I'm breathing fine

You're crazy and I'm out of my mind

 

Cause all of me

Loves all of you

Love your curves and all your edges

All your perfect imperfections

Give your all to me

I'll give my all to you

You're my end and my beginning

Even when I lose I'm winning

Cause I give you all of me

And you give me all of you, all of you!

°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°__°

Kim pov.~

ik ben in de tattooshop, samen met Stef. Hij wilde graag een tattoo laten zetten voor onze 3jaar samen te zijn een speciale betekenis te geven. Hij heeft een hartje gekozen waarin hij onze namen heeft geplaatst. Echt zo een mooie tattoo! Stef zit in de stoel, te wachen tot de man eraan kan beginnen. Ik zit naast Stef op een gewone stoel en heb zijn hand vast, hij heeft bang om het te laten zetten maar voor mij heeft hij het ervoor over. De man begint aan de tattoo en ik zie aan Stef dat het echt ontzettend veel pijn doet, de tranen kom in zijn ogen te staan en al snel geef ik een kneepje in zijn hand en is hij gefocust op mij.

'Het is zo voorbij, denk aan wat je deze ochtend zei.' hij krijgt een glimlach op zijn gezicht en vergeet de pijn van de tattoo. Hij lijkt in gedachten te zijn verzonken, denkend aan deze ochtend over hoe hij me verraste toen ik de keuken ingelopen kwam. Hij had een taart laten maken van denk ik één meter hoog en 50cm breed. er stond een plaatje open met onze datum en onze namen. Ik had hem in mijn armen gesloten en hem een kusje gegeven. Hij fluisterde mij toe dat ik het waard was om zo een taart te krijgen. Hij vertelde mij tijdens het eten van de taart over hoe hij zijn ouders had kunnen overtuigen om alleen te gaan wonen met mij, wat duidelijk niet echt lukte. We hadden deze twee dagen het huis van zijn ouders voor ons alleen, we konden doen wat we wilden.

'Ik wil je man worden, de vader van je kinderen, ik wil het grote voorbeeld zijn voor je zoon en de eerste ECHTE man waarop je dochter kan rekenen.' Toen hij die woorden had uitgesproken wist ik dat het voor altijd zou zijn. WIJ IS VOOR ALTIJD, dat wist ik gewoon.

'ben je klaa.. Alles oke?' kwam Conor de woonkamer ingelopen waar ik uit mijn gedacht werd opgewekt. ik merkte dat ik tranen over mijn wangen had lopen, snel veegde ik ze weg en knikte met een kleine glimlach naar hem. Hij kwam naar me toe gestapt en omhelsde me zoals alleen hij dat kan.

'Ik dacht gewoon terug aan de tijd met Stef.. De grote taart voor onze 3jaar relatie, ik was echt het gelukkigste meisje op dat moment. Ik dacht dat ik en Stef echt voor altijd waren, maar het was niet zo.' ik barstte in tranen uit en verschool mijn geizcht in Conor zijn T-shirt, hij ging met zijn hand rustig over mijn rug en aaide met de andere hand over mijn haren.

'Je weet dat dat niet jou fout is, hij wilde je niet als vrouw. Hij gebruiktte je, dat is onlangs weer eens bewezen geweest.' Ik keek naar hem op en besefte dat hij volkomen gelijk had. Wat zit ik hier nu te huilen voor zo een klootzak?! Ik heb het beste vriendje/man die je maar kan voorstellen!

'Je bent de beste! Dat ben je altijd al geweest.' ik veeg mijn tranen weg en spring in zijn armen en geef hem een passievolle zoen. Ik leg mijn hoofd in zijn nekholte en druk mezelf dicht tegen hem aan. ik haal diep adem en laat me op de grond zakken en neem snel mijn zakdoek snuit mijn neus en stop hem dan maar weg.

'Nu ben ik klaar. We kunnen gaan.' ik neem zijn hand en samen verlaten we het huisje en lopen richting het dorp en zoeken een tattooshop. Als we er eentje gevonden hebben stappen we die binnen en laten de vrouw de foto bekijken.

'Follow me.' ik en Conor lopen achter haar aan naar een kamertje waar ze de tattoo plaatsen. Conor gaat in de stoel zitten en de vrouw leid mij naar een andere kamer waar een man zit die me vriendelijk begroet.

'I want this tattoo, my boyfriend has Mickey so yeah I wat Minnie.' hij knikt en legt de foto op zijn tafeltje en bestudeerd de foto goed en begint op de achterknt van mijn schouder met de tattoo te plaatsen.

*

*

*

Na een hele klus van 2uur zijn we eindelijk te tattooshop uit en kijken we tevreden naar het resultaat. Ik neem glimlachend zijn hand vast en samen gaan we naar ons huisje waar we gezellig aan het strand gaan zitten.

'Ik ben echt blij dat we het hebben gedaan. Nu weet iedereen dat we bij alkaar horen.' hij slaat zijn arm om me heen en geeft een kusje op de zijkat van mijn hoofd. Dit is wat en noemt WARE LIEFDE. Ik voel mijn mobiel trillen en haal hem uit mijn broekzak van mijn shortje.

Met Kim

Mama! Ik mis jullie!

Hey lieveke, wij missen jou ook!

Hoe is het daar?

Het is hier super. Mama en papa hebben het echt naar hun zin. en daar?Komt conor ertussen.

Dat is super nieuws! Hier is het ook echt kei leuk, Liam en ik hebben al super veel gespeeld in het zwembad en in de zandbak.

Je bent toch braaf daar hé? Heeft Shana niet te veel last van jullie?

Ja, we zijn heel braaf! En nee, ze is veel met Othello bezig en heeft dus geen last van ons.

Dat is goed, gedraag je nog tot we terug zijn. We houden van je.

Ik ook van jullie. Ze maakt een kusgeluidje en hangt op.

'Ze heef het dus echt naar haar zin. Een hele opluchting.' zeg ik terwijl ik mijn gsm weer terug wegstop.

'Daar gaan we ons nu geen zorgen meer over maken. Wij gaan nu genieten van deze vakantie, en van elkaar.'

Maarten pov.~

Ik kom in het gebouw waar ik had afgesproken met de baas van Fortune Global. Eén van de grootste bedrijven die er bestaat. Ik loop naar de receptie en meld me aan, een groot bedrijf met natuurlijk een grote inkomhal waar je je moet aanmelden.

'Ik heb een afspraak met meneer Forbes.' ze vrouw kijkt op.

'Wat is uw naam?'

'Maarten Donovan' Ze tikt het in op haar pc en knikt.

'Meneer zal u zo komen halen, wacht maar op de sofa's.' ik knik en loop naar de sofa en zet me neer.

*

'Fijn om zaken met je te doen.'

'Insgelijks' ik schud zijn hand en verlaat het gebouw.

 

 

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu