Everything is going to be okay.

170 4 2
                                    

Everything is gonna be alright, broken hearts are a part of life

Don't you worry, you be strong, help you get along

Everything is gonna be alright, find someone who would treat you right

He don't deserve a woman like you, woman you are

You never knew that goodbye could hurt so much

Till the morning he told you he was going away

He lied to you, mistreated you, he even raised his hand to you

You weathered the storm, but ended up in the rain

It's driving you crazy, you're wondering maybe

Think it's something you did wrong

You carried his baby, but now, now, now, lady

Can't you see that you're so strong?

You were so strong

The sun's gonna shine again, it won't be long

--------------

Conor pov.~

Hier sta ik dan, voor het hotel waar ik nu al 3weken logeer. Kim is nog steeds niet bereikbaar, ze antwoord niet op mijn sms'en of telefoontjes. Ik heb Delphine misschien 1keer gezien in deze 3weken, maar geen spoor van Kim. Mijn dochter niet kunnen zien is een hel maar de vrouw van mijn leven verliezen is gewoon niet te doen, ik heb echt ontzettend veel spijt van wat ik heb gedaan.. Ik vertrek vandaag naar Amerika, Los Angeles om duidelijk te zijn. Ik hoop dat ik nog afscheid van ze kan nemen dus ik stap mijn auto in en vertrek naar mijn oude huis.

Aangekomen voor het huis wat eerst mijn thuis was stap ik de auto uit en druk op de bel. Na misschien wel 20minuten te wachten gaat de deur eindelijk open en staat Stef voor mijn neus. Wat doet hij hier?!

'Zou ik even binnen mogen komen? Ik wil afscheid komen nemen van mijn dochter en Kim.' Kim komt net de hal ingelopen wanneer ik gedaan heb met praten.

'Ow Hey Conor, wat kom je doen?' Ze slaat haar armen om Stef heen en komt erbij staan.

'Zou ik afscheid mogen nemen van Delphine? Ik vertrek deze middag om 2uur naar Los Angeles.'

'Ja tuurlijk, ik zal ze even gaan halen.' Ik geef haar een vriendelijke glimlach en ze loopt weg.

'Hebben jullie iets?'

'Jep, sinds vorige week hebben we een relatie. En echt we zijn net een echt gezin het voelt alsof Delphine mijn eigen dochter is.' Ik knik een beetje afwezig, ze heeft nu al een nieuw lief? We zijn nog niet eens gescheiden..

'Hier Delphine papa staat buiten ga maar.' Ze komt naar me toe gelopen en Stef en Kim verdwijnen de woonkamer in.

'Hey meis, papa mist je echt super hard.' Ik til haar op en geef haar een kusje.

'Papa, waarom woon je hier niet meer?' Weet je hoe moeilijk het is om je dochter van 2uit te leggen dat haar moeder en vader uit elkaar zijn omdat ik zo stom moest zijn vreemd te gaan?!

'Mama is heel boos op papa, we hebben ruzie en mama wilt dat ik verdwijn.'

'Maar mama ziet jou graag papa, ze houd van je.' Was het maar waar, was het maar zo dat ze me graag zag..

'Meis ik ben hier om afscheid te nemen, ik ga voor een tijdje naar Amerika. Ik zal je dus niet zien in die tijd.'

'Ik wil mee!!!' Krijst ze, Kim komt de gang ingelopen.

'Wat is er hier aan de hand?' Ze kijkt me aan, ze is nog mooier dan anders, ze straalt.

'Ze wilt niet dat ik weg ga, ze wilt mee.' Kim probeert haar uit mijn armen te nemen maar Delphine geeft niet toe. Door al het trekken en duwen verliezen we ons evenwicht en komen op de grond neer. Ik eerst en Delphine tussen ons in. Ik kijk in Kim haar blauwe ogen, man wat zijn ze mooi! Zo helder, echt fantastisch net de hemel op aarde.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu