Kim pov.
Hier lig ik dan, al 2 dagen aan een stuk in mijn bed te huilen. Ik heb nog niets gegeten, ik ben nog maar 3 keer uit bed geweest om naar de wc te gaan en me te douchen. Zou Conor er ook zo van af zien? Of is hij rustig aan het verder feesten? Hij zal me waarschijnlijk al vergeten zijn daar ben ik zeker van. Ik sta maar eens op denk ik bij mezelf ik laat het bad vollopen en doe er badschuim in. Wanneer het bijna is vol gelopen kleed ik me uit en ga erin liggen. Ik zet doe kraan toe en zet een rustig muziekje op. Een halfuurtje later ben ik klaar droog ik me af doe propere lingerie aan en trek een rood strandjurkje aan. Ik trek mijn slippers aan neem mijn tas en iPhone. Ik loop naar de lift, ik druk op het knopje voor de lobby. Als ik beneden aankom ga ik naar de eetzaal ik zie mijn familie aan de tafel zitten samen met Conor en Niall. Ik ga naast Brent zitten en zeg iedereen goeiedag. Conor probeert oogcontact te zoeken net zoals Niall, maar ik kijk direct weg en ga eten halen. Brent volgt me en vraagt hoe het gaat waarop ik antwoord dat het best wel goed gaat. Aangekomen aan tafel wens ik iedereen smakelijk eten en begin te eten. Als ik klaar ben, neem ik mijn tas en ga de stad in. Ik wil nu even geen last hebben van Conor Niall of wie dan ook. Ik loop door de grote winkel straat en heb al direct een heleboel leuke winkels gezien. Ik loop ze een voor een binnen. Ik heb een licht groen kleedje gekocht met aan het bovenstuk een kanten afwerking en de onderkant waar het losser is. Ik heb ook een licht blauwe jeans met scheuren in en een opvallend roze trui gekocht. En nog een heleboel andere kledingstukken. Schoenen kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Ik heb een paar pumps in het zwart wit met stugs en rode met glitters. En grijze met een glinsterende afwerking. Ik word echt blij van shoppen. Ik loop nog een winkel binnen en ik zie t-shirten en truien met Conor op. Ik loop zo snel mogelijk de winkel uit. Ik had gehoopt op een Conor vrijedag. Maar het lot beslist er blijkbaar aars over. Ach ja hij is beroemd wat had je verwacht.. Na al het shoppen ben ik toch een beetje moe geworden. Ik loop naar een terrasje en bestel een cola. Er komt een groepje meisjes aan, ze kijken me een beetje vreemd aan. Een van de meisjes vraagt aan me of ik niet de vriendin van Conor ben. Ik knik ja dat ben ik zeg ik. En dan lopen ze door. Raar. Ik neem mijn iPhone en kijk mijn Twitter even na. Er komt direct een tweet van Conor op het scherm. Er staat : I can't stop thinking about you.. I Miss you. #K.
Meent hij dat nu? Aandacht zoeker niet normaal. Het is zijn eigen schuld. Maar iets in me zegt dat ik hem toch wel heel erg hard mis. Ik betaal mijn cola en loop terug naar het hotel. Aangekomen bij het hotel zie ik mijn klein neefje met Conor in het zwembad plezier maken. Ze kunnen het zo goed met elkaar vinden. Het is wel een schattig gezicht die twee samen. Ik loop naar mijn kamer en leg mijn tassen op mijn bed en besluit om even aan het zwembad te gaan zonnen. Ik loop naast het zwembad wanneer er iemand tegen me aanloopt. Ik val tegen de grond met een harde klap. Ik doe mijn ogen open en kijk in twee super mooie ogen. Het is Conor. Nee dat kan niet. Hij verontschuldigd zich en helpt me recht.
C: alles goed met je?
K: wat dacht je? Je hebt me net omver gelopen ik ben super hard tegen de grond gegaan, maar ja het gaat super!
C: het spijt me, ik had het niet gezien. Ik wist niet dat je voor me liep. Het spijt me.
K: ach ja.. Het is niets. En verdwijn nu uit mijn ogen ik wil je niet meer zie !
C: ga jij dan maar naar jou Niall hij kan je troosten.
K: houjebek! Ik heb niets met hem! Ik wil ook niets met hem! Ik ben jullie beide gewoon weg zat! Jullie zijn twee kleine kinderen! Brent is zelfs volwasseners dan jullie!
C: doe rustig aan kleine meid. Je bent zelf niet eens volwassen.
Met dat eindigde het gesprek en liep ik door. Wat denkt hij wel niet.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
Roman d'amourKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...