I wonder how I ever made it through a day
How did I settle for a world in shades of gray
When you go in circles all the scenery looks the same
And you don't how and I looked into your eyes
Where the world stretched out in front of me and I realized
I never lived before your love, I never felt before your touch
I never needed anyone to make me feel alive
But then again, I wasn't really living
I never lived, before your love
I wanted more than just an ordinary life
All of my dreams seemed like castles in the sky
I stand before you and my heart is in your hands
And I don't know how I survived without your kiss
'Cause you've given me a reason to exist
I never lived before your love, I never felt before your touch
I never needed anyone to make me feel alive
But then again, I wasn't really living
I never lived, before your love
And I don't know why
Why the sun decides to shine
But you breathed your love into me just in time
I never lived before your love, I never felt before your touch
I never needed anyone to make me feel alive
But then again, I wasn't really living
I never lived, before your love
€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€(€
Eline pov.~
Aangekomen in Las Vegas zoeken we naar het juiste huisje waar we de komende week logeren. Als we het gevonden hebben steek ik de sleutel in het slot en open de deur, eerst laden we de koffers uit en dan verkennen we het huisje. Een propere badkamer en twee ruime slaapkamers, een grote keuken en woonkamer, meer hoeft het niet te zijn voor een weekje vakantie. Ik haal Yannick voorzichtig uit de auto aangezien hij nog slaapt, ik leg hem op de bank en leg een dekentje over hem heen.
'Hij is toch echt een schatje he.' Zegt Zeno wanneer hij zijn armen langs achter om me heen slaat en een kus op mijn schouder geeft.
'Dat is hij zeker, ons schatje.' Ik draai me om en geef hem een kus op zijn lippen en ga met mijn handen door zijn haren. Ik trek me terug uit de kus en neem zijn hand vast en trek hem mee naar buiten waar we op een bankje gaan zitten en we uitzicht hebben op de drukke winkelstraat maar toch nog vrij rustig is aangezien het nog vroeg is. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en verstrengel onze vingers.
'Zeno..' Ik krijg een brok in mijn keel.
'Wat is er?' Hij geeft een kneepje in mijn hand en duwt mijn hoofd omhoog zodat ik hem moet aankijken.
'Ik ben terug zwanger van jou.' Ik probeer weg te kijken, bang voor zijn reactie. Ik voel hem opstaan en mijn hand loslaten. De reactie die je het minst verwacht, verrast je het hardst. Hij tilt me de lucht in en geeft me een passievolle kus.
'Dat is geweldig! Gelukkiger kan je mij niet maken! Dit is echt super goed nieuws!' Hij geeft me nog een kus en houdt me stevig tegen zich aan.
'Ik was zo bang voor je reactie.. Ben ik even blij dat je het super vindt!' Ik sla mijn armen om zijn nek en geef hem nog een kus.
'Ik hou van je.' Fluistert ik tegen zijn lippen aan. Hij zet me weer neer en legt zijn handen op mijn buik.
'Mama en papa zijn zo blij dat je bij ons gezinnetje wilt horen.' Hij geeft een kus op mijn buik en daarna weer een kus op mijn lippen. Ik neem zijn hand en loop weer naar binnen waar Yannick dan eindelijk wakker is en tv aan het zien is.
'Hier is ons klein prinsje se. Goed geslapen jongen?' Zeno en zijn bijnamen.. Stiekem vind ik het zo schattig maar ssht.
'Je wordt grote broer!' Zegt Zeno terwijl hij hem optilt en in het rond draait.
'Zeno! Zet hem neer, straks is hij weer ziek zoals de vorige keer.' Zeno zet hem neer en geeft een aai over zijn hoofdje. Yannick komt voor me staan en legt zijn oortje tegen mijn buik en probeert te luisteren of er een geluidje uit mijn buik komt.
'Ik wordt grote broer!' Roept Yannick en begint door de woonkamer rond te lopen als een gek. Ik lach en kijk naar het tafereel wat er bezig is hier in de woonkamer. Vader en zoon die als gekken rondlopen.. How cute.
-Ondertussen in Miami-
Shana pov.~
Ik open de voordeur en ga het huis binnen, de vertrouwelijke vanille geur komt mijn neus binnen dat betekend dus dat Maarten koekjes heeft gebakken! Ik help Liam met zijn koffer naar beneden brengen. (Als je ooit naar good lock Charlie hebt gezien, het is zoals de kamer van Teddy.) als ik zijn koffer heb uitgeladen en alles op zijn plaats staat gaan ik en Liam weer naar boven, achter ons loopt Othello ook de trap op aangezien zijn kamer naast die van Liam is.
'Kijk eens Liam, Maarten heeft speciaal voor jou vanille koekjes in de vorm van auto's gemaakt.' Liam loopt naar Maarten toe en neemt een koekje en daarna geeft hij Maarten een dikke knuffel.
'Danku!' Liam gaat op een stoel zitten en eet zijn koekje rustig op. Ik ga naast hem zitten en neem er ook eentje.
'Hmm, ze zijn echt super lekker! Ik heb toch een goede kok in huis he!' Ik geef Maarten een kus en af mijn koekje verder op.
**
We zitten met zen 4 in de tuin te genieten van het lekkere avondeten dat Maarten ons gemaakt heeft, Liam zit over mij en is echt al de hele dag super goed gezind. Het maakt mij gelukkig om mijn zoontje gelukkig te zien.
'Liam, heb je mama haar cadeau al afgegeven?' Vraagt Othello aan Liam. Liam kijkt geschrokken op, het besef dat hij iets vergeten was blijkbaar.
'Ohoh.. Ik wist dat ik iets vergeten was.' Hij rent snel het huis in naar zijn kamer. Een beetje later komt hij weer de tuin ingelopen met een mooi ingepakt pakje met een strikje om.
'Dankjewel.' Ik geef hem een kusje en open het pakje. Ik open het doosje en haal er een zilveren armband uit waar 'Liam 15-07-2009' in gegraveerd staat.
'Oh dit is geweldig!' Ik geef Liam een dikke knuffel en kus en bedank Othello.
'Dit had echt niet gehoeven.'
'Wij vonden van wel, een beter moeder kan je niet hebben als jij.' Othello laat me weer eens blozen van deze woorden.
'Er is vast en zeker een betere moeder dan ik.'
'Niet waar. Einde verhaal.' Ik kijk naar Maarten die mij een warme glimlach geeft en een kus.
'Jullie zijn zo'n schatjes. Alle drie!'
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...