Conor pov.~
Ik word wakker van een deur die dicht wordt gegooid en dan een gevloek. Ik stap uit het bed en loop naar beneden. Ik loop de woonkamer binnen en zie Kim daar op de bank zitten en zo gezien heeft ze gehuild.
'Liefje waarom huil je?' Ik ga naast haar zitten en sluit haar in mijn armen. Ze begraaft haar gezicht in mijn nekholte en begint opnieuw te snikken.
'Kim? Alsjeblieft mag ik het ook weten?' Ze antwoordt niet en blijft maar snikken. Ik geef kusjes in haar haar en maak rustgevende bewegingen over haar rug. Ze wordt er zo rustig van en ze begint rustiger te ademen.
'Lieverd wat is er aan de hand?' Ze kijkt me met betraande ogen aan.
'Ik.. Ik ben..' Ze springt uit te zetelen loopt naar het toilet. Ik ren achter haar aan en zie haar over het toilet hangen. Ik neem rustig haar haren vast zodat ze niet in haar gezicht hangen en geef haar de handdoek.
'Ik denk dat ik al een vermoede heb'
'Zou je het erg vinden?'
'Of ik het erg zou vinden? Tuurlijk niet! Dat wordt alles gewoon compleet.'
'Meen je dat? Oh ik zie je zo graag!' En ze geeft me een zoen. Ik spoel door en ze gaat haar tanden poetsen. Ik neem even een slokje water en loop dan weer de woonkamer in. Ik ga in de zetel liggen en zap door een paar zenders tot er een zender is waar ze over Kim en mij bezig zijn.
~tv zender~
Nieuwspresentator:
Het lijkt erop dat de tieneridool Conor Maynard zich verloofd heeft met zijn vriendin Kim Aerden. Het koppel heeft al veel doorstaan en nu blijkt het toch dat ze er volledig voor willen gaan! Dat blijkt toch zo, we hebben ondertussen contact opgenomen met de ouders van het koppel.
(Mc-mama Conor / Mk-mama Kim / Np-nieuwspresentator)
Np: goedemorgend dames.
Mc/Mk: goedemorgend!
Np: wel wel, we hebben vernomen dat jullie zoon en dochter verloofd zijn is het echt zo of is het weer een roddel?
Mk: nene, het is inderdaad waar. Onze dochter is echt verloofd met Conor! Mijn man en ik zijn zo blij met hun verloving we hebben er eerst wel aan getwijfeld omdat ze niet altijd een even goeie band hadden tijdens hun relatie. Maar nu hebben ze ervoor gekozen om toch met elkaar door het leven te gaan, en ik zal hun blijven steunen.
Mc: zoals net al gezegd is zijn ze inderdaad verloofd. Kim is een fantastische meid en Conor een fantastische zoon! Gisteren waren ze zelfs nog bij ons, en je ziet echt dat ze elkaar niet kunnen loslaten en ze voor elkaar zullen blijven vechten. Het is gewoon prachtig om te zien hoe zo een jong koppel al zo volwassen is.
Np: is het ook waar dat u en uw man erbij waren toen Conor haar vroeg? ~hij keek naar mijn moeder~
Mc: ja het was inderdaad dat we erbij waren, we hadden bij ons thuis een 'feestje' voor de verjaardag van mijn man en ze waren uitgenodigd, ik en mijn man wisten er natuurlijk al van en Kim haar ouders ook. Het heeft ons echt moeite gekost om niets te vertellen. Maar het is ons toch aardig gelukt.
Np: en hoe zien jullie hun toekomst?
Mk: dat is eigenlijk niet aan ons over maar we hopen het beste voor hun, ik zou me geen beter schoonzoon kunnen voorstellen dan Conor. Ik zou zelfs bijna vergeten dat mijn eigen zoon er ook nog is. Het is gewoon het feit dat ik Conor als mijn eigen zoon zie omdat we Arno nooit zien. Het is alweer een hele tijd geleden maar hij laat af en toe wel eens iets weten hoe het gaat.
Np: ja Arno doet het heel goed heb ik vernomen in de motorcross sector.
Mk: ja inderdaad, en ik heb ook nieuws over hem voor jullie, hij is namelijk vader geworden van een tweeling Nora en Jeremy.
Mc: ik kan niet wachten om die 2 kleien schatten te zien!
Np: bedankt om langs te komen tot de volgende keer!
~terug gewoon bij Conor~
'Wat?! Mijn broer is vader van een tweeling en hij heeft het me niet eens laten weten?!' Riep Kim
'Rustig lieverd, er zal wel een reden voor geweest zijn.'
'Ja waarschijnlijk wel maar hij had me gewoon een berichtje kunnen sturen hoor.'
Ik gaf haar een zoen en had mijn op haar buik liggen. Je ziet er nog niets van maar ik hou nu al van dat kleine vruchtje in mijn liefste schat haar buik.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomantizmKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...