Moving to Australia.

210 5 0
                                    

2maand later.~

Kim pov.~

Vandaag is het zover! We gaan naar Australië verhuizen! De vrachtwagen met onze meubels zijn al onderweg, wij vertrekken met de auto van Conor aangezien mijn auto al mee is en Conor zijn auto groter was.

'Schat het is tijd we moeten echt vertrekken!' Roept Conor door het huis.

'Ja ik ben er even zien kf we echt wel alles bij hebben.' Ik loop nog het huis rond en kom tot het besef dat er echt niets meer in huis ligt. Ik til Delphine op en zet haar vast kn haar autostoeltje.

'Zo kleine meid, we kunnen vertrekken' ik geef haar een kusje en ga nog even naar binnen waar Conor nog in de hal staat. Ik sla mijn armen om hem heen.

'Ik ga het hier toch missen, ons huisje waar we zoveel hebben beleefd.'

'Ja, maar bekijk het positief ons nieuwe huis is nog mooier nog moderner en groter.'

'We gaan er het beste van maken schat' we lopen naar buiten waar onze ouders staan en de jongens en de meiden.

'We gaan jullie missen Kim en Conor!' Ze kolen op ons af gerent en geven ons een groepsknuffel.

'Wij jullie ook, en we houden jullie op de hoogte van alles en als je op vakantie wilt je kan altijd langs komen!'

'Dat zullen we onthouden!'

'Veel plezier schatjes! En wees voorzichtig!' Ik geef ze allemaal nog een knuffel en als laatste ga ik nog naar Eline.

'En hou le op de hoogte van deze kleine schat. En als hij/zij geboren is kol ik zo snel mogelijk naar hier om dit wondertje welkom te heten.'

'Ik hou je op de hoogte beloofd' ik gaf haar nog een kus en stapte de auto in. En zwaaide nog even.

'Zo het is eindelijk zover. Australia, here we come!' Ik kijk uit het raam en hou de hele weg in het oog. De winkels de andere auto's de mensen langs de weg.

4uur later.~

We stoppen bij een restaurant langs de weg. Ik moet dringend plassen en we hebben verschrikkelijke honger.

'Zo we gaan hier even eten en plassen, dan nog een klein uurtje en dan zijn we bij ons huisje.' Ik stap uit en haal Delphine uit haar stoeltje en til haar mee naar binnen. Ik loop met haar naar de toiletten ververs haar pamper en ga zelf nog even snel naar het toilet. We gaan terug naar onze tafel waar Conor op ons zit te wachten om beginnen met eten.

'Smakelijk schatje'

'Smakelijk'

------AANGEKOMEN BIJ HET HUIS-----------

Het is 19u S'avonds. We zijn eindelijk aangekomen bij ons nieuwe huis. (@eline&Shana dit is het huis dat ik jullie gestuurd heb in sms)

Het is al helemaal ingericht. Huis met 3 verdiepingen. Helemaal bovenaan is de logeerkamer met een badkamer inbegrepen. De 2de verdieping bevindt zich de 3slaapkamers, een badkamer met alles erop en eraan. Een aparte keuken met woonkamer. De gelijkvloerse heeft ook een woonkamer en keuken en de garage waar wel 3 auto's in kunnen. De tuin heeft een onwijsgroot ingebouwd zwembad. En ligt natuurlijk aan het strand.

She's the one. (Conor maynard)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu