Vanaf nu ga ik bij elk hoofdstuk een stukje van een songtekst bij schrijven, muziek inspireert mij echt met het schrijven.
+ allemaal bedankt voor het lezen van mijn boek! Mijn inspiratie komt vooral door zangers/zangeressen als Conor maynard, duhu! Ellie Goulding, lady gaga, 5SOS, Rihanna,.. Maar vooral door lady gaga. I'm a big fan! Maar al mijn gezaag doet er eigenlijk niet toe, bedankt om mijn boek te lezen! 1K readers, thank you! Jullie zijn schatten! :*
Xx
~#%$•°•°•°•°•°$%#~
Baby, hold my hand
Show me you're my man
Take me to that land
Where we can get crazy
'Cause this old world gets tough
When I've had enough
I need to know your love
Will be here to save me, save me
Let's dance, while the lights are shining bright
Let's dance, while the music's feeling right
Romance, 'til the night is through
You'll be holding me
Yeah, and I'll be holding you
Let's dance
----
Zeno pov.~
Hier in Miami voelt het alsof ik nog steeds een kind ben, het ondeugend ventje van 16jaar. Het jongetje dat verliefd werd op de vrouw van zijn leven, die hier naast me zit. De vrouw die mij het mooiste cadeau heeft geschonken. Yannick ligt ondertussen al in zijn bedje. Eline ligt op mijn buik met haar hoofd ook te slapen. We zitten in onze tuin, de zonsondergang is perfect te zien van hier. Een open plek, een plek waar nieland je kan storen. Een plek waar je van weet dat het niet kan 'gestolen' worden. Een mooi moment om tot rust te komen, het uitzicht doet je ontspannen en geeft me weer de kriebels als ik terug denk aan de eerste vakantie met Eline alleen. De vakantie in Dubai. Het was echt zo mooi. De avond dat we samen aan een kampvuur zaten te kijken naar de zonsondergang.
-----------FLASHBACK------------
We zitten aan een kampvuur, midden op het strand. Het is bij ons kerst, hier merk je er niets van. We kijken naar de zonsondergang. We hebben elkaars hand vast en geven elkaar af en toe een kusje. Onze eerste vakantie samen zonder ouders. Het heeft lang geduurd voor we eindelijk alleen mochten.
'Dit is zo een mooi uitzicht. Dit moment staat voor altijd in mijn geheugen gegrift.' Sprak Eline mij toe.
'Ik ben blij dat ik dit moment met jou kan delen. De liefde van mijn leven, het meisje dat binnen een paar jaar aan mijn zijde staat aks mijn vrouw.'
'Zeno je bent echt een schat, ik was echt super blij toen mijn ouders het toelieten dat ik mee mocht. Mijn broer die je eerst niet mocht, jouw zus die me ontzettend haatte. Maar het is goed gekomen, hier zijn we dan samen zonder iemand dat ons kan storen.' Het was waar wat ze zei, mijn zus haatte haar, mijn tweeling zus Zoë ze moest echt niets van Eline hebben waarom? Omdat ze volgens mijn zus te jong was voor mij. Ja oke er zit 3jaar verschil tussen maar zoveel is het toch ook weer niet?
'Je bent echt het beste wat me is overkomen.' Wanneer de zo'n zijn laatste stralen over de zee liet schijnen gaf ik haar een zoen. Het was zo een mooi moment. Jammer dat er geen foto is gemaakt.
----------EINDE FLASHBACK-----------
Kim pov.~
Ik leg Delphine op de commode en doe haar pyjama aan, hetzelfde doe ik bij Elias. Ik leg ze in hun bedjes en geef ze nog een kusje.
'Slaapwel schatjes.' Ik loop naar beneden, waar Conor al op me aan het wachten is op het terras. Er staat een rustig muziekje op, we hebben uitzicht op het strand. De zo'n die langzaam verdwijnt in de zee.
'Can I have this dance?' Hij neemt mijn hand vast en ik knik. Hij legt zijn andere hand op mijn heup en we beginnen te schuifelen. De IND die lichtjes door mijn haren blaast, Conor die me telkens weer lieve dingen toefluisterd. Het moment dat we elkaar een kus geven als we elkaar diep in de ogen aanstaren. De emoties die we in elkaars ogen kunnen zien. Het gevoel van eeuwige liefde, het is zo mooi om dit mee te maken. Na een uur wat niet lang genoeg leek te zijn gaan we weer zitten, maar deze keer op het strand. Ik leg me tegen Conor aan die zijn arm om me heen legt. Dit moment wil elk meisje van mijn leeftijd meemaken, een jongen die al je zorgen doet vergeten, die er altijd voor je zal zijn. De jongen die je ten huwelijk vraagt en je man wordt. De man die samen met jou je kind opvoed, de man die je gelukkig maakt.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomantizmKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...