I been ignoring this big lump in my throat
I shouldnt be crying, tears were for the weak
The days I'm stronger, know what, so I say
That's something missing
Whatever it is, it feels like it's laughing at me through the glass of a two-sided mirror
Whatever it is, it's just sitting there laughing at me
And I just wanna scream
What now? I just can't figure it out
What now? I guess I'll just wait it out
What now? ohhhh what now?
I found the one he changed my life
But was it me that changed
And he just happened to come at the right time
I'm supposed to be in love
But i'm not mugging
Whatever it is, it feels like it's laughing at me through the glass of a two-sided mirror
Whatever it is, it's just sitting there laughing at me
And I just wanna scream
:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:/:
Conor pov.~
Ik ontwaak uit mijn slaap door haar dat in mijn gezicht kietelt. Ik open mijn ogen en zie tot mijn verbazing Kim in mijn armen liggen. Ik probeer zo stil mogelijk uit het bed te komen, neem snel mijn kleren mee naar de badkamer en kleed me om. Ik loop naar de keuken waar ik de kastjes doorzoek om iets speciaal klaar te maken voor Kim. Natuurlijk voor Delphine ook, maar voor Kim het speciaalste iets wat nog nooit iemand van mij gekregen heeft. Ik neem alles wat ik voor het deeg nodig heb, ik neem ook nog wat versiering voor erop te strooien.
*
Ik werk het kleine taartje in hartjes vorm af met allemaal kleine hartjes chocolade stukjes. Ik zet hem op een mooi bordje op de plateau waar ik samen met sinaasappelsap nog een briefje heb liggen. Ik leg de boterhammen die ik voor Delphine heb gesmeerd op een apart bordje en zet het ook op de plateau. Ik loop naar boven en ga eerst Delphine wakker maken.
'Liefje wakker worden, ga je mee mama wakker maken?' Ze strekt zich uit en stap uit bed om naar Kim te gaan. Ze kruipt het bed op en geeft Kim een kusje.
'Opstaan mamie.' Kim opent haar ogen maar doet ze snel weer dicht door het felle licht dat binnen valt.
'Urgh..' Kreunt ze en trek het deken over haar hoofd.
'Ik heb iets gemaakt voor jou.' Ik zet het op het bed neer en loop de kamer uit. Ik maak de keuken terug proper en zet de afwas in de vaatwasser.
Kim pov.~
Ik open mijn ogen als de deur in het slot valt, ik strek me uit en ga rechtop zitten. Ik kijk naar het ontbijtje dat naast mij en Delphine staat.
'Kijk wat papa heeft gemaakt liefje. Lief he?' Ze knikt en neemt haar boterham. En steekt die in haar mond. Ik neem een hapje van de chocolade taart dat Conor heeft gemaakt voor mij. Ik neem het bordje van Delphine haar boterhammen en zet het op mijn bed terwijl ik met de plateau naar beneden ga. Ik zet het op het tafeltje in de woonkamer en ga naar de keuken. Daar staat hij de keuken op te ruimen. Ik ga naar hem toe en sla mijn armen om hem heen.
'Bedankt dat je dit doet voor mij.' Hij draait zich om en ik leg mijn handen om zijn nek heen.
'Voor jou wil ik alles doen.' Ik plant mijn lippen op de zijne en hij tilt me op. Ik sla mijn benen om zijn middel en ga helemaal op in de zoen.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...