Conor pov.
'Kim ben je bijna klaar? Delphine wordt zenuwachtig en ik ook'
'Jaja, ik ben er doe eens rustig alsjeblieft! Ik heb ook zenuwen hoor!'
Vandaag was onze eerste fotoshoot met zen 3'en. Ik ben zo zenuwachtig waarom weet ik ook niet, ik heb er gewoon zoveel zin in! Kim komt de trap afgelopen, wat ziet ze er geweldig uit!
'Daar ben je dan eindelijk, en je ziet er prachtig uit!' En ik geef haar een zoen. Ik rij met de kinderwagen naar buiten en zet Delphine in haar stoeltje, ze is nu 3weken oud en is al heel snel bij wat er allemaal rondom haar gebeurt, een slimme meid. Kim stapt in ik start de auto en we rijden richting de fotoshoot locatie. Daar aangekomen moet Kim mee naar de kleedkamer samen met Delphine. Ik moet naar een andere, ik krijg een hele nieuwe outfit en ze doen mijn haar. Als dat klaar is, stap ik richting de fotograaf een beetje verder op het strand. (De shoot is op het strand te doen). Een 20 tal minuutjes later komt Kim en Delphine in haar armen naar mij gelopen. Ze hebben een matchende outfit aan, die ook bij de mijne past. Ik geef hun een kus en luister naar de fotograaf. We hebben denk ik ongeveer 30 foto's allemaal een andere pose en om de 10 foto's moesten we een andere outfit aan. Nu hebben we weer onze eigen kleding aan en staan we bij de fotograaf die ons de foto's laat zien.
'Welke zou je willen hebben?'
'Zou je ze allemaal kunnen maken? De deze liefst in een kader, de rest van de foto's mogen in een foto album alsjeblieft.'
'Oke, ik doe een specialke voor jullie.' Hij glimlacht.
'Is het goed als ik betaal wanneer alles klaar is,'
'Tuurlijk'
'Oke tot dan'
Kim pov.
'Conor, ben je gek? Al die foto's?'
'Lieverd, ik doe het graag iedereen dat het dan ziet weet hoe gelukkig we zijn en met onze dochter mogen we toch pronken? Het is zo een prachtje, net zoals haar moeder.' Na al die tijd moet ik er nog steeds van blozen.
'Aww je bloost nog steeds!'
'Ja wat had je verwacht? Ik hou ook nog steeds super veel van jou en je complimentjes!'
Ik zet Delphine in de auto zet haar vast in haar stoeltje en ga zelf op de bijrijders stoel zitten. Conor stapt in en start de auto. Onderweg legt hij zijn hand op mijn been en geeft me kneepje. Ik kijk hem aan en leg mijn hand op die van hem. Thuis aangekomen haal ik Delphine rustig uit haar stoeltje, ze slaapt en ik wil haar dus niet wakker maken. Wanneer Delphine in haar bedje ligt doe ik haar lichtje uit en doe de deur rustig dicht. Ik ga naar beneden en ga naast Conor op de bank zitten.
'Weet je al een datum voor onze trouw?'
'Euhm niet echt nee'
Wat dacht je van 1mei?'
'1mei? Ja is goed'
'Dan kunnen we nu beginnen met het voorbereiden de uitnodigingen etc.'
'Ja is goed, ik doe de uitnodigingen.'
'Oke, ik doe de locatie en al de dingen die we er voor nodig hebben.'
'Ik zie je echt graag weet je dat?'
'Ik jou ook' en hij geeft me een zoen.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...