Kim pov.~
De eerste dag hier in Rome was direct al super! Vandaag de tweede dag wordt nog beter! Deze avond gaan we samen gezellig eten in een super knus restaurantje, maar eerst gaan we Rome bekijken. Samen met Conor loop ik de keuken in en maak ons eten klaar. Ik smeer onze sandwiches voor deze middag en maak voor nu een kom met muesli klaar en doe er wat melk bij, Conor doet hetzelfde maar met cocopops erin.
'Dit kan ik echt altijd eten. Dit is mijn verslaving.' Zegt hij met een volle mond.
'Maynard! Mond leeg voor je iets zegt!' Bijt ik hem toe. Hij weet dat ik daar een enorme hekel aan heb aan mensen die met een volle mond praten.
'Sorry.' Zegt hij wanneer zijn mond wel leeg is. Som is het zo een vies ventje.. Wat moet ik er toch met aanvangen?
'Het is je vergeven.' Zeg ik en geef hem dan een kusje. Ik ga op zijn schoot zitten en druk mijn lippen weer op die van hem en ga met mijn hand door zijn haar. Ik merk dat hij kippenvel krijgt en trek me terug en eet mijn eten weer verder op.
'We zetten vandaag onze telefoons af, we gaan nu alleen met ons bezig zijn en wat er buiten ons twee gebeurd doet er niet toe.' Ik knik en zet mijn telefoon af en geef hem aan Conor. Conor doet hetzelfde en stop de gsm's weg in zijn broekzak. Ik neem mijn tas en hang die om mijn schouders, stop alles erin wat ik nodig heb en zet mijn zonnebril op. Conor loopt voor me uit opent de deur en sluit die weer achter ons. Hij pakt mijn hand en samen lopen we het dorp in, naar een bushalte.
'Conor, wat nu als er iets met Delphine is?' Hij stopt met lopen en kijkt me ongelovig aan. Hij laat mijn hand los en loopt gewoon verder. Ik loop achter hem aan en laat hem stilstaan.
'Conor?' Hij kijkt me nu pissig aan en wilt door lopen maar ik hou hem tegen. Wat ik beter niet gedaan had, ik word met een klap tegen de omheining van een huis geduwd. Ik val kreunen op de grond van de pijn, ik krimp in elkaar en voel de tranen over mijn wangen lopen.
'Het spijt me.. Ik wilde je geen pijn doen.' Ik kom recht te zitten en schuif van hem weg, ik bedek mijn hele lichaam als bescherming voor een volgende klap.
'Ik ga je niets meer doen, het was mijn bedoeling niet. Echt niet.' Ik schuif nog wat verder als hij weer dichter komt.
'Ga weg!' Schreeuw ik hem toe, wat hem op een afstand houd. Alles ging zo goed, wat is er gebeurd dat hij zo doet? Ik leg mijn hoofd op mijn benen en laat de tranen maar stromen.
'Het spijt me.' Klinkt zijn stem dicht bij, zonder ik het door heb leg mij tegen hem aan en verstop mijn hoofd in zijn shirt. Hij legt zijn arm om me heen en sust me tot rust.
'Sorry, ik wist niet wat ik deed. Het voelde alsof iemand anders mij bestuurde.. Sorry.' Ik keek naar hem op en plaatste mijn lippen op die van hem.
'Probeer het gewoon de baas te zijn.' Hij knikte en nam me in een knuffel.
-in Los Angeles-
Maarten pov.~
Zakenreis suckt echt fuckedup hard. Al een geluk zijn er hier ook een paar vrouwelijke collega's bij zoals Lena en Jessi. We lopen net een lingerie winkel buiten, echt een zakenreis met vrije tijd is niets goed. Lena heeft misschien 4nieuwe setjes gekocht en Jessi heeft er 3gekocht. Ik moet wel toegeven toen ze die lieten showen zag het er echt fantastisch uit!
'Maarten, kom je straks naar onze kamer? We vinden het zo erg als je alleen bent.' Ik stem in, wie kan dat nu afslaan? Precies niemand.
'Waar gaan we nu heen?' Vraag ik als ik naar hun kijk. Ze nemen mijn hand vast lopen een winkel binnen, waarvan ik de naam niet kan zien. Ze droppen mij in een kleedhokje en lopen zelf de winkel weer in. Na een halfuurtje komen ze mij weer halen met drie zakjes in hun handen. Terug in ons hotel aangekomen kleden we ons in onze eigen kamer om en wachten we in de lobby op elkaar om te gaan eten.
*
Na dat we nog in de bar hebben gezeten gaan we naar de vrouwen hun kamer.
'Ga op het bed zitten, wij komen er zo aan.' Ze nemen hun zakken van daarstraks mee de badkamer in en doen de deur op slot. Na een halfuur zijn ze er nog niet en klop ik op de deur.
'Alles oke daar?' Ik krijg een ja terug en dan is het weer stil, ik besluit weer te gaan zitten en wacht geduldig tot ze terug zijn.
Nog een halfuur later komen ze eindelijk buiten in een kort strak leren jurkje en hoge laarzen aan. Lena neemt de stoel en doet teken dat ik erop moet gaan zitten, ik gehoorzaam natuurlijk en zet me neer op de stoel. Jessi komt op mijn schoot zitten en maakt mijn blouse los en gooit hem de kamer in. Ze staat op en loopt heupwiegend naar Lena toe en zoent haar vol op de mond.
*
Na een volgens mijn gevoel een uur naar Lena en Jessi hun geamuseer te zien begin ik het beu te worden en begin te zuchten. Zo te zien hebben ze mijn zucht gehoord want ze komen naar mij toe gelopen en beginnen te strippen. Als hun jurkje uit is en ze alleen nog hun lingerie aanhebben komen ze nog dichter naar me toe en trekken mijn jeans uit, ze kijken elkaar glimlachend aan en dan begint Lena mij te zoenen.
*
Hier liggen we dan uitgeput op het bed, naast elke kant van mij liggen ze te slapen en hebben zo te zien een fijne droom. Lena hoor je af en toe een kreun geven en Jessi die geeft geen kik en ligt vredig te slapen.
--------------------------------
Sorry voor dit stukje, maar er moest iets met Maarten gebeuren wat niemand zou verwachten dus hier is het dan.
JE LEEST
She's the one. (Conor maynard)
RomanceKim is een dood normaal meisje dat fantastische vrienden heeft. Ze raakt verwikkelt in een lastige relatie met Stef die stik jaloers is op Kim haar beste vriend Conor Maynard. Ze kennen elkaar al van toen ze 5 jaar oud waren. Conor en Kim zijn onafs...