Jeju International Airport
Jae Hee's POV
Yeah dah sampai. Hm rindu Kai. Dia buat ape eh sekarang. Aku try call dia guna FaceTime. Dia angkat. *Hello? Jae Hee? How's it going in Jeju? Best tak Jeju Island?* -Aku rindu dia huarghh!!- " Kat sini best tapi lagi best kalau kau ade,kan semua?! WEH KORANG SAY HELLO TO KAI" aku jerit ke arah diorg. "WEH KAI KE SIA? ASAL TAK CAKAP-" Jimin ni pantang je call awek dia tak gitau. "HAI KAI! Tak best ah takde kau " semua cakap kat dia. Memang pun.
*Okay look guys. Aku ade berita gembira. Esok aku dah boleh fly ke jeju sebab hal aku dah setel malam ni so esok aku dah boleh join korang semua. Aku tambah 3 hari lagi genapkan seminggu cuti kita senua okay? I love you guys.Bye BTS oppa! Bye Jae Hee,jumpa esok!*. Aku tamatkan panggilan. Yeah!Kai datang Jeju. Takde la aku sorang je perempuan kat sini. Aku dgn jungkook dah berpegang tangan mengekori BTS ke bas. Kitaorg ramai so takkan muat naik kereta or van. Kitaorg semua menuju ke hotel. Tak sabarnya nak mandi laut.
Perjalanan ke hotel
Mata aku makin lama makin kuyu sebab dalam flight aku tak dapat tido dah la tangan aku sakit dgn jungkook tido kat bahu aku lagi. Nasib sayang tahu tak. Kepala aku perlahan-lahan jatuh atas bahu Jungkook.
Jungkook's POV
Aku tengah belek galeri dalam kamera aku. Aku tengok gambar candid Jae Hee and aku mengaku gambar dia semua lawa. That's my baby girl. Aku rasa ade benda berat atas bahu aku. Aku toleh kiri and aku nampak Jae Hee dah tertido dengan tangannya dia atas peha aku. Aku usap rambut dia perlahan. Aku terhidu bau rambutnya. Strawberry. Sedap bau dia. "Have a sweet dream jagi" aku cium rambutnya and membiarkan kepala Jae Hee di atas bahuku.
Bilik Hotel
Jae Hee's POV
Aku rasa something bawah kepala aku.Bantal. Oh bantal. Weh kejap bantal?! Aku bukak mata and betul tekaan aku. Aku dalam bilik hotel aku. Aku lihat tiada sapa dalam bilik. Aku bukak phone and ada mesej dari Jungkook. Dia kata dia keluar kejap beli makan sebab aku panas. Dia on the way balik sebab dia risau aku sorang dalam bilik.
YOU ARE READING
Barista and English teacher + jjk and pjm
FanficPerjalanan kita dalam hidup tak semestinya lancar. Mesti ada sekatan dan halangan. Siapa yang sanggup hari-hari dipenuhi dengan seksaan. Jadi dia orang sahabat telah mengambil keputusan untuk lari dari tempat yang layak diberi nama 'neraka'. Apabil...